Morca de Audio winter door!

Started by jossie, November 9, 2019, 13:52:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jossie

Tja... was ist das denn?

Mocra heeft Teus88 zo gek gekregen om z'n vier defecte Jamo woofers en twee geliefde EQ's bij mij te brengen ter reparatie. Hulde aan Teus88, je bent gek man!

Ik heb alles samen begroot op 350 euro inc btw, wordt ik niet rijk van maar ook niet arm. Wel ff doorwerken  ;)

Maar goed, Marco kan wel een steuntje in de rug gebruiken (niet te hard duwen  :D). Dat gaan we verder allemaal niet uitleggen, wie 'm kent begrijpt het.

Dus... heeft Marco je wel 's geholpen (wie niet?) en gun je 'm z'n geliefde spullen zonder dat hij daarvoor krom hoeft te liggen (die beeldspraak, Jossie toch  :devil:) ?

Stuur me een PM, post even dat je dat doet, dan stuur ik een betaalverzoek of rekeningnr voor 10 of 15 euro of wat je wil (geef dat aan) en dan komt dat goed!. Als het bedrag is bereikt meld ik dat hier zodat Marco niet onnodig rijk wordt over onze rug  :D

Als we het bedrag niet halen, geen probleem, Marco is akkoord met reparatie voor 350 euro en weet ook niks van deze actie. Hij is ook niet zielig, Forumbeheer vindt het prima, graag alleen reageren als je wil helpen!

Helder? Actie!

PS, Mancaver bedankt dat je me even over de streep trok om dit uit te voeren, jij schreef wat ik dacht.
Omni !

jossie

#1
Ik doe mee!

10 euro d'r af!
Omni !

fluissie

#2
Nou om mijn goede wil te tonen aan de heren (en dat ik de verzoening echt meen )  :thumbs-up:

Hier ook 10 euro

Jossie regel t maar met me

morca

#3
Wow Jossie en Caver,...ik sta perplex..... sprakeloos...

Ik heb Teus niet zo gek gekregen btw ;D,
hij bood het zelf aan,hij appte zelfs nog achter me aan ,kom het schiet niet op ik breng het wel.
Topvriend idd .

Ik weet ff niet wat verder te zeggen,..... thanks jossie iig voor je kunde en beide(caver)en forumbeheer, bedankt voor dit innitatief.
Ik ben perplex...


Quote from: fluissie on November  9, 2019, 13:56:20

Nou om mijn goede wil te tonen aan de heren (en dat ik de verzoening echt meen )  :thumbs-up:

Hier ook 10 euro

Jossie regel t maar met me

Jeroen je maakt me nog meer sprakeloos,dankjewel kerel.
Ik meen het ook btw,deze hobby is onze liefde en passie.
Die moeten we proberen te delen,en dat gaat zeker goed komen ben ik van overtuigt ;D

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fluissie

Quote from: morca on November  9, 2019, 14:03:20
Jeroen je maakt me nog meer sprakeloos,dankjewel kerel.
Ik meen het ook btw,deze hobby is onze liefde en passie.
Die moeten we proberen te delen,en dat gaat zeker goed komen ben ik van overtuigt ;D

Absoluut geen dank Marco, minste wat ik kan doen   :thumbs-up:

jossie

#6
We staan op 320 te gaan!

Omni !

Harry HT

Hi Jossie,

Ik doe ook mee, zonder te zijn geholpen [emoji3]

Gegroet,

Harry

Ps nog even 2 letters wisselen in de titel [emoji3]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

morca

#8
Quote from: Blue-Eyes on November  9, 2019, 14:10:53
PM gestuurd, top actie!

:)


Quote from: Harry HT on November  9, 2019, 14:26:02
Hi Jossie,

Ik doe ook mee, zonder te zijn geholpen [emoji3]

Gegroet,

Harry

Ps nog even 2 letters wisselen in de titel [emoji3]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Waarvoor dank van mijn kant Bleueyes en Harry   :thumbs-up:






jossie

#9
Verborgen donateur doet ook 20 euro, Harry doet mee,

We staan op 290!
Omni !


Teejoo


jossie

#12
Bedankt heren  ;)

Man wat sta ik hier goed op de plaat  :D

Theo en verborgen donateur erbij, 25 euro eraf!

