Iemand ervaring met HDFury AVR Key ?

Started by jvanhambelgium, December 8, 2019, 14:35:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jvanhambelgium

Hallo,
Alhoewel m'n huidige Onkyo NR5010 wel 4K upscaling kan doen gaat die geen 4K bron accepteren.
Omdat ie echt wel goed is in het versterkings-domein (met oa Audyssey Pro licentie erop) ga ik 'em niet inwisselen voor een moderne AVR die wel over alle moderne dingen beschikt zoals HDMI 2.x , HDR/Vision processing etc,etc. maar in het versterkings domein enkele stapjes lager is.
Een volledig nieuwe combo (vb Denon AVC-X8500H) om eenzelfde kwaliteit te halen is een héél flinke investering die ik liever niet doe.


Stel dat ik een 4K-projector zou plaatsen moet hier een oplossing voor komen. De AVR-key zou dat kunnen zijn, van vb de nVidia Shield -> AVR-key en daar de split met een full 4K signaal direct naar de projector en de andere HDMI-output (1080) gaat dan naar de "oude" AVR voor afhandelen van geluid.

Geen gebruikers hier ?
Je gaat dan wel vb tijdens het gebruiken van de Onkyo remote (vb volume up/down) geen GUI-overlay meer zien.

HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

home@the movies

We hebben heel wat klanten waar we de AVR key geïnstalleerd hebben, werkt perfect, niet twijfelen zou ik zeggen  ;)

Bart_M

Ik gebruik er ook al een voor bijna een jaar. Bevalt me prima.