Bestaan er goede banaan splitters of banaan/spade adapters?

Started by Gemineye, November 24, 2019, 11:48:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chansig

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear netkabels, AQ Pearl optische kabel, AQ Forest digitale kabels.

minplus

Jammer.

Misschien toch eens lezen en niet weigeren iets te lezen?
Ook al denk je dat ik geschift ben als ik niet een klein maar een gigantisch verschil in het laag waarnam.
En vrouw en wat dochters en schoonzoons hier ook.
Dat laatste neem ik je toch wel een beetje kwalijk. Ik geef toe dat ik geschift ben, ook al is het mi. niet op geluid- en muziek-gebied, maar de kindertroep hier heeft toch wel een erg goed gehoor.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

chansig

Waar haal je het vandaag dat ik je geschift vindt ? En dat ik iets van het gehoor van je kinderen vindt ?

Wat een gek gedoe zeg in dit topic.

Tsjongejonge en koekoek.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear netkabels, AQ Pearl optische kabel, AQ Forest digitale kabels.

minplus

Je gaf aan dat je na aanhangers niets meer gelezen hebt, je eigen woorden.
En dus kun je op geen enkele manier zinnig reageren op wat ik aangaf over de ervaringen met bi-wire van mij en anderen hier.

Tsjongejonge en koekoek is mi. dan een extreem zwaktebod.

Dat het een gek gedoe is in dit topic ben ik met je eens.
De TS moet gewoon zelf testen of het bij hem wat uitmaakt, heel simpel.
Hier wel. Heel veel. En het beviel me niet.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

chansig

Dus je hebt het mij niet zien schrijven. Helder.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear netkabels, AQ Pearl optische kabel, AQ Forest digitale kabels.


Gemineye

 ^^

Dank Toetertje. Ik denk dat ik verkeerde zoektermen gebruikte ofzo. Die jij stuurt lijken inderdaad een mogelijkheid. Ik ga even kijken!
:)

minplus

Quote from: chansig on November 25, 2019, 08:07:22
Dus je hebt het mij niet zien schrijven. Helder.

Gr. Hans

Beetje flauwe reactie, Hans. Had, je kennende, veel beter van je verwacht.
Of sta je niet meer achter je eigen woorden?

Maar kom eens langs, ik heb de extra kabels voor bi-wiring nog op hun plek liggen achter de kasten en onder de verwarming, is even kloten met de aansluitingen aan vooral de Mac maar doe het graag voor je omdat ik een fijne herinnering heb aan het bezoek bij jou. Kun je horen dat het hier echt veel uitmaakt in het diepe laag. En nogmaals, het koper is van beide dik genoeg.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

chansig

Doe niet zo slap zeg. Je legt me woorden in de mond en over je ervaringen heb ik het niet gehad. Dat maak je er zelf allemaal van.

De leuke BBQ staat hier wat mij betreft helemaal los van.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear netkabels, AQ Pearl optische kabel, AQ Forest digitale kabels.

Gemineye

:)

chansig

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear netkabels, AQ Pearl optische kabel, AQ Forest digitale kabels.

oeli

Ik dacht dat alleen mijn topics op ruzie uitdraaiden. Blij te zien dat het niet aan mij lag. [emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gemineye

Quote from: oeli on November 27, 2019, 18:33:04
Ik dacht dat alleen mijn topics op ruzie uitdraaiden. Blij te zien dat het niet aan mij lag. [emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nee ik ben er ook goed in!
:)

minplus

If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right