Purifi versterkers

Started by Tabcam, October 5, 2019, 18:21:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

jahtari

O jee, de audiofielen hebben iets gevonden dat de purifi versterkers, kan maken of breken - de buffertrap.

Dramatische verschillen blijkbaar, van "muzikaal" tot "amuzikaal" en van analytisch tot rommelig. En 3d kan zomaar platslaan.

Dus: let op en zoek de juiste combinatie, desnoods met modificatie.

:D :devil:

Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

DofN

Ik zou heel graag purify versterking willen (proberen) maar het komt me momenteel niet uit :)

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Tabcam

Quote from: jahtari on July 29, 2020, 22:30:00
O jee, de audiofielen hebben iets gevonden dat de purifi versterkers, kan maken of breken - de buffertrap.

Dramatische verschillen blijkbaar, van "muzikaal" tot "amuzikaal" en van analytisch tot rommelig. En 3d kan zomaar platslaan.

Dus: let op en zoek de juiste combinatie, desnoods met modificatie.

:D :devil:
Sarcastisch doen is gemakkelijk, met een open houding luisteren is een stuk moeilijker. Welke ervaring heb jij met Purifiversterker(s)?
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Tabcam

Heb weer een paar opamps erbij gekregen waaronder de OPA1612 op dip8 behuizing van Audiophonics



Heb voorlopig de 16 schroeven van de bovendeksel op een stukje tape vastgeplakt, wil volgende week eens gaan experimenteren met de andere opamps (Burr Brown OPA2134PA en NJR MUSES 8920 Dual OPA J_FET) en zonder buffer. Verwacht echter geen grote verschillen.

Hier was ik het meest nieuwsgierig naar omdat ik merk dat minder vervorming erg goed uit lijkt te pakken met de PAP Quintet Crystal10. Het verwisselen was nog lastig omdat de aanduiding op het printplaatje uitgelopen was en de telefoon uitsluitsel moest geven wat boven was.

De OPA1612 klinkt in ieder geval zuiver en staat de muziek niet in de weg. Ook hier weer dat ik de verschillen op eerste gehoor subtiel vind. Misschien dat de buffer stage meer invloed heeft dan de gebruikte opamp.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Tabcam

Naar aanleiding van het bezoek aan Richi was me gevraagd naar een mede-audio-liefhebber te komen om te kijken wat de Purifiversterker zou kunnen opleveren op zijn Klipschen. Afgelopen dinsdagavond ben ik naar richting Nijmegen afgereist om dat uit te proberen.

Na een heerlijke espresso met petit fours in de tuin zijn we naar het souterrain afgedaald. Wat ik nog niet wist, was dat het geen "gewone" Klipschluidsprekers waren maar Klipschhorns! Dat was een bijzonder aangename kennismaking.


Niet de nieuwe AK6 denk ik, ziet er wel (behalve qua kleur) zo uit,

De Klipschorn is een bijzonder grote, bijzonder zware en bijzonder efficiënte luidspreker. De opgegeven 105 dB wordt misschien niet gehaald, maar zelfs met 102 dB is de luidspreker bijzonder dynamisch. Daarbij wordt ook een 15 inch woofer gebruikt die, door de hoorn, nauwelijks hoeft te werken.

Nu waren ze min of meer in deze review van Stereophile op metingen afgebrand maar er staat ook een interessant opmerking van John Atkinson bij:

Quote from: John AtkinsonMultiway loudspeakers with horn-loaded drivers but a flat baffle can be made time-coincident with digital signal processing. As the Klipschorn has separate input terminals for each of its three drive-units, I can't help wondering what a fully DSP-corrected, tri-amplified version of this loudspeaker, with the high sensitivity coupled with optimized step and frequency responses, would sound like.—John Atkinson
Dit is precies wat er gedaan is. De tweeter is op dezelfde plek als de midrange unit geplaatst waardoor de time alignment flink is verbeterd. Tevens is er met Dirac (miniDSP) digitaal naar een Chord Hugo en dan naar een eindversterker. De streamer is een Apple Macintosh met Roon als software. De huidige eindversterkers waren twee Marantz MA-24 monoblokken.

Na een paar nummers (Shelby Lynne - Just a little Lovin', Pink Martini- U Plavu Zoru') te hebben geluisterd hebben we de Purifiversterker aangesloten. Controle en rust waren me al bekend, maar deze keer viel vooral het toegenomen realisme op. Van een snaar was opeens veel eenvoudiger vast te stellen of deze van metaal was of niet. Drums, percussie, blazers, het kreeg allemaal een extra stapje toegenomen realisme. Was dat harder spelen of niet? We hebben het volume expres wat lager gezet en hoorden dat nog steeds.

