pioneer app N-50ae

Started by schuit, April 30, 2023, 20:20:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

schuit

Dag, ivm mogelijke aanschaf van 2e hands streamer was ik benieuwd of iemand ervaring heeft met de pioneer remote app.
Ik zag ergens een beoordeling waar stond dat het niet op android 9 zou werken. ?
en ik heb al android 12 dus dat lijkt me vreemd.

iemand idee en wellicht ervaring met dit geluid van de N-50ae of is het een afrader?

Achiel

Mijn ouders gebruiken deze versterker. De app draait op hun tablet maar gebruiken ze eigenlijk niet. Heb voor hun in die app een aantal radiostations als voorkeurzender erin gezet en hun doen eigenlijk alles met de afstandsbediening. Welke android die tablet draait weet ik niet, zal ik wel eens naar kijken.
Linn Majik DSM, Klipsch Cornwall III,  Linn Akurate 2200 dynamik, VPI Scoutmaster/Grado, JL E-112. Onderweg: HiBY R5 II + Grado GW100X

schuit

bedankt voor de moeite maar de verkoper had hem ondertussen aan iemand verkocht dus ik kan er weinig meer mee. Tenzij er nog 1 te koop komt maar nu maar even een NAD bluos node bieden.

Achiel

Ik vind het wel een fijn en goed klinkend apparaat.
Linn Majik DSM, Klipsch Cornwall III,  Linn Akurate 2200 dynamik, VPI Scoutmaster/Grado, JL E-112. Onderweg: HiBY R5 II + Grado GW100X

schuit

blijkbaar heeft het inwendig 2 transformatoren, 1 voor digitaal circuit en 1 voor analoog circuit. Wellicht dat dat ook helpt.
als ik nog 1 tegenkom dan kan ik hem dus kopen.