merfius.com ?????

Started by MechanicalAnimal, October 30, 2019, 13:42:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

We kunnen pas info geven als we die hebben
Klinkt dat logisch?
;)

Het enige wat we voor 99% zekerheid weten is dat het nu opgelost is en er geen persoonlijke gegevens gezien zijn. Maar zoals al eerder gezegd is het altijd verstandig even je wachtwoord aan te passen elke paar maanden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Knor

Quote from: Jack_D on November  1, 2019, 20:58:45
Nog steeds nergens last van(afkloppen op blank hout :D ).


Maar moet dit nu echt aan het forum liggen, kan toch ook een lokaal probleem zijn, of iets met een provider. Of nog lastiger om te ontdekken, een combinatie van diverse externe factoren.


Vind het wel relatief weinig gebeuren gezien de grote aantallen bezoekers van het forum. Als het 100% een forum probleem zou zijn zou je bij veel meer mensen deze ellende verwachten.

Niet iedereen neemt de moeite het te melden. Zeker niet als je ziet hoe het beheer er op inspringt of mee omgaat. Tis maar een forum...
Ik kan alles geloven,
op voorwaarde dat het ongelofelijk is.

papaleo

#102
Je/ik kan ook niet meer zien wanneer iemand een 'like' heeft gegeven in een draagdje wie dit gedaan heeft,dus wanneer je op '1 person liked this' druk dan gebeurt er niets...
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Ralf67


Knor

Beide bovenstaande vandaag inderdaad ook gemerkt.
Het lijkt erop dat de hackers hun greep aan het versterken zijn ipv verliezen.
Ik kan alles geloven,
op voorwaarde dat het ongelofelijk is.

fluissie

Ik kreeg een privé bericht met een link naar 1 of andere oneone dating of iets ?!?

Trouwens wel zeer vlot mail gehad van de beheerder dusze zijn er echt wel mee bezig

Richi

Quote from: Ralf67 on November  2, 2019, 13:18:54
Kan geen foto uploaden
Ja, daar had ik ook al last van. Heb er een topic over geopend (hoop op de juiste plek): https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=173548.msg3273422#msg3273422
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

J.A.F._Doorhof

Knor
Hoe bedoel je dat met forum beheer?
Ik dacht dat we er redelijk snel mee aan de gang zijn gegaan.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"