deep pain trombosis

Started by jeroen_B, May 16, 2004, 22:47:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jeroen_B

kreeg ik van de week van iemand. Een dvd over een stelletje gekken op racemotoren die filmen hoe hard ze in frankrijk rijden met camera,s in de helmen. En het gaat heel hard! Effe wat op je achterwil rijden op de snelweg en dan auto,s inhalen  ;D
Het zijn een stuk of 10 filmpjes en ze eindigen allemaal in de berm of tegen een boom aan. Op een groot scherm is het echt heel gaaf om te zien en het is eigenlijk om te lachen hoe idioot ze zich gedragen.

Mocht hij te huur zijn ergens neem hem maar eens mee !

Scarp

Hmm... van die motor filmpjes heb ik er een tijdje terug ook eentje gezien. Een malloot met een opgevoerde Hyabusa (wat al een superrrrsnel ding is). In 1 filmpje rijdt ie met zo'n 200 km/uur op z'n achterwiel een andere motor voorbij :)

jeroen_B

op deze dvd rijden ze ducati's en zx-r in elkaar alsof het hun lust en hun leven is en ze lachen er ook nog om. Het is echt gaaf om te zien hoe ze bloedhard op de motoren langs afgronden blazen en bij elke bocht met de steps over de grond schuren.

Het is echt lachen deze dvd.


Scarp

#3
Zoiets: http://www.rbeeuwkes.myadsl.nl/funnyfunfun/afrit_expo%5B1%5D.WMV

Ghostrider: http://www.ghostridermovie.net/
D'r staan een paar trailers op die site ... echt leip

jeroen_B

hahahaha,

mooi om op de crt te zien. Wat een gekken zeg.


jeroen

Shorty

Het is een stuk minder gaaf en om te lachen als je bedenkt dat dit soort psychopaten ieder jaar behalve zichzelf ook kinderen doodrijdt, of voor hun verdere leven verlamt...  :(

VrGr,

Bart J.

OscarTango

dat zetten ze dan toch ook niet op die DVD... als je zo gaat denken moeten ze alles waar ooit iemand bij omgekomen is maar verbieden...
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

OscarTango

Die eerste is wel maf....280...alsje dan een vlieg in je oog krijgt. Pfoew...enne, ik reed ook motor, maar die snelheden vond ik om zelf te rijden maar niks. En met de jaren kwam ook het verstand dat zei : "rij nou maar gewoon op 4 wielen, daar val je niet van af "  ;D

Ik heb 1 motorongeval gehad, en heb daar nog een titanium pin van in mijn been zitten...vind het leuk om te zien, maar voor mezelf hoeft het niet meer.
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround