Wat is nou de beste mediaspeler als prijs niet uitmaakt?

Started by Fiscus, November 8, 2019, 19:47:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fiscus

Ik zoek een mediaspeler voor bij mijn synology nas en beamer (premium).
Voor mij zijn kwaliteit beeld en doorgeven geluid naar mijn versterker (premium) het belangrijkst. Waar kom je tegenwoordig dan op uit? Ik zie door de bomen het bos niet meer

DustinV

Ik vind de Appletv 4k nog steeds een geweldige mediaspeler. Als je zelf content download mis je alleen wel Atmos en DTSX.
Wat minder qua gebruiksgemak maar nog steeds de kampioen wat betreft beeld en geluid zijn de OPPO 203/205.

RvD

Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PF 2 EVO - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

mancaver


devil

Stereo: Marantz PM11S3 || Audio Note Edma dac ||
HT: Denon 7200AW Auro 3D || Oppo 203 ||
Media box next || humax 5200 ||Pioneer Kuro 600M || Speakers:F Phonar Veritas P10 Edma|| R Phonar P5,5 Edma||C TMA || A Cabasse ||

papaleo

Ik heb een Oppo 205 en de vVidia Shield Pro en de Apple tv 4k maar ik heb nu sinds kort ook een Zidoo Z1000 staan...

Lees hier maar mijn bevindingen;
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=113742.msg3274367#msg3274367

Edit; ik heb in der loop der tijd ook nog een Dune en de Zappiti hier in huis gehad met als laatste de Zappiti maar ook deze weggedaan omdat ze nog steeds kampen met banding problemen en dit nog steeds niet op orde hebben...

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Freeze


papaleo

Quote from: Freeze on November  9, 2019, 10:23:04
Oppo is toch gestopt vorig jaar? Zijn deze dingen nog wel te koop dan?
Ja.
Als je 'geluk' heb is er nog wel ergens een vandaan te halen alleen zijn dan de prijzen 'schikbarend' hoog...

Ik heb nu een Zidoo z1000 en kwa hardware/prestaties/gebruikers gemak is deze fenomenaal ik heb deze naast mijn Oppo205 gehad en zie kwa beeld kwaliteit geen verschil....en de 205 speelt niet alles (geen iso/2k-bdmv) af mits je deze laat jailbraken ,dit in tegenstelling van de z1000 deze speelt gelijk alles af met een prachtige menu structuur en Video/Poster wall.
En als 'prijs' niets uitmaakt moet je toch ook eens kijken naar de 'verwachte' Zidoo UHD2000 deze is kwa opbouw weer een stap hoger,maar ook kwa prijs.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Fox

Quote from: papaleo on November  9, 2019, 10:53:11
Ja.
Als je 'geluk' heb is er nog wel ergens een vandaan te halen alleen zijn dan de prijzen 'schikbarend' hoog...

Ik heb nu een Zidoo z1000 en kwa hardware/prestaties/gebruikers gemak is deze fenomenaal ik heb deze naast mijn Oppo205 gehad en zie kwa beeld kwaliteit geen verschil....en de 205 speelt niet alles (geen iso/2k-bdmv) af mits je deze laat jailbraken ,dit in tegenstelling van de z1000 deze speelt gelijk alles af met een prachtige menu structuur en Video/Poster wall.
En als 'prijs' niets uitmaakt moet je toch ook eens kijken naar de 'verwachte' Zidoo UHD2000 deze is kwa opbouw weer een stap hoger,maar ook kwa prijs.

Als je de ISO uitpakt en dan op de map het programmatje BD modify loslaat speelt de 203 zowel complete BD's als UHD's af en met de USB optie kun je er ook nog eens sub aan toevoegen ;-)

papaleo

Quote from: Fox on November  9, 2019, 11:07:09
Als je de ISO uitpakt en dan op de map het programmatje BD modify loslaat speelt de 203 zowel complete BD's als UHD's af en met de USB optie kun je er ook nog eens sub aan toevoegen ;-)

Ja ik weet het...'als je dit doet en als je dat doet en als je dan enz enz....' dan doet die dat ook allemaal.
Ik wil een mp die,wanneer  je een film wil gaan kijken in wat voor n container die ook zit... en je druk op 'play' dat die dan ook afspeel in de best mogelijke kwaliteit met een mooie poster en een uitgebreide film beschrijving...ik wil kwaliteit plus gemak.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Raymen

hoi leo

is er een verschil in beeld en geluidskwaliteit in vergelijk met de appletv en  de dune hd 4k pro
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

papaleo

Quote from: Raymen on November  9, 2019, 11:15:26
hoi leo

is er een verschil in beeld en geluidskwaliteit in vergelijk met de appletv en  de dune hd 4k pro

