LYNGDORF 2200 OF 2170

Started by leon., October 19, 2019, 17:11:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

leon.

 GEACHTE AUDIOFANATEN
IK HEB BESLOTEN OM MIJN EMOTIVA XPA  MONOBLOCKS TE VERKOPEN. NIET OMDAT ZE NIET  GOED ZIJN, INTEGENDEEL ZELFS DIT IS TOT NU TOE HET BESTE WAT IK HEB GEHAD,
GEÏNTERESSEERDEN ZE STAAN OP MARKTPLAATS
REDEN IS , IK WIL GRAAG DIGITAAL PROBEREN EN KLEINERE VERSTERKERS   (DIGITAAL) MAAR WEL MET DEZELFDE KRACHT EN PUNCH.
IK HEB MIJN OOG LATEN VALLEN OP LYNGDORF
MIJN VRAAG ZOALS IN DE TITEL ,DE 2200  OF DE 2170 ZIJN ER KENNERS HIER IVM DE VERSCHILLEN, EN DAN BEDOEL IK IVM HET GELUID NIET MET OPTIES,
ZE MOETEN USHERS MINIDANCERS TWO AANSTUREN
BEDANKT VOOR DE INFO
GR LEON

Dura

De capslock zit links op je toetsenbord  :laugh:
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

scoc

#2
Eerst ... u mag het ook gewoon vragen ipv roepen  ;)

De vermelde Lyngdorf versterkers zijn wel geintegreerde versterkers en geen pure eindversterkers.

De Lyngdorf 2200 is wel al een oud beestje, goede versterker maar oudere techniek en minder krachtige Roomperfect versie. Leen eens een Lyngdorf Tdai2170 of 3400 en test en meet vooral Roomperfect in.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

leon.

 sorry ,jullie hebben helemaal gelijk, maar  zo veel typ ik niet met de computer, zal het nooit meer doen.
ik weet dat  het geen eindversterkers zijn  ik zei dus ook al dat ik compacter wil dus wil ik nu weer over gaan naar een gewone versterker



leon.

 ha oke  ik dacht dat   roomperfect   optie  hetzelfde was   als op de 2200  als de 2170
en dat  hij wat minder krachtig is ,

Dura

Het wordt al beter, alleen is het de gewoonte om een zin dan weer wel met een hoofdletter te beginnen en af te sluiten met een punt. Tussen de woorden is één spatie genoeg.  :laugh:
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

leon.


Dura

Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

leon.

 Oke genoeg les gehad nu haha , graag nu weer  terug naar mijn vraag.
Kan de Lyngdorf de ushers aansturen.
gr Leon