Cinedream veiling site

Started by home@the movies, December 8, 2019, 16:50:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

Vandaag gaat onze nieuwe veiling site online. Op deze veilings site zuillen zowel nieuwe, ex-demo, als 2de hands (van onze klanten) Home Cinema producten  aangeboden worden. Permanent zullen er artikelen toegevoegd worden, dus regelmatig even komen kijken is de boodschap :)

https://www.cinedream-auctions.be


Dirk

is het de bedoeling dat er geen terms & conditions te lezen zijn als ik die aanklik, of gaat er (enkel bij mij?) wat fout?
voor een veilingsite wil ik voor ik van start ga wel even weten wat de rechten en plichten zijn van betrokken partijen ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

home@the movies

#2
Quote from: Dynky on December  8, 2019, 18:25:39
is het de bedoeling dat er geen terms & conditions te lezen zijn als ik die aanklik, of gaat er (enkel bij mij?) wat fout?
voor een veilingsite wil ik voor ik van start ga wel even weten wat de rechten en plichten zijn van betrokken partijen ;)

Dat is vermoedelijk nog een foutje op de website, we bekijken het en zetten het spoedig recht.

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

timster

Mooi. Nu maar wachten tot er een Epson 9400 voorbij komt ;)

Dirk

dat wachten kan nog wel ff duren heb ik de indruk, want alle "countdown klokken" van de verschillende loten staan vandaag nog net als gisteren ;D

btw; ik ga het ook zeker wel volgen, denk dat er wel eens interessante koopjes tevoorschijn kunnen komen ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

angelo41

Quote from: timster on December  9, 2019, 09:04:47
Mooi. Nu maar wachten tot er een Epson 9400 voorbij komt ;)
+1

Verstuurd vanaf mijn HD1913 met Tapatalk


ppeter

Quote from: timster on December  9, 2019, 09:04:47
Mooi. Nu maar wachten tot er een Epson 9400 voorbij komt ;)
Of een JVC N5? 😑

Hoewel de Sony 260 ook een mooie prijs heeft voor een native 4K!
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

angelo41

Quote from: ppeter on December  9, 2019, 12:36:52
Of een JVC N5? [emoji58]

Hoewel de Sony 260 ook een mooie prijs heeft voor een native 4K!
voorlopige prijs denk ik? nee?

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7tpro met Tapatalk