Master Persuader by Rick Paap ... aangepaste advertentie ...

Started by KayaRahnee, November 28, 2019, 10:41:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fr@nk

Quote from: KayaRahnee on December 24, 2019, 13:46:47
Ik ga er een embleem van B&W op zetten, want dan worden speakers wel interessant ... :)

Mijn B&W 702s2 waren na een aantal dagen al de deur uit.....   ;)
Rotel Michi P5 & S5 - Technics SL1210GR (Ortofon 2M Black) - Audiolab 6000CDT - Quadral Aurum Vulkan IX - Synology DS918+ - Bluesound Node 2I -  Qobuz - AQ - QED.
Headfi:  RME ADI-2 FS DAC - HiFiman HE 1000 V2 Stealth - Sennheiser HD 58X Jubilee - HD600 Avantgarde - HD650 - HD 660s -  Amiron Copper Wireless - Denon D7200.

KayaRahnee

Quote from: aktevox on January 26, 2020, 15:57:52
Mijn B&W 702s2 waren na een aantal dagen al de deur uit.....   ;)

Quote from: KayaRahnee on December 24, 2019, 13:46:47
Ik ga er een embleem van B&W op zetten, want dan worden speakers wel interessant ... :)
Goedkope Chinese versterkers: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Audio Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / Tube DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

KayaRahnee

#27
De Master Persuaders zijn nog steeds in de aanbieding, en voor deze prijs een koopje kan ik u verzekeren, maar dat kan je beter zelf doen door ze hier te komen beluisteren / bewonderen.
Goedkope Chinese versterkers: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Audio Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / Tube DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

KayaRahnee

#28
Nu massa manifestaties vaak afgelast worden door het welbekende virus en er dus ook veel concerten zullen worden geschrapt bied ik jullie de gelegenheid om hier een huisconcert te komen beleven.
Het orkest van dienst ... Master Persuader.  :music:  :music:  :music:
Goedkope Chinese versterkers: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Audio Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / Tube DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

Achiel

Beetje onbekend maakt onbemind maar als je alleen al kijkt naar de gebruikte top units weet je dat het kwaliteit is. De hele masterserie is trouwens top trouwens. Succes met de verkoop.
Linn Majik DSM, Klipsch Cornwall III,  Linn Akurate 2200 dynamik, VPI Scoutmaster/Grado, JL E-112. Onderweg: HiBY R5 II + Grado GW100X

KayaRahnee

En als er dan een geïnteresseerde is, mag die de grens niet over en mag ik hem hier niet ontvangen ...
Goedkope Chinese versterkers: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Audio Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / Tube DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

jellejanssen

 :nopompom: hopelijk is dat dan snel opgelost

Ik zal maar niet iets illegaals voorstellen met n meet en Greet óp de grens ...

KayaRahnee

Ik houd het zelf erg veilig, voorlopig geen verkoop. Ik zie nog teveel mensen die de situatie nog steeds niet ernstig genoeg nemen.
Goedkope Chinese versterkers: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Audio Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / Tube DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

KayaRahnee

Omdat we in de nabije toekomst misschien weer wat meer vrijheid zullen genieten mijn Masters nog eens vooraan in deze winkel zetten.
Goedkope Chinese versterkers: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Audio Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / Tube DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

mijkie

Ik begrijp dat er door het corona circus, wat minder animo is om even te luisteren maar, dit zijn toch echt heel mooi klinkende en imo hele mooie luidsprekers voor het geld !!
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

