Heeft er iemand ervaring met de buchardt s400 of de devialet phantom classic ?

Started by john2910, October 7, 2019, 18:39:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

john2910

Heeft er iemand ervaring met de buchardt s400 of de devialet phantom classic speakers?
Wat zijn uw bevindingen van deze speakers?

john2910


bmateijsen

Devialet Classic? Bedoel je de Atohm GT-1 die toen te koop waren met een Devialet 110?

john2910

Quote from: bmateijsen on October  8, 2019, 16:36:00
Devialet Classic? Bedoel je de Atohm GT-1 die toen te koop waren met een Devialet 110?

Hallo,
nee de devialet phantom,die ei vormige speaker uit frankrijk..

Dirk

goed dat je 't nu hebt aanpast, maar dat stond er natuurlijk eerst niet in je openingspost, dus 'k snap de vraag/verwarring wel ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

bmateijsen

Quote from: john2910 on October  8, 2019, 17:54:32
Hallo,
nee de devialet phantom,die ei vormige speaker uit frankrijk..

Dan wordt het wat duidelijker ;). Ik ken de Phantom's goed, maar de Buchardts totaal niet, dus in vergelijking kan ik er niets over zeggen.
Mijn advies, ga zelf luisteren!

john2910

Quote from: bmateijsen on October  9, 2019, 09:33:51
Dan wordt het wat duidelijker ;). Ik ken de Phantom's goed, maar de Buchardts totaal niet, dus in vergelijking kan ik er niets over zeggen.
Mijn advies, ga zelf luisteren!

Wat vond u van de devialet phantom?En welke versie had u geluisterd?

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

john2910


german

Burchardt krijgt hele goede reviews, maar zijn volgens mij alleen online te bestellen.
Ik heb wel begrepen dat je ze ca. 30 dagen mag proberen en als ze niet bevallen kun je de speakers retour zenden en krijg je geld terug.
Pathos Ethos geïntegreerde versterker. Audio-GD-D77 dac. Atrium Initio luidsprekers. SVS SB3000.
ROON Rock.