Dressing Up The HT

Started by mancaver, November 3, 2019, 21:33:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mancaver

Hoi iedereen,

Ik zie -en lees wel eens vaker posts van members die iets van film-gerelateerde 'aankleding' voor hun HT aangeschaft hebben. Nou ben ik een, al zeg ik het zelf, verwoed verzamelaar van film merchandise zoals wereldwijde premium edities van films, alternatieve filmposters / zeefdrukken, statues en figurines. Deze worden waar mogelijk uitgestald en geshowcased in mijn HT. Ik wil dan ook zo nu en dan wat posten m.b.t deze aanwinsten....

Ok dan. Vandaag de:

Trick or Treat life size Chucky (van de Child's Play franchise)
Deze is gefabriceerd met de originele mallen van de film.







To Be Continued...

Trabuca

Leuk! Ik ben benieuwd naar de rest. Hoe kom je er aan zal vaak gevraagd zijn.
Denon AVC-X3800h | NCore500mp | Kef R3, R2C | Sony 85X95L | JL Audio 12W6 DIY Sub

fluissie

#2
Vet ! :thumbs-up: (en ja wel gemeend )

Check even het pb12plus topic aub

mancaver

Quote from: Trabuca on November  3, 2019, 21:39:03
Leuk! Ik ben benieuwd naar de rest. Hoe kom je er aan zal vaak gevraagd zijn.
Dank je :)
Er komt nog veel meer leuks en moois aan, houd deze thread maar in de gaten....
Ik ben moderator en member van verschillende internationale fora voor movie collectables en collectors. Ook heb ik een paar 'vrienden' op verschillende continenten en samen sturen we elkaar spullen op verzoek (scheelt een berg verzendkosten en customs ;) )

Ik verzamel alles wat los en vast zit van 'John Wick', Alles van Arnold Schwarzenegger (en dan vooral-) 'The Terminator', 'A Nightmare on Elm Street', 'Alien' en nog veel meer...
Gooi een film in deze thread en ik je kan misschien wel iets leuks laten zien  ;)

Gerjan1994

Nog steeds lekker druk aan het verzamelen ?

fluissie

Lars heeft een van for life dus die zal niet meer antwoorden

Maar ik denk dat Lars nog zeker lekker met zijn hobby bezig is  :headbanging: