Yippie

Author Topic: Tripath Stereo amplifier  (Read 6895 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Online TabCam

• HT forum legend group
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 476
  • Keep Calm & Enjoy the Music
Re: Tripath Stereo amplifier
« Reply #100 on: January 5, 2020, 12:15:47 »
Pfff, stond er veel op je NAS? Wie steelt er nu een nas.
Veel muziek, films en foto's. Helaas kost het gewoon moeite omdat ik niet één volledige backup had maar meerdere losse en niet alles even recent (het minst belangrijke). Ik gok dat ze of bang zijn voor potentiële beveiligingsbeelden of schijven los gaan verkopen.
« Last Edit: January 6, 2020, 00:43:00 by TabCam »
Usher Mini Dancer 2 DMD mkII, UsherX-616 Center, Usher 718, Arcam 550
Chord Hugo, NVidia Shield TV LG 950v

Online TabCam

• HT forum legend group
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 476
  • Keep Calm & Enjoy the Music
« Reply #101 on: January 5, 2020, 21:19:35 »
Tabcam, zou je de verschillen in het laag nog kunnen toelichten? Hoor je die t.o.v. je vorige LS, of beschrijf je gehoorde verschillen tussen versterking?

En nu je weer met je Anthem speelt, hoor je niet meer wat je hoorde met de Tripath?

Ik ben zelf erg te spreken over mijn Lyngdorf voor- en eind versterking. Ik zou die ook weleens mee willen nemen voor op jouw razend interessante open baffles? Alleen als je dat interessant vindt.
Het zijn verschillen die ik hoor t.o.v. De PAP Quintet 15 Horn1, ofwel de verschillen die ik hoor tussen de Anthem I225 en Kingpin's Tripath PNLP Versterker.

Qua Lyngdorf uitproberen, graag! Wel probeer ik eerst mijn NAS en andere zaken op orde te krijgen zodat testen een stuk handiger wordt dan met Kingpin's PureNaturalListeningPleasure Versterker.
Usher Mini Dancer 2 DMD mkII, UsherX-616 Center, Usher 718, Arcam 550
Chord Hugo, NVidia Shield TV LG 950v

Offline doorofnight

• Highly esteemed member group
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 336
  • Weest allen vrolijk en blij, hup hup hup ook Gij
« Reply #102 on: January 5, 2020, 21:52:35 »
Ik heb geen haast. Succes met je NAS. Als je NAS gestolen is uit je huis, dan is dat niet het enige geweest?

We moeten dat met de Lyngdorf wel goed voorbereiden, want ik geloof in de voordelen van een volledig digitale keten, dwz: streamer digitaal in VV, digitaal naar EV. Geen DAC. Ik kan eventueel ook mijn VV en een streamer meenemen.

« Last Edit: January 5, 2020, 21:54:58 by doorofnight »
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Lyngdorf TDAI 2170 +SDA2400, DALI Euphonia MS4, 4X JL Audio E112 subwoofers, Daphile Intel-NUC SSD streamer, MiniDSP2x4HD