Wbt de dune dat weet ik niet (meer) te lang geleden...
De ATV4 is een fantastische mp deze had nog beter geweest als deze via Fusion oid ook DolbyAtmos en DTSx zou kunnen weergeven en ik ben bang dat dit nog lang gaat duren alvorens Apple dit toe gaat laten...
Wbt de atv...,kan ik zeggen dat ik deze naast mijn Oppo 205 heb gehad en daar was de Oppo kwa beeld en geluid de winnaar zeker als het ging om de HD-audio's (Atmos/DTSx) die veelal op de meeste content aanwezig is...ik heb dan ook n paar dagen geleden de Z1000 naast mijn Oppo gehad en kwa films zie ik daar en hoor daar ik geen verschillen in kwaliteit, maw de z1000 speelt precies zoals mijn 'referentie' speler de Oppo205 dit doet.

Voor mij was in een mp belangrijk dat 'ook' de MaxCLL/MaxFALL metadata correct uit kan lezen en weergeven dit kan en doet de atv ook niet (correct) dit doet de Oppo205 en de Ziddo z1000 ook perfect waardoor je met een juiste weergever de tonemapping in de HDR juist word weergegeven.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

mancaver

Quote from: papaleo on November  9, 2019, 10:53:11
Ik heb nu een Zidoo z1000 en kwa hardware/prestaties/gebruikers gemak is deze fenomenaal ik heb deze naast mijn Oppo205 gehad en zie kwa beeld kwaliteit geen verschil....en de 205 speelt niet alles (geen iso/2k-bdmv)
Op beide stellingen antwoord ik: Nee

Quote from: papaleo on November  9, 2019, 11:13:41
Ja ik weet het...'als je dit doet en als je dat doet en als je dan enz enz....' dan doet die dat ook allemaal.
Ik wil een mp die,wanneer  je een film wil gaan kijken in wat voor n container die ook zit... en je druk op 'play' dat die dan ook afspeel in de best mogelijke kwaliteit met een mooie poster en een uitgebreide film beschrijving...ik wil kwaliteit plus gemak.
Dus je wilt gemak....? En dat was niet TS zijn vraag ;)

Quote from: Fox on November  9, 2019, 11:07:09
Als je de ISO uitpakt en dan op de map het programmatje BD modify loslaat speelt de 203 zowel complete BD's als UHD's af en met de USB optie kun je er ook nog eens sub aan toevoegen ;-)
Exactamundo  ^^

En zoals ik het leesde wil TS niet naar de prijs kijken, maar het beste beeld en geluid  :inlove:

papaleo

Quote from: mancaver on November  9, 2019, 11:53:13

En zoals ik het leesde wil TS niet naar de prijs kijken, maar het beste beeld en geluid  :inlove:

Ja...,daar gaf ik toch meerdere (uitgebreide) antwoorden op.

Resume: Zidoo z1000/UHD2000 een mediaplayer die niet alleen een perfect beeld neerzet incl. alle HD audio codecs.... met als kers op de taart GEMAK!!!
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Jack_D

Ik heb een gepimpte Oppo UDP-203, speelt alles af met Jailbreak firmaware(komt er ongeveer €200,-bij).
Maar om eerlijk te zijn heb ik zelden een iso die ik wil afspelen, meestal remux mkv bestanden. Dus in de (mijn)praktijk vind ik de de ondersteuning voor iso en een jailbreak zijn geld niet waard.

En de Oppo is betrouwbaar, nooit geen vastloper of wat voor andere ellende mee gehad, op Play drukken en spelen, wat je hem ook voert. Bij mij hangt ie trouwers ook aan een Synology Nas, prima combinatie.

Als ik dit vergelijk met de mediaspeler in mijn Panasonic tv of de AliExpress Android Media speler bij mijn vriendin is de Oppo een verademing. Na de zoveelste update is het altijd 2 stappen links vooruit en 1 stap rechts achteruit bij de tv en Ali mediaspeler :crazy:

(Maar zoals altijd is dit maar mijn persoonlijk ervaring en mening......... :D )

papaleo

Quote from: Jack_D on November  9, 2019, 12:40:34
Ik heb een gepimpte Oppo UDP-203, speelt alles af met Jailbreak firmaware(komt er ongeveer €200,-bij).
Maar om eerlijk te zijn heb ik zelden een iso die ik wil afspelen, meestal remux mkv bestanden. Dus in de (mijn)praktijk vind ik de de ondersteuning voor iso en een jailbreak zijn geld niet waard.

