Ticwatch pro Shadow Black

Started by Pinda13, October 12, 2019, 10:46:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pinda13

Hierbij aangeboden een Ticwatch pro shadow black.

De reden waarom ik hem weg doe is simpel; veel te weinig gedragen. Dit is ook nog te zien, horloge ziet er als nieuw uit, geen krassen of mankementen. Horloge dateert van 22-12-2018 bij de grote Bol en is denk ik niet vaker dan 10 keer gedragen. Dit komt mede doordat het een google horloge is, en tja de grote google werkt niet in China. Dus heb ik weinig aan dit apparaat. In Nederland gekocht en verder nooit aan gedacht. Wat ik ergens mega jammer vind, want vind hem erg mooi om te dragen.

Verder bon dus erbij met een jaar nog garantie en oplader.

Nieuwprijs was 265 euro, nu de vaste prijs is 150 euro.

Foto's:
" no loss of fine detail "

Kwabbernoot

Vaste vraagprijs?

Maar mooi ding. Hij komt alleen net twee maanden te laat. Ik heb zelf de Ticwatch S gekocht omdat de pro mij te duur was.

Groeten...

Pinda13

#2
Quote from: Kwabbernoot on October 12, 2019, 15:59:23
Vaste vraagprijs?

Maar mooi ding. Hij komt alleen net twee maanden te laat. Ik heb zelf de Ticwatch S gekocht omdat de pro mij te duur was.

Groeten...

Ghehe idd is wat raar. Bedoelde vaste scherpe prijs.
Pro is idd wel stukkie beter en nu voor 'n goed prijsje? De S ben je zo weer kwijt.. Laat maar weten,
" no loss of fine detail "

Happynezz

Denon 4306 | Denon 3910 | Elac 209 jet | Elac CC 200.2 | Elac 205 jet | TMA Twister 8000 | Anti Mode 8033B| Buttkicker advance | Squeezebox Duet | Mede8er MED500X |

Kwabbernoot

Quote from: Pinda13 on October 12, 2019, 17:02:20
Ghehe idd is wat raar. Bedoelde vaste scherpe prijs.
Pro is idd wel stukkie beter en nu voor 'n goed prijsje? De S ben je zo weer kwijt.. Laat maar weten,
Vast en zeker maar ik moet er dan wel weer geld op laten vallen waardoor de pro als nog weer duurder wordt.

Groeten...

Pinda13

" no loss of fine detail "

Pinda13

" no loss of fine detail "