Ik blijf het lastig vinden om in een andere ruimte zaken te vergelijken  als geluidsbeeld detail, zuiverheid, etc, want luister je op hetzelfde volume en ben je niet al teveel vergeten? Echt ABX-en kan ook niet dan heb je extra apparatuur voor nodig om snel genoeg te kunnen wisselen. maar deze ruimte was stevig gedempt en dat maakt het wel gemakkelijker.

Als snel waren we het er beiden over eens dat het een flinke verbetering was. Welk nummer we ook speelden, alles klonk goed. Qua set is er in het laag nog wel wat te winnen, maar deze keer hoorde ik de Purifiversterker het laag niet echt verbeteren. Wat er was, was al goed en wat er niet is werd er niet zomaar bijgetoverd. Het stond soms ook "hard" maar op geen enkel moment voelde ik de noodzaak om het volume naar beneden te doen.

Wat nog wel vermeldenswaardig is, gebeurde er bij het nummer Cellophane van FKA twigs. Iets na 30 sec komt er op de achtergrond een zacht zuchtend persoon bij. In deze setup was het duidelijk dat het een mannenpersoon was. Thuis heb ik dat (nog) niet vast kunnen stellen.

Weer veel te laat reis ik weer naar 't Oost'n af voor wat én een bijzonder leuke én weer leerzame ervaring is geweest. Zo'n efficient en goed afgesteld systeem in een dedicated luisterruimte is een genot om te ervaren :worship:.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

DofN

Leuk verslag. Ik denk ook wel dat dat "machtige" LS zijn, maar nooit gehoord.

Cellophane van FKA twigs: Je hoort het een beetje aan de zwaarte van de adem bij het repeterend geluidje, dat het een man moet zijn?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Tabcam

Quote from: doorofnight on August  7, 2020, 22:08:40
Leuk verslag. Ik denk ook wel dat dat "machtige" LS zijn, maar nooit gehoord.

Cellophane van FKA twigs: Je hoort het een beetje aan de zwaarte van de adem bij het repeterend geluidje, dat het een man moet zijn?
Dat is eerder wat ik op mijn eigen set hoor. Het was met de Klipschhorn voor mij anders en overduidelijk een mannenzucht en ook niet een geluidje maar echt zuchten. Leuke ervaring dat zo duidelijk te horen!
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

DofN

#682
Ik vind dat ook wel fascinerend. In een goede ruimte op goede LS hoor je eigenlijk altijd alles wel, maar waarom hoor je bij de één die dingen net even anders dan bij de ander? Ik heb de koptelefoon erbij gepakt en ik weet niet goed wat je bedoelt. Wat vindt iemand een zucht en de ander het geluid van een adem? Ik kan er goed aan horen dat het een man is.. Maar misschien is er nog een zuchten wat me niet opvalt.



You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

toetertje

Zoek de zucht. Voorheen waren het de krekeltjes bij chris jones.  ;) ;D

DofN

Hehe ja die hebben we ook gehad. En het rollende kogeltje (van links naar rechts?) in dat album van Bliss. Ik vind dat op zijn tijd wel geinig. Al kan me dat vaak maar kort boeien. Algemener: ik wil niet dat mijn set details laat liggen, daar ben ik wel spits op.



You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Tabcam

Ik hoor het met de koptelefoon ook niet zo duidelijk, maar die snap ik ergens wel. De scheiding en plaatsing van personen was een stuk beter met de 60th Anniversary Klipschhorn dan met mijn MrSpeakers Alpha Prime.

Wie weet heeft het ook met de efficiëntie te maken, voor mijn gevoel komen dan meer achtergronddetails tot leven bij eenzelfde volumeniveau.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

chansig

#686
Zuchtmeisjes of een zuchtmannetje. Bekend muziekgenre. Je moet ervan houden, dat dan weer wel.

Maar wordt dit het nieuwe hondje van Roger ?  :D

Mooie speakers om te zien. Zelf ooit in instapper van Klipsh gehad, kon me niet bekoren. Maar dit zal compleet different koekje zijn.





:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Owwww....die zijn er mooi uit. Verbaas me nu ik deze zo zie dat de Purify dus hoorbaar beter is dan bovenstaande versterkers.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

kermy

Quote from: chansig on August  8, 2020, 09:51:29
Zuchtmeisjes of een zuchtmannetje. Bekend muziekgenre. Je moet ervan houden, dat dan weer wel.

Maar wordt dit het nieuwe hondje van Roger ?  :D

Mooie speakers om te zien. Zelf ooit in instapper van Klipsh gehad, kon me niet bekoren. Maar dit zal compleet different koekje zijn.





:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Owwww....die zijn er mooi uit. Verbaas me nu ik deze zo zie dat de Purify dus hoorbaar beter is dan bovenstaande versterkers.

Gr. Hans

De vraag is, hoe veel beter, en voor hoelang houdt de euforie over hetgeen de Purify beter doet aan. En nog veel belangrijker, zijn de Marantz monoblokken dan al weer verkocht.