265!
Omni !

jossie

#13
15 eraf! 250 open...

Meld je je hier nog of blijf je als weldoener voor eeuwig in de coulissen?

Ik denk dat Marco een doos kleenex is halen  :dozingoff:  Maar ik weet zeker dat hij jullie allemaal met Kerst persoonlijk komt bedanken...  :D  Hij blijft dan ook meteen eten.

Wat 'n feest.
Omni !

morca

Quote from: Teejoo on November  9, 2019, 14:47:04
PM sent
Thanks Teejoo  :thumbs-up:

Quote from: jossie on November  9, 2019, 14:52:40
Bedankt heren  ;)

Man wat sta ik hier goed op de plaat  :D

Theo en verborgen donateur erbij, 25 euro eraf!

265!
Ik zal er een afdruk van maken en je die sturen  :D

Quote from: jossie on November  9, 2019, 15:21:15
15 eraf! 250 open...

Meld je je hier nog of blijf je als weldoener voor eeuwig in de coulissen?

Ik denk dat Marco een doos kleenex is halen  :dozingoff:  Maar ik weet zeker dat hij jullie allemaal met Kerst persoonlijk komt bedanken...  :D  Hij blijft dan ook meteen eten.

Wat 'n feest.

Doos kleenex was niet genoeg,afvoer onder de douche werkte beter  ;D

Met kerst eten mmmm lekker  ;D

Ja je hebt er wel een feest van gemaakt jossie.
Ik ben enigsinds bijgekomen  :P ;D

jossie

#15
Hoppa! 15 euro uit de regio midden Nederland! 235...

Ook deze weldoener wenst je het beste Marco. Of nee, dat zei die niet geloof ik, maakt ook niet uit  :D
Omni !

morca

Quote from: jossie on November  9, 2019, 15:39:10
Hoppa! 15 euro uit de regio midden Nederland! 235...

Ook deze weldoener wenst je het beste Marco. Of nee, dat zei die niet geloof ik, maakt ook niet uit  :D
Thanks Weldoener ik wens jouw het beste terug  :thumbs-up:
Jossie deze actie kost je dubbel tijd bedenk ik me net
Werk je wel een beetje door?  :clapping: :D

jossie

#17
Nee, ik kan het net bijhouden..

Wel 's leuk om te doen, online bingo lijkt me ook leuk. Ik vermaak me vanmiddag wel, geen zorgen.
Omni !

holco

Mooie actie  ;D

Hier €25 om Marco de winter door te trekken. ;)
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

jossie

#19
Mooi gebaar Holco!

Ik dacht ff dat de klad erin kwam maar jij trekt deze modderschuit in een keer vlot!

215!

Een van de Mystery guests maakt zich alsnog openbaar, bedankt MichelDW, misverstandje mijnerzijds.
Omni !

morca

Quote from: jossie on November  9, 2019, 15:45:33
Nee, ik kan het net bijhouden..

Wel 's leuk om te doen, online bingo lijkt me ook leuk. Ik vermaak me vanmiddag wel, geen zorgen.
:clapping:

Quote from: holco on November  9, 2019, 16:07:20
Mooie actie  ;D

Hier €25 om Marco de winter door te trekken. ;)
Mario en MichelDW word zeer gewaardeerd ,dankjewel !!

Peerless Monster

15 eu om op de 200 te komen. Pm de gegevens maar ff Jossie.
Kunnen we dan meteen "het slachtoffer" bannen uit dit topic? 😊
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

jossie

Ach,

hij wil ook graag z'n zegje doen, anders moet ie iedereen bedankbriefjes gaan sturen, zo is het in een keer geregeld!

Erg bedankt!

200
Omni !

Richard70…

Ik doe mee, €20,00 er af. Stuur je ff een pm
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

morca

Quote from: rdebruin on November  9, 2019, 16:35:19
Ik doe mee, €20,00 er af. Stuur je ff een pm



Quote from: Peerless Monster on November  9, 2019, 16:27:16
15 eu om op de 200 te komen. Pm de gegevens maar ff Jossie.
Kunnen we dan meteen "het slachtoffer" bannen uit dit topic? 😊
Dankjewel Peerless en Rdebruin  :thumbs-up: Word zeer gewaardeerd.
Ik vind dit hele topic een bijzonder gebaar