Tidal Hifi voor een prikkie

Started by Geertidow, October 7, 2019, 08:46:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeuwarden

Quote from: angelo41 on October 25, 2020, 10:23:47
via bericht in de premium zone. net i gegegen en het werkt.

Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk

Nooit geweten dat ik een mailbox bij ali heb. Net gecheckt: Het staat er al een maand in...  :turn:

angelo41

Quote from: Leeuwarden on October 25, 2020, 17:42:52
Nooit geweten dat ik een mailbox bij ali heb. Net gecheckt: Het staat er al een maand in...  :turn:
[emoji106] [emoji106] [emoji106] [emoji106]

Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk


Marcel.B

#77
Heel veel geld , inderdaad.

Inmiddels Tidal master ook werkend, ongelooflijk voor 3,30 euro per 3 mnd.
Samsung QE85QN95B, Arcam SA30,  Kef R11 ,HTPC Streacom F12  ,RTX 4070, VU+ Duo se 4K, Audioquest Rocket 11,

jahtari

Zo dat is lekker genieten met Tidal voor een prikkie.  :worship:

Had deze week ontdekt dat er ook 3D opnames opstaan in de zin dat dit Atmos tracks zijn. Mooi idee, niet altijd even goed uitgewerkt, maar toch leuk. De app op mijn shield geeft dit perfect door aan mijn Denon.

Zo is er bijv. Kraftwerk in 3D, Yello (Touch) en allerlei playlists.
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

Marcel.B

Samsung QE85QN95B, Arcam SA30,  Kef R11 ,HTPC Streacom F12  ,RTX 4070, VU+ Duo se 4K, Audioquest Rocket 11,

toetertje

Quote from: pillie123 on October 25, 2020, 18:51:05
Heel veel geld , inderdaad.

Inmiddels Tidal master ook werkend, ongelooflijk voor 3,30 euro per 3 mnd.

Hij geeft wel master aan in de app, maar speelt bij mij 44,1/16 bit aan op de marantz.

jahtari

Quote from: toetertje on November 19, 2020, 13:56:05
Hij geeft wel master aan in de app, maar speelt bij mij 44,1/16 bit aan op de marantz.
Master is alleen met MQA?

Bij mij via bluesound met MQA is meeste 24/88.2.
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

Jumping Jack

Toch maar een dubieuze manier van handelen hoor. Je koopt in feite gestolen / gehackte accounts aan, en dat allemaal omdat je geen 15 of 20 per maand wil betalen voor quasi ongelimiteerde toegang tot muziek... Daar had je vroeger 1 cd voor.  :baaa:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

jahtari

Quote from: Jumping Jack on November 19, 2020, 14:11:10
Toch maar een dubieuze manier van handelen hoor. Je koopt in feite gestolen / gehackte accounts aan, en dat allemaal omdat je geen 15 of 20 per maand wil betalen voor quasi ongelimiteerde toegang tot muziek... Daar had je vroeger 1 cd voor.  :baaa:
Aha moraalridder.

Nee het is een zelf aangemaakt account hoor.
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

Jumping Jack

Ik doelde uiteraard op die goedkope abonnementen via Ali. Dat zijn gestolen accounts, en is net hetzelfde alsof je een iphone gaat kopen in een achterafsteegje van een man in regenjas voor 50 euro.

Noem me voor de rest wat je wil hoor.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Geertidow

#85
Quote from: Geertidow on October  7, 2019, 08:46:39
Beste forumleden,

Ik kwam via via op een truucje om veel goedkoper Tidal Hifi te kunnen luisteren.
Mocht dit niet legaal zijn dan verneem ik het graag, dan verwijder ik de post weer.

Als je via een VPN verbinding via een Turkse verbinding (via www.tidal.tr) een Tidal abonnement afsluit, dan kost een Hifi abonnement 4 euro per maand (20 LR).
Mocht je een gmail adres hebben, dan kan je als email adres gewoon huidigegebruikersnaam+tidal@gmail.com gebruiken.
Dit wordt door Tidal herkent als nieuw email adres, maar google stuurt alle mail hiervan gewoon naar huidigegebruikersnaam@gmail.com.