KayaRahnee

#35
Ik krijg regelmatig te horen dat de Master Persuaders een erg goede en mooie speaker is. En dat is ook zo.
Maar toch, ondanks de scherpe prijs is niemand geïnteresseerd.
Van marktplaats heb ik ze intussen weggehaald, alleen reacties van bedelaars.
Hier ga ik ze ook niet lang meer aanbieden. Ze staan hier niet in de weg,  hebben hier hun vaste plaats en blijven daar dan ook staan.
Goedkope Chinese versterkers: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Audio Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / Tube DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

sultankat

Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

KayaRahnee

Omdat ik mijn idee om voor actieve speakers te gaan wil waarmaken ben ik bereid om ook op een mooi ruilvoorstel in te gaan.
Misschien is er ergens wel iemand die net het andersom wil gaan doen, van actief naar passief dus ...
Let wel: alleen fatsoenlijke voorstellen worden in overweging genomen ... Zo goed als nieuw, verzorgde actieve speakers, met DAC / voorversterking / DSP komen in aanmerking.
Graag speakers die ongeveer dezelfde aankoopwaarde hebben als de Master Persuaders (nieuwprijs van de Persuaders ongeveer 10.000€.)
Kleine opleg van mijn kant kan eventueel wel.
Eventuele voorstellen bekend maken via PB graag.
Goedkope Chinese versterkers: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Audio Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / Tube DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

KayaRahnee

Even vermelden dat (gewoon) kopen natuurlijk ook nog steeds kan hé.
Het gaat over speakers met een nieuwprijs van 10.000€.
U heeft nu de mogelijkheid om deze tot u bezit te hebben voor 3500€.




Goedkope Chinese versterkers: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Audio Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / Tube DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

holco

Is het geen optie om deze zelf actief te maken met een setje FusionAmp's?


Quote from: KayaRahnee on June 29, 2020, 19:01:38
Omdat ik mijn idee om voor actieve speakers te gaan wil waarmaken ben ik bereid om ook op een mooi ruilvoorstel in te gaan.
Misschien is er ergens wel iemand die net het andersom wil gaan doen, van actief naar passief dus ...
Let wel: alleen fatsoenlijke voorstellen worden in overweging genomen ... Zo goed als nieuw, verzorgde actieve speakers, met DAC / voorversterking / DSP komen in aanmerking.
Graag speakers die ongeveer dezelfde aankoopwaarde hebben als de Master Persuaders (nieuwprijs van de Persuaders ongeveer 10.000€.)
Kleine opleg van mijn kant kan eventueel wel.
Eventuele voorstellen bekend maken via PB graag.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

KayaRahnee

Ja, is zeker mogelijk ... ken er niks van, dus zelf actief maken zit er niet in maar is me nog al geadviseerd.
Zou ook wel wat compacter willen gaan.
Goedkope Chinese versterkers: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Audio Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / Tube DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

kermy

Quote from: holco on July 10, 2020, 11:28:28
Is het geen optie om deze zelf actief te maken met een setje FusionAmp's?



Helemaal mee eens!

Reken maar na, je adverteert met de speakers, en los van het feit hoe goed ze zijn, is er weinig animo voor de speakers. De huidige vraagprijs is 3500 euro, een set van de Fusion amps kost ongeveer een 1400 euro of daaromtrent. Dus een investering van 1400 brengt je naar de gewenste actieve speaker, maar wel met behoud van de huidige speakers, die gebruik maken van top units.

Uitgaande van dat je die vraagprijs ook daadwerkelijk gaat krijgen, dan heb je straks actieve speakers voor 4900 euro.

En niets gaat vanzelf, er zal een leercurve zijn, maar de weg gaat je ook veel leren en brengen. De Fusions zijn beveiligd als je ze krijgt, als je er geen filterinstellingen in maakt dan doen ze helemaal niets.

Voorgaande voorkomt opgeblazen units in geval van bijvoorbeeld het toevoeren van een compleet signaal aan een tweeter.

Alle hulpmiddelen zijn tegenwoordig voor een hobbyist gemakkelijk en redelijk goedkoop te koop. Er is een schat aan info te vinden op het www, dus je staat er maar zelden helemaal alleen voor.

Ik denk als je deze stap durft te nemen, en met wat ik gezien heb van wat mensen, je binnen een aantal dagen kan komen tot een redelijk klinkend systeem. En tot een zeer goed klinkend systeem na verdere finetuning.

Willen omzetten in durven en doen is hier je leidraad om verder te komen, beter dan weer een grote investering te doen, en of je huidige speakers voor een appel en een ei te verkopen om zo een aanschaf te kunnen bekostigen.