Met vriendelijke groet,

Kermy

chansig

#688
Zit even naar het zuchtje te luisteren op 30 sec. Heel benieuwd naar wat de weergave hier niet laat horen. Vanaf die tijd begint er wel iemand mee te puffen...maar goed. Geen idee wat ik nu mis of wel hoor maar niet goed duid.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Richi

Quote from: kermy on August  8, 2020, 14:57:04
De vraag is, hoe veel beter, en voor hoelang houdt de euforie over hetgeen de Purify beter doet aan. En nog veel belangrijker, zijn de Marantz monoblokken dan al weer verkocht.


Met vriendelijke groet,

Kermy
Mijn audio vriend heeft de neiging de oude spulletjes niet te verkopen. Hij heeft inmiddels een mooie verzameling (buizen)versterkers en DACs verzameld. Afscheid nemen van apparatuur vindt hij lastig. Dus de Marantzen zullen nog wel een tijdje bij hem blijven.

Tijdens het vergelijk tussen de First Watt, de Marantz mono blokken en de Purify versterker vond ik de Marantzen het dichts bij de Purify komen qua openheid, strakheid in het laag en stemweergave. Helaas kon ik er afgelopen dinsdag niet bij zijn, maar blijkbaar voegde de Purifi voldoende toe om tot aanschaf over te gaan. En dat op een toch al machtig mooie set.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

kermy

Quote from: Richi on August  8, 2020, 16:42:06
Mijn audio vriend heeft de neiging de oude spulletjes niet te verkopen. Hij heeft inmiddels een mooie verzameling (buizen)versterkers en DACs verzameld. Afscheid nemen van apparatuur vindt hij lastig. Dus de Marantzen zullen nog wel een tijdje bij hem blijven.

Tijdens het vergelijk tussen de First Watt, de Marantz mono blokken en de Purify versterker vond ik de Marantzen het dichts bij de Purify komen qua openheid, strakheid in het laag en stemweergave. Helaas kon ik er afgelopen dinsdag niet bij zijn, maar blijkbaar voegde de Purifi voldoende toe om tot aanschaf over te gaan. En dat op een toch al machtig mooie set.

Een heel verstandige vriend!

Waar ik een beetje over val is de continue aandacht voor minieme details die aanwezig zijn in de opname, of de "beleving" van muziek zich alleen in het horen van details afspeelt en er door bepaald word.

In het verleden eens ergens gelezen dat een speaker die bijvoorbeeld er meteen uitspringt, ook de speaker is die je het snelst verveeld of ergert.

Muziek beleving is meer dan de aparte zaken, het is een optelsom van heel veel factoren die maken of je jaren met iets kan en gaat leven, of dat het na een aantal maanden weer te koop staat.

Ik herken het wel allemaal, maar weet ook dat iets wat ieder laatste detail ergens uitwringt misschien ergens anders iets laat liggen wat aan het eind meer telt dan de details.

Ik twijfel niet aan de kwaliteiten van de Purify, maar zie wel een zekere cultus ontstaan rond de vermeende kwaliteiten, en dan lees ik bijvoorbeeld heel veel controle over het laag, heel veel detail, maar ook een midden dat wat body mist of waarvan men vind dat het dat doet. De oplossing zoekt men dan in het toevoegen van bijvoorbeeld een buizen voorversterker.

ik ben benieuwd of de discussies omtrent het ontwerp gaan aanhouden, of dat het net als met zoveel zaken is dat het naar de achtergrond verdwijnt.

Een ding moet gezegd worden, de Klipsch horn is een speaker die met de originele filters en driver/hoorn combinatie nu niet bekent staat als vergevend in het hoog. En gelukkig lees ik daar dan in de review helemaal niets over, is dat omdat de eigenaar de zaak al zover getweaked heeft, of omdat de Purify heel schoon en zijdig in het hoog is.
Dat was vroeger bij het reviewen van klasse D achtige versterkers wel eens het punt van kritiek namelijk.


Met vriendelijke groet,

Kermy

DofN

Quote from: kermy on August  8, 2020, 19:19:19
Een heel verstandige vriend!

Waar ik een beetje over val is de continue aandacht voor minieme details die aanwezig zijn in de opname, of de "beleving" van muziek zich alleen in het horen van details afspeelt en er door bepaald word.

Ik lees die aandacht ook maar je conclusie deel ik niet.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Tabcam

Het leuke is dat de aandacht voor details niet ten koste ging van de samenhang van de muziek. Het is meer dat de rust en zuiverheid een gemak brengen die het genieten alleen maar groter maakt. Dat dan ook ineens details opvallen die ik niet eerder heb gehoord ligt mijns inziens aan de samenhang van de set met de Purifiversterker.

