Ik stop als admin

Started by Bas Akkerman, October 20, 2019, 07:57:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


Kerkhoffd

Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

beunky

Quote from: twani on October 20, 2019, 11:16:33
Gezien de samenstelling van de forumpopulatie geen enkel probleem lijkt mij DON.

Die enkele ban die er nu nog heel af en toe wordt uitgedeeld vind ik toch ook al ongepast.

Het sociaal correctieve krachtenspel is sterk genoeg op dit forum, geen mods voor nodig.

Mods zijn er niet alleen om te bannen. We doen achter de schermen wel wat meer dan dat...
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

DofN

Vele handen maken licht werk  :clapping:
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

advr

Bedankt Bas voor je toewijding en goed dat je deze beslissing genomen hebt!
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

donaldk

Quote from: twani on October 20, 2019, 08:38:52
Wauw, prima besluit Bas. Zó krijgen we de oude Bas weer terug :pompom:

En dóórrrr, op naar een forum zónder mods......



Ohw ja, bedankt nog natuurlijk ook ;)

Administratie moet gebeuren. Of er ook nog moderators nodig zijn die jouw hoofd opponent in toom moeten houden, LOL, is weer een andere discussie.

Bas, dank je voor je inzet en veel plezier op het forum.

donaldk

Quote from: twani on October 20, 2019, 11:16:33
Gezien de samenstelling van de forumpopulatie geen enkel probleem lijkt mij DON.

Die enkele ban die er nu nog heel af en toe wordt uitgedeeld vind ik toch ook al ongepast.

Het sociaal correctieve krachtenspel is sterk genoeg op dit forum, geen mods voor nodig.

I've got a ten pound hammer, LOL.

https://www.youtube.com/watch?v=qNmehE3h5Uw

twani

Quote from: donaldk on October 20, 2019, 20:34:04
Of er ook nog moderators nodig zijn die jouw hoofd opponent in toom moeten houden, LOL, is weer een andere discussie.



Haha, zó had ik er nog niet naar gekeken.  :laugh:

Bij nader inzien kunnen we nog wel een paar extra mods gebruiken.

Voor de balans zeg maar :D

Perfectionist

#33
Quote from: twani on October 20, 2019, 11:16:33
Gezien de samenstelling van de forumpopulatie geen enkel probleem lijkt mij DON.

Die enkele ban die er nu nog heel af en toe wordt uitgedeeld vind ik toch ook al ongepast.

Het sociaal correctieve krachtenspel is sterk genoeg op dit forum, geen mods voor nodig.

Tja .....

Het meeste werk is de markt, administratieve zaakjes van leden, spamaccounts controleren, forumstructuur etc.

Corrigerend optreden is gelukkig nauwelijks nodig. Een enkele opmerking die jullie elkaar ook kunnen geven is vaak voldoende. Heel graag dus!
Een beter forum begint bij jezelf.

i2Paq

Quote from: Perfectionist on October 20, 2019, 23:20:17
Tja .....

Het meeste werk is de markt, administratieve zaakjes van leden, spamaccounts controleren, forumstructuur etc.

Corrigerend optreden is gelukkig nauwelijks nodig. Een enkele opmerking die jullie elkaar ook kunnen geven is vaak voldoende. Heel graag dus!

Geen idee hoe het hier nu zit , maar op het forum wat ik beheer/modereer heb ik het zo ingeregeld dat je posts pas zichtbaar zijn nadat ik je eerste post heb geaccordeerd.

Gebeurd dat niet dan hebben de anderen hier geen last van.

Spam accounts worden dan individueel of als geheel maildomein gebannen.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Jean Sibelius

Hoi Bas,
Spijtig om te lezen dat je stopt als admin.
Bedankt voor al je tijd en moeite die je in het HT-forum hebt gestoken! Inderdaad soms moet je keuzes maken.
Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

minplus

Znx, Bas, voor het vele prima werk. :smile:
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

Dura

Dank je wel Bas, het is best veel werk en in mijn ogen ook belangrijk werk, noodzakelijk om dit forum leefbaar te houden.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55"

Bas Akkerman

Dank jullie wel voor de vriendelijke reacties! :thumbs-up:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Ralf67

Bedankt Bas

En nu meer tijd voor Bas Bios  8)

SV..S

bedankt voor je inzet Bas!




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

jossie

Bedankt Bas!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Omni !