Elipson 1402

Started by B-art, December 8, 2019, 15:19:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B-art

Weet iemand hoe ik aan 2x originele woofers kom voor mijn elipson 1402 FT? Er zijn in het verleden andere woofers ingekomen helaas, wil nu de originele er weer in (audax?)
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

Ralf67

#1
Foto van de woofer ?

Op marktplaats €225

Ralf67


B-art

Zag ze op MP evenals de 1303 in Groningen.  Zie foto van woofers
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

B-art

Even mailtje gestuurd naar audiofriends.nl. Goed adres?
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

Ralf67

Die gast bij de marktplaats heeft dit staan

Te koop Elipson 1402 speakers in goede staat. De 1402 is na de 1303 de meeste bekende Elipson speaker. Originele Siare woofers en Audax tweeters. Kasten zijn in goede staat. Woofers hebben nieuwe foanranden. Worden zonder stands verkocht.

Audiofriends levert foam en rubber randen.

Zelf reconen kan lastig. Zijn.

B-art

#6
Volgens mij zijn de woofers van audiac en de tweeters van siare.  Hij haalt ze door elkaar. Ik wil geen nieuwe speakers kopen, enkel  de huidige woofers geheel vervangen. Misschien dat audiofriends mij kan tippen. Anders via de importeur

Edit: woofers siare, worden niet meer nieuw gemaakt uiteraard. Wel gereviseerde exemplaren leverbaar
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

B-art

Na even zoeken, deze persoon moet ik hebben:

dikvaas@zeelandnet.nl

Heb hem een mailtje gestuurd.
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

Ralf67

Maar is reconen dan geen optie voor de woofers ?

B-art

#9
De randen zij oké zoals je ziet op de foto, alleen het midden is kapot. Bovendien zijn het niet de originele woofers (staat geen siare op achterzijde woofer)
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note