Luidsprekers passend bij Bluesound pokernode 2i

Started by MartijnR, October 18, 2019, 10:27:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MartijnR

Volgende week krijg ik de Bluesound pokernode 2i met HDMI binnen. Dit gaat normaal gesproken de HEOS BAR met sub vervangen. Ik heb de pokernode getest met de B&W 705 s2 en onder meer Dali Rubicon 2. Ook nog wel wat Dali vloerstaanders getest. Ik ga er vanuit dat in mijn woonkamer een monitorluidspreker de betere keuze is. Ik zit max 3,5 meter van de luisprekers af. Ik heb geen mogelijkheid om het ruimer op te stellen.

Wat past nu bij deze versterker/streamer. Dali is een logiscche combinatie, maar volgens mij vooral omdat dit in dezelfde merkenportefeuille zit. Iemand goede ervaringen.

Ik ga vooralsnog van start met een set Audio Physic Sittara's. Deze heb ik nog staan, maar nemen wat mij betreft te veel ruimte in beslag.

mvrgr,
Martijn
Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

botsen

Ik ben benieuwd hoe de AP het doen. Ik heb de powernode 2 en heb er voor gekozen gebruik te maken van een subwoofer via de standaard aansluiting daarvoor. In de aanname dat dit de versterker in de powernode wat lucht gaf om alles boven 80 hz zo goed mogelijk weer te geven. Dat werkt prima m.i. Dus wellicht het overwegen waard

MartijnR

Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

botsen

Nu gebruik ik Linn Komponent 110, eerder ook Harbeth p3 en oudjes van B&O. De Linns zijn van zichzelf wat dun in het hoog maar met de subwoofer is het plaatje heel mooi en compleet.

Dura

Da's interessant. Hoe deden de Harbeths het op de Powernode?
Ik heb de P3ESRs en die gaan denk ik nooit meer weg, maar ooit heb ik weer een nieuwe versterker nodig.
Momenteel heb ik een NAD C390DD met BluOS module, de Powernode heeft in feite dezelfde functionaliteit, maar over de geluidskwaliteit heb ik geen idee.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.