En de Oppo is betrouwbaar, nooit geen vastloper of wat voor andere ellende mee gehad, op Play drukken en spelen, wat je hem ook voert. Bij mij hangt ie trouwers ook aan een Synology Nas, prima combinatie.

Als ik dit vergelijk met de mediaspeler in mijn Panasonic tv of de AliExpress Android Media speler bij mijn vriendin is de Oppo een verademing. Na de zoveelste update is het altijd 2 stappen links vooruit en 1 stap rechts achteruit bij de tv en Ali mediaspeler :crazy:

(Maar zoals altijd is dit maar mijn persoonlijk ervaring en mening......... :D )

Mijn ervaring is ietsje genuanceerder....
Als je met de Oppo bv een film af speel vanaf je nas met daar een Atmos audiotrack op/in is er niets aan de hand er is beeld met geluid, maar kiest je daarna een film met een DTS-HDMA audiotrack is er vaak geen geluid te horen uit je speakers,je moet dan in het menu (als er meerder audio's voorhanden zijn)even switchen naar bv dolby 5.1 en dan weer terug naar DTS-HDMA om de audio handshake weer tot stand te brengen....het is n klein dingetje maar als mediaplayer is de Oppo ook niet 100% flawless  ;)

(Ik ben niet de enige...ik ken iemand met ook een 205 die prakties dezelfde setup heb als die van mij en die ondervind precies hetzelfde)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Fox

Quote from: papaleo on November  9, 2019, 12:53:10
Mijn ervaring is ietsje genuanceerder....
Als je met de Oppo bv een film af speel vanaf je nas met daar een Atmos audiotrack op/in is er niets aan de hand er is beeld met geluid, maar kiest je daarna een film met een DTS-HDMA audiotrack is er vaak geen geluid te horen uit je speakers,je moet dan in het menu (als er meerder audio's voorhanden zijn)even switchen naar bv dolby 5.1 en dan weer terug naar DTS-HDMA om de audio handshake weer tot stand te brengen....het is n klein dingetje maar als mediaplayer is de Oppo ook niet 100% flawless  ;)

(Ik ben niet de enige...ik ken iemand met ook een 205 die prakties dezelfde setup heb als die van mij en die ondervind precies hetzelfde)

Volgens mij ligt je Handshake probleem niet bij de Oppo, maar bij je Marantz...
Als je bv bij de Marantz even van input switcht en weer terug heb je het zelfde resultaat.

Fox

Even of topic

Mijn Oppo heeft geen jailbreak en ik speel af vanaf een USB-drive, kan dat ook vanaf een NAS zonder?
Zoja hoe?

Quote from: Jack_D on November  9, 2019, 12:40:34
Ik heb een gepimpte Oppo UDP-203, speelt alles af met Jailbreak firmaware(komt er ongeveer €200,-bij).
Maar om eerlijk te zijn heb ik zelden een iso die ik wil afspelen, meestal remux mkv bestanden. Dus in de (mijn)praktijk vind ik de de ondersteuning voor iso en een jailbreak zijn geld niet waard.

En de Oppo is betrouwbaar, nooit geen vastloper of wat voor andere ellende mee gehad, op Play drukken en spelen, wat je hem ook voert. Bij mij hangt ie trouwers ook aan een Synology Nas, prima combinatie.

Als ik dit vergelijk met de mediaspeler in mijn Panasonic tv of de AliExpress Android Media speler bij mijn vriendin is de Oppo een verademing. Na de zoveelste update is het altijd 2 stappen links vooruit en 1 stap rechts achteruit bij de tv en Ali mediaspeler :crazy:

(Maar zoals altijd is dit maar mijn persoonlijk ervaring en mening......... :D )

Jack_D

Misschien is het mijn "blonde" dag vandaag :D , maar snap je vraag niet helemaal goed.

Het maakt niet uit of je wel of geen jailbreak hebt om je Oppo aan een NAS te kunnen hangen, als je dat bedoeld? Je moet de NAS in je thuisnetwerk opnemen, dan de Oppo (eenmalig)instellen, en dan kun je via het Netwerkmenu van de Oppo je NAS benaderen en de muziek, films en foto's afspelen welke er op staan. Je kan de Oppo via een ethernetkabel of via wifi aan je netwerk koppelen. Bij mij hangt ie er met een kabel aan, heb geen ervaring in hoe goed de Oppo het via wifi doet.

Quote from: Fox on November 10, 2019, 11:10:18
Even of topic

Mijn Oppo heeft geen jailbreak en ik speel af vanaf een USB-drive, kan dat ook vanaf een NAS zonder?
Zoja hoe?

Fox

Quote from: Jack_D on November 10, 2019, 12:41:38
Misschien is het mijn "blonde" dag vandaag :D , maar snap je vraag niet helemaal goed.