Hoop dat ik hier iemand blij mee kan maken.
Dit is de originele post, dat heeft weinig met hacken te maken.

Best een valide vraag om het over de morele juistheid van vpn te hebben. Voor mij is dan belangrijk: welk percentage gaat er naar de artiest, hoeveel naar de directeur, hoeveel naar het overig personeel en hoe veel naar de aandeelhouders.

Eerlijk gezegd weet ik de antwoorden niet.

Wat betreft gehackte account oid zou ik het persoonlijk binnen de kaders van de wet houden.

Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk
Set 1: Bluesound Node II (Roon) | Technics SL-Q3 |  Sony TA-FE530 | B&W CM8 S2
Set 2: RP4 (RopieeeXL/Roon) | Marantz CD 63 MK-II | MiniDSP Flex | NC502MP/NC500MP (Ghent case) | Focal Chora 816 & A*BNB 10" sub

Jumping Jack

Die VPN's, daar spreek ik mij ook niet over uit hoor. Daar ben ik ook onvoldoende in thuis. Dat valt volgens mij te vergelijken met een vorm van grijze import, en is een gevolg van de gevoerde prijsstrategieën op verschillende markten.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Geertidow

Quote from: Jumping Jack on November 19, 2020, 17:46:05
Die VPN's, daar spreek ik mij ook niet over uit hoor. Daar ben ik ook onvoldoende in thuis. Dat valt volgens mij te vergelijken met een vorm van grijze import, en is een gevolg van de gevoerde prijsstrategieën op verschillende markten.
Eens, dat denk ik ook

Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk

Set 1: Bluesound Node II (Roon) | Technics SL-Q3 |  Sony TA-FE530 | B&W CM8 S2
Set 2: RP4 (RopieeeXL/Roon) | Marantz CD 63 MK-II | MiniDSP Flex | NC502MP/NC500MP (Ghent case) | Focal Chora 816 & A*BNB 10" sub

Rielplayer

#88
Hifi.nl organiseert een powerbuy. 200 euro voor 24 maanden. Dat is een echt een mooie prijs.

https://hifi.nl/artikel/29492/HIFI-Powerbuy-24-maanden-TIDAL-voor-slechts-200-euro.html
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Kwabbernoot


5061

Bedankt voor de tip. Ook ingeschreven.  :clapping: :clapping: :clapping:
Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master

ief

Enig idee hoe lang dit aanbod geldig is?
Of loopt het gewoon tot ze genoeg inschrijvingen hebben?

Jumping Jack

Het aanbod geldt pas wanneer er voldoende inschrijvingen gehaald worden.

Wel een scherpe actie!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

5061

Na inschrijving krijg je een inlogcode en kun je je overeenkomst in laten gaan op jouw moment. Dus bv doorgaand op je je lopende. Dus iedereen zou hiervan gebruik moeten/kunnen maken.
Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master

DVDmartinDVD

Ook aangemeld  ;D

Hoeveel leden zouden ze moeten inbrengen om deze deal rond te krijgen?
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

Pieter-Jan

Top, ook aangemeld ... Hopelijk kan de deal doorgaan :)
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V

Traspax

Erg goede deal. Ook aangemeld dus. Hopelijk gaat het door.

chansig

Even voor de zekerheid: Mijn 2 dochters kunnen hier dan ook gebruik van maken...familie account zeg maar ?

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

zegel

Daar zou ik maar niet op rekenen, staat nergens aangegeven. Standaard individueel account; zet je op een nieuw device met dezelfde inlog een song op, valt het uit op de andere.

Ik hou het op de Turkse VPN account,en dat adviseer ik jou voor een family account ook. 100% legaal, en werkt stabiel als een tierelier.
Kii three + control, Allo Usbridge signature, Roon lifetimer, Ropieee, Uptone Ultracap LPS-1. Keuken: Dali Callisto 2C

skyfox

Quote from: chansig on November 20, 2020, 18:51:02
Even voor de zekerheid: Mijn 2 dochters kunnen hier dan ook gebruik van maken...familie account zeg maar ?

Gr. Hans
Het is een single use account. Als een ander device start met streamen dan stopt de eerste. De actie lijkt niet samen te werken met het familie account. Misschien even bij hifi.nl informeren?
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9