Cavus design TV Standaard 30-80 inch

Started by MellyVille, October 22, 2019, 19:22:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MellyVille

Enorm mooie maar ook enorm zware, solide TV-standaard die perfect geschikt is voor grote TV's (tot zelfs 80 inch). Een eye catcher in een moderne inrichting! Ik heb deze gebruikt gekocht maar ben later toch voor een kleinere TV gegaan (slaapkamer).

De tv steun is door de vorige eigenaar aan de onderkant een stukje afgeslepen omdat het anders onder de tv uitstak, dit is netjes gedaan en weer gespoten. Verder helemaal origineel en als nieuw!

Vesa 200x200, Vesa 300x300 en Vesa 400x400

Nieuwprijs: 329,-
Mijn prijs: 150,-

DustinV

Als ik het goed zie zijn de onderste gaten er af geslepen. Vermoed dat vesa 400*400 niet meer gaat lukken.

MellyVille

Klopt, die zijn eraf gehaald door de vorige eigenaar omdat die uitstaken onder zijn TV.

400x400 lukt op de bovenste gaten, dan zit ie met 2 bouten vast... de andere opties zijn ook iets meer voorkomend volgens mij.

MellyVille

Voor wie het missen van de onderste gaten voor VESA 400x400 een probleem is, dan krijg je deze van mij erbij: https://www.onlinekabelshop.nl/adapter-vesa-200-naar-vesa-300-en-vesa-508

Daarmee kun je het toch gebruiken zoals het hoort, die ruimte is er wel in de prijs!

MellyVille


MellyVille