TV-Meubel 180 cm / eiken top plaat

Started by Sjaudio, December 2, 2019, 19:58:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sjaudio

Te koop wegens wijziging interieur.

Mooi zelf samengesteld TV-Meubel, onder andere voorzien van blauwe (patroon) deurtjes, messing handgrepen en een vingerlas en in de was gezet eiken topplaat.

Nieuwprijs rond de €450. Meubel is 1 jaar oud en verkeerd in nieuwstaat.

Afmetingen meubel:
Breedte: 180 cm
Hoogte: 51 cm
Diepte: 42 cm

Afmetingen vakjes:
Breedte: 56,2 cm
Hoogte: 15 cm (aanpasbaar)
Diepte: 35,5 cm

TV-Meubel staat op zwarte aluminium poten van 10 cm hoog. Kan eventueel ook opgehangen worden.

Ik dacht aan €100 voor dit leuke meubel.

Een PM met vragen of serieuze biedingen zijn altijd welkom!

Foto's:


























_ MarcelloW _

Ik ben al lang en breed voorzien. Maar een erg mooi meubel!
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Sjaudio

#2
Thanks ! Vond hem zelf ook geslaagd.  :satisfied:

Sjaudio


N1v3K

Creatief met IKEA  :clapping:

Leuk meubel. Succes met de verkoop.

WillemkeP


Sjaudio

In Panningen (Noord Limburg).

Is in overleg mits niet te ver eventueel ook te brengen.

Sjaudio


WillemkeP

Mmmm ... het zou voor ons een overbrugging kunnen zijn ... maar we wonen bij Utrecht en hebben geen aanhanger of zo.

Hoe kleur-echt zijn de kleuren? Is het petrol (blauw) of toch meer een grijzige tint?

W

Sjaudio

Ik heb het zo goed mogelijk geprobeerd te fotograferen maar ik vind het zelf een mooie rustige en zachte kleur blauw, welke in het donker richting zwart gaat neigen met alleen sfeerverlichting en overdag een beetje grijs/blauw. Staat de zon er vol op dan is het wel wat blauwer (petrol).

Sjaudio


WillemkeP

Ik zal dit weekend met mn vrouw overleggen; de locatie is een sterke min ... ook gezien het feit dat kleur op foto altijd lastig is ...maar .. ik heb lauwe belangstelling :-)

Sjaudio

Quote from: WillemkeP on December 12, 2019, 17:12:39
Ik zal dit weekend met mn vrouw overleggen; de locatie is een sterke min ... ook gezien het feit dat kleur op foto altijd lastig is ...maar .. ik heb lauwe belangstelling :-)

Geen probleem, heb geen haast. Ik hoor het wel. Prijs is nog bespreekbaar eventueel.

Sjaudio


Sjaudio


Sjaudio


west-13

#16
waar eventueel op te halen ?

EXCUUS eroverheen gelezen . 100 is laagste prijs ? en tot hoe ver kunt u eventueel brengen . ben zelf namelijk woonachting in omgeving rotterdam
70 inch samsung / jamo studio 8 / dolby atmos
my topic
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=173916.0

Sjaudio

€100, lager wordt het inderdaad niet.

Rotterdam is me wat te ver weg, bij interesse zult u het dan wel zelf moeten ophalen.


Sjaudio