Yippie

Author Topic: Hoe streamingdiensten illegaal downloaden stimuleren  (Read 1559 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Fox

• HT forum legend group
  • Trade Count: (+9)
  • Total likes: 17
  • I like the HTforum.nl
Hoe streamingdiensten illegaal downloaden stimuleren
« on: November 2, 2019, 13:18:04 »
Nederland heeft er sinds vorige maand weer een nieuwe filmstreamingdienst bij. Op social media werd de komst van Disney+ toegejuicht, maar klonken er ook diverse kritische geluiden. Loopt het aantal aanbieders inmiddels niet de spuigaten uit? En op welke dienst kun je nu precies welke films en series kijken? En een vraag die vanaf de zijlijn gesteld werd: speelt de versnippering van het aanbod illegaliteit in de hand?

https://www.entertainmentbusiness.nl/film/help-alweer-een-nieuwe-aanbieder/

Een rekensom wijst uit dat de HD- en 4K-allesvreter tussen de 60 en 70 euro in de maand kwijt is.

Online holco

Re: Hoe streamingdiensten illegaal downloaden stimuleren
« Reply #1 on: November 2, 2019, 13:27:49 »
70 = gelijk aan 2 Blu-Ray's, ik zeg "mooi toch"  ;D

Offline gerard1

« Reply #2 on: November 2, 2019, 13:30:41 »
Die diensten gaan toch per maand, wissel je gewoon regelmatig ;D
Je kan toch niet alles gelijk kijken ;)

Offline TopGun2010

« Reply #3 on: November 2, 2019, 13:54:47 »
Die diensten gaan toch per maand, wissel je gewoon regelmatig ;D
Je kan toch niet alles gelijk kijken ;)
Daar gaan we wel heen inderdaad. Netflix is vooralsnog wel een blijver.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Offline darkrunner

« Reply #4 on: November 2, 2019, 14:08:23 »
Men Dl gebruik is met 0 gedaald sinds ik Netflix heb, ik betaal ook maar 14 om de 4 maand voor Netflix (gedeeld abo met 4)

Die streamingdiensten zijn goed voor series voor films wil ik andere kwaliteit.
« Last Edit: November 2, 2019, 14:08:42 by darkrunner »

Offline Jack_D

« Reply #5 on: November 3, 2019, 00:44:53 »
Een klassiek gevalletje eigen glazen ingooien. of misschien moet je het zien als een veldslag waar over een paar jaar maar een paar grote spelers van overblijven.....

Om maar een voorbeeld te geven, Netflix maakt geen cent winst, moest vrij recent nog 2 miljard extra lenen. Het houd een keer op....

De toekomst zal het uitwijzen.

Offline TabCam

• HT forum legend group
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 476
  • Keep Calm & Enjoy the Music
« Reply #6 on: November 3, 2019, 06:34:32 »
Nederland heeft er sinds vorige maand weer een nieuwe filmstreamingdienst bij. Op social media werd de komst van Disney+ toegejuicht, maar klonken er ook diverse kritische geluiden. Loopt het aantal aanbieders inmiddels niet de spuigaten uit? En op welke dienst kun je nu precies welke films en series kijken? En een vraag die vanaf de zijlijn gesteld werd: speelt de versnippering van het aanbod illegaliteit in de hand?

https://www.entertainmentbusiness.nl/film/help-alweer-een-nieuwe-aanbieder/

Een rekensom wijst uit dat de HD- en 4K-allesvreter tussen de 60 en 70 euro in de maand kwijt is.

Je hoeft ze toch niet continue allemasl tegelijk te hebben. En dan kan je abbonnementen ook nog legaal delen in een aantal gevallen. Ik kan toch niet alles kijken.

Het grootste nadeel zijn films. Je verwacht, net als vroeger met de videotheek, dat half jaar oude films wel uitkomen. Dat is dus niet mogelijk. Wat dat betreft ben ik het deels met je eens.
« Last Edit: November 3, 2019, 12:19:03 by TabCam »
Usher Mini Dancer 2 DMD mkII, UsherX-616 Center, Usher 718, Arcam 550
Chord Hugo, NVidia Shield TV LG 950v

Offline Fox

• HT forum legend group
  • Trade Count: (+9)
  • Total likes: 17
  • I like the HTforum.nl
« Reply #7 on: November 3, 2019, 11:01:15 »
70 = gelijk aan 2 Blu-Ray's, ik zeg "mooi toch"  ;D

Ik weet waar jij je BD's koopt, maar ik betaal gemiddeld 12 euro  :-X

Offline JunkO

« Reply #8 on: February 20, 2020, 14:56:48 »
Gewoon Kodi met de juiste add-ons installeren en klaar. Geen gezeik met het hoeven te missen van films of series omdat ze toevallig geen deal hebben gesloten met jouw streamingdienst.

Ja, dit is niet helemaal legaal, maar we zijn toch niet allemaal roomser dan de paus hier of wel?!  ::) :laugh:
NAD C325BEE | Metrum Acoustics Quad DAC | Steljes Audio MS2 streamer + iFi Audio iPower | ELAC 512 Jet | NAD PP2i | Thorens TD320 MKII | Canare 4S8 | RU Connected + JKE Hifi interlinks

Offline Lucky.L

• HT forum legend group
  • Trade Count: (+24)
  • Total likes: 101
  • Music Maestro Please
« Reply #9 on: February 20, 2020, 15:14:24 »
Gewoon Kodi met de juiste add-ons installeren en klaar. Geen gezeik met het hoeven te missen van films of series omdat ze toevallig geen deal hebben gesloten met jouw streamingdienst.

Ja, dit is niet helemaal legaal, maar we zijn toch niet allemaal roomser dan de paus hier of wel?!  ::) :laugh:
Nou,een hoop wel hoor  ::) !
Denon AVR-X4500W,Klipsch RP280F,Klipsch RP250F,,Rythmik F15HP, Samsung UE65F9000,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700.