Het maakt niet uit of je wel of geen jailbreak hebt om je Oppo aan een NAS te kunnen hangen, als je dat bedoeld? Je moet de NAS in je thuisnetwerk opnemen, dan de Oppo (eenmalig)instellen, en dan kun je via het Netwerkmenu van de Oppo je NAS benaderen en de muziek, films en foto's afspelen welke er op staan. Je kan de Oppo via een ethernetkabel of via wifi aan je netwerk koppelen. Bij mij hangt ie er met een kabel aan, heb geen ervaring in hoe goed de Oppo het via wifi doet.

Ik ben wsl niet duidelijk genoeg.
Ik kan vrijwel alles afspelen via de NAS, behalve complete BD/UHD's met de BD-structuur.
Dat werk bij mij alleen via de USB poort.
Vandaar

Jack_D

Dan krijg je de interessante vraag ligt het aan de Oppo of aan het ontvangend apparaat....?
Ik heb altijd geluid, welk type geluidspoor ik ook gebruik en hoe of wat ik ook speel.
Maar het is natuurlijk appels met peren vergelijken, het is best mogelijk dat in jouw setup de Oppo inderdaad niet oke is.

Quote from: papaleo on November  9, 2019, 12:53:10
Mijn ervaring is ietsje genuanceerder....
Als je met de Oppo bv een film af speel vanaf je nas met daar een Atmos audiotrack op/in is er niets aan de hand er is beeld met geluid, maar kiest je daarna een film met een DTS-HDMA audiotrack is er vaak geen geluid te horen uit je speakers,je moet dan in het menu (als er meerder audio's voorhanden zijn)even switchen naar bv dolby 5.1 en dan weer terug naar DTS-HDMA om de audio handshake weer tot stand te brengen....het is n klein dingetje maar als mediaplayer is de Oppo ook niet 100% flawless  ;)

(Ik ben niet de enige...ik ken iemand met ook een 205 die prakties dezelfde setup heb als die van mij en die ondervind precies hetzelfde)

papaleo

Quote from: Fox on November 10, 2019, 12:48:43
Ik ben wsl niet duidelijk genoeg.
Ik kan vrijwel alles afspelen via de NAS, behalve complete BD/UHD's met de BD-structuur.
Dat werk bij mij alleen via de USB poort.
Vandaar

Deze uhd/bdmv's kan je juist mooi afspelen met de Oppo app...zonder er eerst een sausje overheen te gieten zoals je dit eerst met een 2k/bluray/bdmv map moet doen.
Je gaat dan naar Networksharings>>'kies daar je Nas'>>en van daar uit kies je de 'map' >>klik op je film/map en de film begint zoals een uhd/disc incl de volledige bd/menu.

Edit:
En uhhh...,zonder jailbrake van €150/200  ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Jack_D

Grappig, dat zou volgens mij eigenlijk zonder Jailbreak niet moeten kunnen, zowel niet van NAS al niet van USB :D
.
Met een Jailbreak zou je in ieder geval wel via een NAS de BD/UHD's met de BD-structuur moeten kunnen spelen al heb ik dit zelf nooit geprobeerd. Voor jailbreak kun je het makkelijkst even op Ebay kijken, kost je dan €150+20 als je zelf een beetje handig bent.

Persoonlijk vind ik het het geld niet waard, alleen om het menu van de Blueray te kunnen zien, maar das maar mijn persoonlijke mening,


Quote from: Fox on November 10, 2019, 12:48:43
Ik ben wsl niet duidelijk genoeg.
Ik kan vrijwel alles afspelen via de NAS, behalve complete BD/UHD's met de BD-structuur.
Dat werk bij mij alleen via de USB poort.
Vandaar

holco

Mag ik er van uit gaan dat als ik zo'n Zidoo UHD2000 zou kopen en klik daar mijn 2 4TB schijven vanuit mijn Synology NAS in kan mijn NAS de deur uit?

De NAS gebruik ik enkel voor video content die ik via mijn netwerk vul.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

papaleo

Quote from: holco on November 10, 2019, 13:35:07
Mag ik er van uit gaan dat als ik zo'n Zidoo UHD2000 zou kopen en klik daar mijn 2 4TB schijven vanuit mijn Synology NAS in kan mijn NAS de deur uit?

De NAS gebruik ik enkel voor video content die ik via mijn netwerk vul.

Een Zidoo UHD2000  :worship:  :clapping:
Voor het afspelen zou ik zeggen +JA...,maar of die je Nas volledig zou kunnen vervangen ,tja dat weet ik niet daar heb ik niet naar gekeken.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels