HTforum met OPTIONELE darkmode

Started by Sjaak_Banaan, February 7, 2016, 14:36:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Als iemand het wil maken ben ik er wel voor.
We kunnen dan mensen een keuze geven.

Let wel ik ben geen.smf wonder maar dit moet denk ik wel lukken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sjaak_Banaan

Zoals eerder aangegeven, het Sunrise thema, wat al klaar is, heeft die darkmode.
Daarna een aantal afbeeldingen vervangen en dan ben je al een heel eind.
Alleen de sponsorbalk zou ik niet weten hoe die terug komt, maar dat kan nooit moeilijk zijn.
Ik wil best helpen met die afbeeldingen als dat nodig is. :)
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

J.A.F._Doorhof

Ik heb wel iemand nodig die ook die sponsorbalk weer terug kan zetten.
Zoals gezegd, dingen aanpassen lukt me, maar daar stopt het jammer genoeg.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sjaak_Banaan

Kun je dat thema niet alvast installeren en kijken wat het doet? Dan weten we zo wat er moet gebeuren.

Je houdt het huidige thema gewoon als default, eventueel met rechten het nieuwe thema afschermen van leden totdat het klaar is?
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

J.A.F._Doorhof

We hebben dat al eens gedaan met een thema en dat ging niet helemaal goed. Maar zal er volgende week even naar kijken
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

negotiata

Quote from: J.A.F._Doorhof on September 13, 2019, 18:18:47
We hebben dat al eens gedaan met een thema en dat ging niet helemaal goed. Maar zal er volgende week even naar kijken

Man naar mijn hart ! Thnx alvast voor de moeite !
- To be or not to be, thats the question -

Sjaak_Banaan

Quote from: J.A.F._Doorhof on September 13, 2019, 18:18:47
We hebben dat al eens gedaan met een thema en dat ging niet helemaal goed. Maar zal er volgende week even naar kijken

Ennuh? Toevallig al tijd/zin gehad om te kijken?
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

J.A.F._Doorhof

Ja
Is wel mogelijk maar ik verlies dan alle extra dingen die in het forum zitten voor het ht forum
Dus ik zal daar zeker iemand bij moeten hebben die er verstand van heeft (meer dan ik)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"