--basic setje--

Started by ruud2, November 5, 2019, 13:56:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

ruud2

Quote from: INIURIA on November  8, 2019, 21:35:32
Voornamelijk deathmetal maar kan zeker ook rustigere muziek waarderen. Dat 'ach daar heb je pa weer...' herken ik zeker  :D

dat begrijp ik dan wel ook wel een beetje , is ook niet alledaags.
maar bij lange autoritten blijf je wel wakker  :) :)

Quote from: doorofnight on November  8, 2019, 21:44:15
Mooie spullen hoor :)

ook niet van vandaag op morgen samengesteld en het meeste gebruikt  aangeschaft.
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

ruud2

#27
wat nog niet ter sprake is geweest is de stroomvoorziening.
deze is enige tijd gecontroleerd door een kleinere versie van een PS audio.
helaas viel het apparaat steeds meer in storing , plotseling een harde vette lage brom.
daar schrok ik zo van en binnen een tiende seconde 4 meter overbrugde om de volume knop terug te draaien. pfff.
die PS heeft me daarom mogen verlaten en daarmee was ook dit probleem weg.
eerlijkheid moet me zeggen dat ik ook weinig tot geen verschil hoorde met de geconditioneerde stroom, maar dat kan aan mij liggen.
met de verbouwing heb ik een nieuwe leiding in de vloer gelegd richting stoppen kast , om hierbij in de buurt te komen moest ik door meerdere andere vloeren en muren.
de laatste meter moet er nu door het plafond richting stoppen kast nog worden afgelegd , misschien de kerstvakantie?
heb er heel even over nagedacht om de leidingen af te schermen , maar dat is bij denken gebleven, keep it simpel. (ook voor de portemonnee).
de zekering moet ik ook nog even over nadenken , wellicht een suggestie van jullie kant.
aan de andere kant moet ik wel zeggen ondanks de vele apparaten in huis ik nooit tikken of andere storingen hoor  op het lichtnet, zal er ongetwijfeld zijn...
verder zijn de meeste aansluit stroom kabels custom made met Belden kabel type ... en audiofiele stekkers van W&M maar verder niet over de top.
verder vind ik het nogal een kabelzooitje, maar dat menigeen bekend voorkomen.
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

ruud2

#28
de luidsprekerkabels... tja , een aparte...
de Japanse kabels zijn eigenlijk ontworpen voor ziekenhuis scans , MRI etc. waarbij hoge stromen lopen.
een klant waarvoor wij speciale terminator connectoren produceerden heeft mij wat proefstukken gegeven , en tot op de dag van vandaag zijn ze gebleven.
alhoewel ik graag eens deze kabels wil vergelijken met een goede MIT.
later heb ik vernomen dat een gerenommeerde Nederlandse kabel bouwer deze kabel ook zou gebruiken.....??
kan dat echter niet bevestigd krijgen.
de kabels zijn ondanks de dikte toch lekker flexibel en liggen in goten onder de vloer en komen uit in de filterkasten.

Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.