Epson EH-TW7000 en EH-TW7100

Started by darkrunner, November 1, 2019, 08:28:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

darkrunner

Al even uit maar lees er weinig van hier, lijkt me wel iets leuk als je geen +2k wil betalen voor een beamer

https://www.epson.be/insights/article/epson-lanceert-veelzijdige-en-betaalbare-4k-pro-uhd-projectoren-voor-het-hele-gezin-op-de-ifa-2019

Vande

Ik heb sinds een week de Epson tw7100, en ik ben er zeer tevreden over. Kleuren spatten van het scherm. Maar inderdaad je hoort er hier vrij weinig over. Misschien dat er iemand nog eens een review kan plaatsen.
Lexicon RV-6, Lexicon LX-5, KEF Reference 205, Kef 202C Reference, KEF Reference 201,2xKEF 40B Reference, KEF Reference 70, 4x KEF CI-200 Atmos,Transparent Powercords, van de Hul Magnum, van de Hul interlinks, Panasonic 824, Sony XW5000, Adeo 100" Reference Grey, Zidoo Z9S, Apple 4k 2022 CineMike

Dirk

je lijkt me iig de aangewezen persoon om dat te doen ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

J.A.F._Doorhof

Epson heeft altijd mooie projectoren in dit segment.
We kunnen bij genoeg animo wel een powerbuy organiseren ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MechanicalAnimal

#4
Buiten dat lijkt me dit een projector die als een warm broodje over de toonbank heen zou moeten vliegen, jij hebt deze zelf nog niet gereviewed Frank?  :popcorn:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

darkrunner

Wil volgend jaar iets nieuws kopen deze staan zeker op het lijstje de Horz/Vert lens shift voor de prijs is een no brainer, 4k tja die enkele die echte 4k hebben kosten een heel pak meer, Hdr hecht ik geen belang aan ik krijg de zenuwen van die motion en alles wat erbij komt kijken om dat deftig te kunnen weergeven

Men eerste gedacht was een nieuwe Benq of Optoma maar beide lakken de H/Z lens shift onder de 2k

Ben vooral benieuwd hoe de Epson TW7000/7100 zich verhoud tov de 7300/7400 en de grote broer 9400

home@the movies

De TW7000 gaat op onze Home Cinema Happening staan samen met een Denon receiver en focal Sib Evo versterker voor een zeer aantrekkelijke pakket prijs.

Zeker de moeite waard om eens even te bekijken en te beluisteren.


darkrunner

Meer info graag over die home happening, datum/waar

home@the movies

Quote from: darkrunner on November  7, 2019, 08:18:06
Meer info graag over die home happening, datum/waar

Staat al weken in geuren en kleuren aangekondigd in het event topic  ;)

https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=173272.msg3265186#msg3265186

En op onze afzonderlijke website van de Home Cinema Happening

https://www.homecinemahappening.be

J.A.F._Doorhof

De 7000/7100 hebben we op dit moment in een powerbuy gezien er wat mensen interesse hadden.
Mail even naar info@hometheater.nl voor deelname.

Het zijn zeer interessante projectoren. We verkopen zelf meer de 9400 serie maar de 7000/7100 zijn absoluut voor de instapper enorm mooi.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"


RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

snickerke

Zou deze geschikt zijn om playstation op aan te sluiten kwa vloeiend beeld?

darkrunner

Quote from: RalphH on November  7, 2019, 19:34:58
Ik ben er :thumbs-up:
Benieuwd hoe de TW7000 is tov de rest, kan er helaas niet bijzijn

darkrunner

#14
Quote from: snickerke on November 16, 2019, 11:10:50
Zou deze geschikt zijn om playstation op aan te sluiten kwa vloeiend beeld?
https://www.youtube.com/watch?v=-DUoxdq3Vqk

3800 in us = Tw7100 in eu, jammer dat er een scherm ontbreekt.

3200 in us = Tw7000 Eu
https://www.youtube.com/watch?v=eZONnpP8tzw&t=35s

J.A.F._Doorhof

Voor demo's kun je ook altijd Annewiek even mailen op verkoop@hometheater.nl
Voor games is het altijd wat moeilijk met projectoren, er zit vaak wat meer lag op dan bv op een TV, maar als je alle digitale hulpmiddelen gewoon uitzet moet je toch gewoon goed kunnen gamen op een projector, tenzij je aan de wereldkampioenschappen mee wil doen :D

Ik merk zelf bar weinig verschil tussen mijn TV en de N7 van JVC (in low lag mode).
De TV is wel iets sneller op papier maar ik ben zelf waarschijnlijk de zwakke schakel :D
Ik speel eigenlijk alleen maar Call of Duty of Battlefield en bij beide weergevers eindig ik vaak in de onderste kant :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"