merfius.com ?????

Started by MechanicalAnimal, October 30, 2019, 13:42:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Teejoo

Wat maf dat niet iedereen daar last van heeft. Ik heb echt (nog) helemaal geen issue.

PascalP

Vandaag heb ik geen issues meer gehad, enkel krijg ik geen notificatie mails meer binnen als er nieuwe posts zijn in topics die ik volg
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

J.A.F._Doorhof

Notificaties moeten weer werken.
De rest zal de komende uren weer normaal moeten worden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Teejoo

Quote from: J.A.F._Doorhof on November  1, 2019, 18:01:33
Notificaties moeten weer werken.
De rest zal de komende uren weer normaal moeten worden.
Wat is er nu gebeurt?

Erik

Ook nergens last van gehad
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

RalphH

Hier al heel de dag normaal weer. Notifications bijna op orde lijkt het
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

SV..S

+1

vanmiddag paar x probleem

zeelandnet




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Sjaak_Banaan

Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar de oorzaak, kunnen jullie die al noemen?
Vanmiddag kon ik helemaal niets hier via de iPad, iedere keer wanneer je probeerde in te loggen werd je omgeleid naar merfius.

Moeten we allemaal ons wachtwoord gaan veranderen of...?
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

pameijer

Quote from: J.A.F._Doorhof on November  1, 2019, 18:01:33
Notificaties moeten weer werken.
De rest zal de komende uren weer normaal moeten worden.
Meer transparantie is in dit soort gevallen wel echt noodzakelijk. Ik vind de communicatie vanuit het forum wel wat minimaal nu terwijl je ook zou kunnen denken dat het forum gehackt is bijvoorbeeld.

Dus: wat is er aan de hand???
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

RalphH

Dr is ook nog wat met de likes zo te zien. Stond eerst zon blauw blokje omheen. Kan ook niet zien wie r geliked heeft. Op iPhone niet tenminste
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Jack_D

Nog steeds nergens last van(afkloppen op blank hout :D ).


Maar moet dit nu echt aan het forum liggen, kan toch ook een lokaal probleem zijn, of iets met een provider. Of nog lastiger om te ontdekken, een combinatie van diverse externe factoren.


Vind het wel relatief weinig gebeuren gezien de grote aantallen bezoekers van het forum. Als het 100% een forum probleem zou zijn zou je bij veel meer mensen deze ellende verwachten.




RalphH

users waarvan de accounts op een specifieke server huizen wellicht?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

i2Paq


Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

J.A.F._Doorhof

Misschien niet meteen om uitleg te gaan vragen als ik aangeef dat we ermee bezig zijn en ook in het topic aangeef dat we zoeken. 

Er is geen reden om wachtwoorden te veranderen hoewel dat altijd slim is natuurlijk elke paar maanden.

Zoals we het nu kunnen zien was het een kleine hack. Maar ze zijn er wel uren mee bezig geweest snap niet dat mensen het leuk vinden om zoiets te doen. Kost weer flink wat tijd.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

pameijer

Quote from: J.A.F._Doorhof on November  1, 2019, 22:11:53
Misschien niet meteen om uitleg te gaan vragen als ik aangeef dat we ermee bezig zijn en ook in het topic aangeef dat we zoeken. 

Er is geen reden om wachtwoorden te veranderen hoewel dat altijd slim is natuurlijk elke paar maanden.

Zoals we het nu kunnen zien was het een kleine hack. Maar ze zijn er wel uren mee bezig geweest snap niet dat mensen het leuk vinden om zoiets te doen. Kost weer flink wat tijd.
Nou.., dat klinkt gedegen, betrouwbaar en doortastend  :-X
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

SV..S

Moet het nu weer goed zijn dan?




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

VlisChris

Quote from: pameijer on November  1, 2019, 23:14:48
Nou.., dat klinkt gedegen, betrouwbaar en doortastend  :-X

Of je springt in de auto en je doet het zelf beter :D
Of je laat Frank en consorten geheel zelf beslissen hoe het aangepakt en opgelost wordt. Echt in paniek komt Frank niet over. Dus reden voor gedoe zal er zeker niet zijn :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

pameijer

Quote from: VlisChris on November  1, 2019, 23:31:44
Of je springt in de auto en je doet het zelf beter :D
Of je laat Frank en consorten geheel zelf beslissen hoe het aangepakt en opgelost wordt. Echt in paniek komt Frank niet over. Dus reden voor gedoe zal er zeker niet zijn :)
Ik heb het niet over het werk, maar over de communicatie.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

VlisChris

Conclusie: er was weinig problematisch aan de hand, en het was vooral een vervelende ervaring.

Kort. En krachtig :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

J.A.F._Doorhof

Wat verwacht je dan van communicatie ?
We pakken dit gisteren nagenoeg direct op. De hoster is er mee bezig

We geven op veel transparantie maar dit soort dingen lost zich niet even vanzelf op in een paar uur jammer genoeg.

Maar zoals gezegd voor de gebruikers geen gevaar.
Voor onszelf enorm veel overlast en gedoe.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Xander32

Dank voor jullie werk en inzet. Dat allemaal op vrijwillige basis 👍🏻
Absurd dat je daarop door leden wordt aangevallen.


Quote from: J.A.F._Doorhof on November  1, 2019, 23:58:48
Wat verwacht je dan van communicatie ?
We pakken dit gisteren nagenoeg direct op. De hoster is er mee bezig

We geven op veel transparantie maar dit soort dingen lost zich niet even vanzelf op in een paar uur jammer genoeg.

Maar zoals gezegd voor de gebruikers geen gevaar.
Voor onszelf enorm veel overlast en gedoe.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Roksan

Quote from: J.A.F._Doorhof on November  1, 2019, 23:58:48
Wat verwacht je dan van communicatie ?
We pakken dit gisteren nagenoeg direct op. De hoster is er mee bezig

We geven op veel transparantie maar dit soort dingen lost zich niet even vanzelf op in een paar uur jammer genoeg.

Maar zoals gezegd voor de gebruikers geen gevaar.
Voor onszelf enorm veel overlast en gedoe.

Als het wel om een hack zou gaan, dan wil je als forum bezoeker graag weten of je wel of geen gevaar loopt en bijvoorbeeld privacy gegevens (als die al opgeslagen zijn) gevaar lopen. Dat ben je zelfs verplicht om te communiceren als forum beheerder. Meer info was / is ook niet nodig.

Verder veel succes met het oplossen.
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Lucky.L

Quote from: maximus79 on November  1, 2019, 13:30:22
Ik kreeg dit prive bericht....... ;D


Ik ben volledig naakt. Wil je de foto zien? Mijn bijnaam is JuliaVisser op de site - http://www.datingoneone.com
Ik ook,dacht dat het alleen voor mij was  :( !
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

Ralf67

Die zat bij mij ook in de PM.

Maar fijn dat het weer opgelost lijkt te zijn.

LS2

Quote from: Lucky.L on November  2, 2019, 06:57:31
Ik ook,dacht dat het alleen voor mij was  :( !
Ik hou nu al twee dagen lang my messages in de gaten.. maar vandaag weer niks  :nopompom:
Hebben jullie tips?  :notify:

:D
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan..