Wireless HDMI

Started by PietDV, November 21, 2019, 10:11:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PietDV

Ik ben m'n volledige homecinema kamer aan het veranderen en zou (puur esthetisch) een wireless HDMI willen gebruiken. Wat raden jullie hiervoor aan ? (projector is JVC X-5000, bron een Cambridge CXU)...en is dit überhaupt aan te raden ?   

Teejoo

Quote from: PietDV on November 21, 2019, 10:11:48
Ik ben m'n volledige homecinema kamer aan het veranderen en zou (puur esthetisch) een wireless HDMI willen gebruiken. Wat raden jullie hiervoor aan ? (projector is JVC X-5000, bron een Cambridge CXU)...en is dit überhaupt aan te raden ?   
Werkt dit überhaupt met 4K? Ik zou toch een dunne glasvezel of actieve kabel leggen. Dan ben je in elk geval toekomstzeker.

home@the movies

Quote from: Teejoo on November 21, 2019, 14:16:44
Werkt dit überhaupt met 4K? Ik zou toch een dunne glasvezel of actieve kabel leggen. Dan ben je in elk geval toekomstzeker.

Werken doet het zeker, zolang je geen grote afstand moet overbruggen, wel opletten met wat je met 4K wil zeggen.
Als je volledige 18 gbit 4K HDR met alle toeters en bellen wil doorsturen dan gaat het lastig worden :-)

PietDV

Alvast bedankt voor de ideeën . Ik zou er geen 4k mee doorsturen (dat kan de Cambridge CU-XU ook niet). Ik wil er wel 3D blu rays mee kunnen bekijken in een deftige kwaliteit. Afstand tussen projector en speler is ongeveer 2.5-3 m.
Welk merk of systeem (Wireless HDMI) raden jullie me eventueel aan ? (al hou ik de dunne kabel ook wel in het achterhoofd.



Teejoo

Quote from: home@the movies on November 21, 2019, 14:41:04
Werken doet het zeker, zolang je geen grote afstand moet overbruggen, wel opletten met wat je met 4K wil zeggen.
Als je volledige 18 gbit 4K HDR met alle toeters en bellen wil doorsturen dan gaat het lastig worden :-)
Je kent me inmiddels Werner, NATUURLIJK 4 K met alle toeters en bellen  ;)

home@the movies

#5
 
Quote from: Teejoo on November 21, 2019, 15:19:36
Je kent me inmiddels Werner, NATUURLIJK 4 K met alle toeters en bellen  ;)

  ;D ;D ;D maar het gaat even niet over jou hé  :-X :-X :-X :-X ;D ;D ;D ;D ;D, gebruik jij maar lekker een goede kabel ::)

home@the movies

Quote from: PietDV on November 21, 2019, 15:19:24
Alvast bedankt voor de ideeën . Ik zou er geen 4k mee doorsturen (dat kan de Cambridge CU-XU ook niet). Ik wil er wel 3D blu rays mee kunnen bekijken in een deftige kwaliteit. Afstand tussen projector en speler is ongeveer 2.5-3 m.
Welk merk of systeem (Wireless HDMI) raden jullie me eventueel aan ? (al hou ik de dunne kabel ook wel in het achterhoofd.

Als het wat goedkoper moet dan is Marmitek een oplossing, anders DVDO, zeer betrouwbaar maar wat duurder.

PietDV

Alvast bedankt voor de info. Ik bekijk het of een kabel lukt anders wordt het de DVDO.