Delta

Started by mondiaal, October 22, 2021, 00:56:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mondiaal

De mannen van Delta zijn ons dorp aan het bestormen. Ik leef In Doenrade (Klein Doenrade om het te specificeren) Ik heb nu de kans om te switchen naar glasvezel. Zo niet moet ik later veel geld betalen voor aansluiting. Helaas heb ik bij ze weinig keus wbt  providerkeus. Zit nu bij Ziggo en gezien de aanbiedingen denk ik ....nee.
Am i crazy or not? :hehe:

Sjaak_Banaan

Hier zijn we geswitcht naar glasvezel, qua provider niet helemaal tevreden (Plinq), maar qua internet wel veel fijner/veel sneller dan Ziggo. Zeker met thuiswerken ideaal. Als ik het nogmaals zou doen dan zouden we TriNed nemen als provider, die zijn wel beter.
Wij dachten, probeer het gewoon een jaar en dan zien we wel verder, dan ligt het glasvezel in ieder geval binnen en hebben we een alternatief voor Ziggo, altijd handig mocht je een keer willen onderhandelen. Inmiddels ruim 1,5 jaar verder en nog steeds blij dat we weg zijn bij Ziggo. Toen we daar hulp nodig hadden waren ze niet thuis, er was geen alternatief.... Nu krijgen we regelmatig scherpe aanbiedingen van Ziggo om terug te komen, voorlopig krijgen ze nog onze vinger. :P

Ons glasvezelaanbod was trouwens wel goedkoper dan een Ziggo all-in-one abonnement.
Volgens mij zijn Ziggo en glasvezel trouwens ook te combineren, mocht je bijv liever tv hebben van Ziggo.

Als je happy bent bij Ziggo en het niet erg vindt dat ze prijzen blijven verhogen met minimale prestatievooruitgang, dan zou ik bij Ziggo blijven. Maar wij vonden het fijn om meer keuzevrijheid te hebben, dus hebben de stap gezet.
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

denoontje

Ik heb via delta bij mijn moeder (en bij ons via kpn) wel de aansluiting laten aanleggen in het huis, maar geen abonnement genomen. Is dat geen optie dan?

HereIsTom

Tja Ziggo is de laatste tijd wel een stuk beter geworden, ook kwa service.
Geen idee wat het je gaat kosten bij Delta, maar ik zou wel de aansluiting met glasvezel willen hebben liggen.
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

mondiaal

Ik heb geen problemen met Ziggo. Er valt altijd wel iets te zeuren door wegval of zo, maar waar niet.

Overgaan op Delta geeft mij de keuze uit 4 providers. Prijzen zijn ongeveer gelijk. Ligt aan je voorkeur voor extra zenders e.d. Maar voor Ziggo sport (ok, in de basis heb ik nu alleen kanaal 14 gratis ....ahum) moet ik dan dus ook bijbetalen. Maar het huidige aanbod op het standaard kanaal van Ziggo is voor ons voldoende.

Eerlijk gezegd is de huidige snelheid ook voldoende voor internet. Er wordt hier niet gegamed en downloads worden steeds minder.

Moet het nog ff uitvogelen. Hoor weinig goede verhalen over Delta maar die zijn er zeker ook over Ziggo.

HereIsTom

 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

J.A.F._Doorhof

Vaak zijn die projecten voor een paar jaar vast
Uit de ervaring die we hier hebben
Gewoon doen maar zorg dat je de aansluit kosten (vast recht afkoopt) als je dat kan betalen

Glas aanleggen is voor de toekomst en als je het niet laat doen kan het zijn dat je later enorme kosten moet maken.

Hier waren ook wat bedrijven die niet mee hebben gedaan en die betalen nu een flink stuk meer als ze willen
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

mondiaal

Thnx voor de comments. Gaan toch voor de kans om nu te switchen.