Je hebt deze speakers ooit gekocht, en als er verder geen grote veranderingen in de ruimte gedaan zijn die het karakter van deze speakers aantasten, dan zeg ik houden en ombouwen.



Met vriendelijke groet,

Kermy

KayaRahnee

Misschien ga ik wel voor ombouw persuaders, maar ... het is altijd al mijn bedoeling geweest om geen extra budget te gaan investeren.
Vandaar het ruil idee.
En, de Master Persuader gaat m.b.t. formaat niet compacter worden na ombouw actief hé ...
Goedkope Chinese versterkers: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Audio Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / Tube DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

kermy

Quote from: KayaRahnee on July 10, 2020, 12:29:38
Misschien ga ik wel voor ombouw persuaders, maar ... het is altijd al mijn bedoeling geweest om geen extra budget te gaan investeren.
Vandaar het ruil idee.
En, de Master Persuader gaat m.b.t. formaat niet compacter worden na ombouw actief hé ...

Dat je compacter wilde, daar heb ik dan zeker overheen gelezen, hij word met de activatie zeker niet groter, als je de versterker gewoon in de speaker bouwt. Maar als je echt naar een compacter systeem wilt, dan verkopen en opnieuw beginnen.
Maar ik geef je op een briefje dat je aan het einde van de rit meer geld geïnvesteerd hebt dan je aangeeft te willen, zeker als je het kwaliteitsniveau wil halen wat je nu hebt staan. Even nog los van het feit dat je bij audio überhaupt nog over een investering kan spreken.


Met vriendelijke groet,

Kermy

holco

Een monitor zal er wellicht wat luchtiger uitzien maar qua vloeroppervlak zal er niet echt winst te behalen zijn.

Ik zeg doen die ombouw :D


Quote from: KayaRahnee on July 10, 2020, 12:29:38
Misschien ga ik wel voor ombouw persuaders, maar ... het is altijd al mijn bedoeling geweest om geen extra budget te gaan investeren.
Vandaar het ruil idee.
En, de Master Persuader gaat m.b.t. formaat niet compacter worden na ombouw actief hé ...
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

kermy

Quote from: holco on July 10, 2020, 18:43:38
Een monitor zal er wellicht wat luchtiger uitzien maar qua vloeroppervlak zal er niet echt winst te behalen zijn.

Ik zeg doen die ombouw :D



Jouw weg was een heel leuk traject om te volgen, en ook volgens mij voor veel mensen een eyeopener. Inderdaad, met een monitor speaker verlies je evenveel vloeroppervlak door de benodigde stand die er onder moet.

Ik zeg ook, knoop doorhakken, en niet je speakers voor een appel en een ei wegdoen voor een onzeker traject naar nieuwe speakers, al dan niet actief.



Met vriendelijke groet,

Kermy

holco

Het was voor mij meer een ear opener ;D

Maar om eerlijk te zijn heb ik nog niet veel (geen) vervolg gezien bij anderen :nopompom:


Quote from: kermy on July 10, 2020, 19:40:03
Jouw weg was een heel leuk traject om te volgen, en ook volgens mij voor veel mensen een eyeopener. Inderdaad, met een monitor speaker verlies je evenveel vloeroppervlak door de benodigde stand die er onder moet.

Ik zeg ook, knoop doorhakken, en niet je speakers voor een appel en een ei wegdoen voor een onzeker traject naar nieuwe speakers, al dan niet actief.



Met vriendelijke groet,

Kermy
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Dirk

Alle Hypex nCore plates zijn ook terug voorradig en leverbaar...just sayin'  :angel:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

KayaRahnee

Inbouwen van FusionAmp's of Hypex nCore plates of hoe die dingen ook noemen  ... durf/ga/kan ik zelf niet aan beginnen.
Laten inbouwen kost ook centen.
Ik blijf mijn zinnen voorlopig zetten op kant en klaar actieve speakers.

Goedkope Chinese versterkers: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Audio Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / Tube DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

KayaRahnee

Goedkope Chinese versterkers: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Audio Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / Tube DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.