Bij de Klipschhornset was sowieso het hoog erg gedetailleerd. Je kon het erg sterk merken aan met en zonder Dirac. Gelijk een stuk samenhang en detail kwijt, het werd rommelig. Dus het was al een setup op hoog niveau.

Wat de Purifiversterker bracht, was nog een extra stukje zuiverheid die zowel door mij als de eigenaar bijzonder werd gewaardeerd. Hij was benieuwd of het stukje onzuiverheid dat hij met (vrouwen?)stemmen waarnam weg zou zijn.

Zijn aanschaf bewijst dat hij dat ook hoorde. Misschien heb ik toch mijn roeping als verkoper gemist :tongue2: alhoewel dit soort producten zichzelf verkopen :angel:.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

eduard

welke heeft hij gekocht? Ik wacht nog steeds om de aankondiging van de mono's van audiophonics.

Tabcam

Quote from: eduard on August  8, 2020, 20:14:01
welke heeft hij gekocht? Ik wacht nog steeds om de aankondiging van de mono's van audiophonics.
De LPA-S400ET, voor zover ik weet.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

StereoMike

Extra voordeel van die purifi bakken. Ze blijven redelijk koel  :headbanging: Hoewel we in de clubruimte meeprofiteren van de airco in het gebouw gaat er niets boven thuis testen. Afgelopen week hebben we ATM EPM-450 Mono's te leen met de Korg Nutube. Overigens in een !@#$%$% blauwe kleur.
Sometimes the greatest way to say something is to say nothing at all from Justin Timberlake

katwax

Quote from: chansig on August  8, 2020, 16:14:50
Zit even naar het zuchtje te luisteren op 30 sec. Heel benieuwd naar wat de weergave hier niet laat horen. Vanaf die tijd begint er wel iemand mee te puffen...maar goed. Geen idee wat ik nu mis of wel hoor maar niet goed duid.

Gr. Hans
Heb er ook even dit aan de oren laten komen, het lijkt op puffen of net niet fluiten, zoiets.
Het klinkt inderdaad mannelijk, dus het zijn niet de LS die een baard in de keel hadden :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Tabcam

Quote from: StereoMike on August  9, 2020, 13:55:26
Extra voordeel van die purifi bakken. Ze blijven redelijk koel  :headbanging: Hoewel we in de clubruimte meeprofiteren van de airco in het gebouw gaat er niets boven thuis testen. Afgelopen week hebben we ATM EPM-450 Mono's te leen met de Korg Nutube. Overigens in een !@#$%$% blauwe kleur.
Klopt, heerlijk voordeel met dit weer :clapping: en het niet hoeven uitzetten ook :pompom:
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Tabcam

Quote from: katwax on August  9, 2020, 14:51:47
Heb er ook even dit aan de oren laten komen, het lijkt op puffen of net niet fluiten, zoiets.
Het klinkt inderdaad mannelijk, dus het zijn niet de LS die een baard in de keel hadden :)
Hahaha en leuk dat je het ook hoort 8).
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

DofN

#699
Het was vrijdag een warme middag in huize Tabcam, maar wel een gezellige en boeiende. Ik had drie goede redenen om mijn versterkers in te pakken en om naar Tabcam te reizen:

1. Eens kijken wie Tabcam nou precies is; ik vind zijn forumstijl prettig genoeg om kennis te maken;
2. Purify versterking
3. de PAP's. Die had ik nog nooit gehoord.

Ik kan een heel verhaal tikken over allerlei variabelen, het warme weer, de voor mij onbekende ruimte enz. en Tabcam wil misschien zelf ook nog wat schrijven of aanvullen, maar mij viel het volgende op:

a.
De potentie van de PAP's is enorm. Ik zou ze nog weleens in een betere ruimte, met een vervolmaakt filter willen horen, maar wat ik hoorde beviel me alvast prima;
b.
De Purify als eindversterker zit in dezelfde kwaliteitsklasse als de Lyngdorf SDA2400. Tabcam gaf aan in een blinde test niet te durven zeggen naar welke versterker hij zou luisteren. We hebben dat echter niet getest. Ik vond het ook lastig, al had ik het idee dat ik de dynamiek van de Lyngdorf groter vond;
c.
De TDAI2170 alleen vond qua klank en details ik een verbetering t.o.v. van Chord met Purify, al zou hij best in ademnood kunnen komen vwb de laagweergave. We draaiden niet hard dus dat hebben we niet getest. Tabcam vond het helemaal niets: hij vond het beeld wazig en het laag niet gedetailleerd.
d.
Met de TDAI2170 als voorversterker (versus de chord-VV) en de Purify als eindbak was de dynamiek al beter en werd ik enthousiast. Tabcam vond het geluidsbeeld met de TDAI2170 nog steeds wazig;
d. de tijd was op, anders had ik de TDAI2170 als VV en de SDA2400 als EV willen proberen, al verwacht ik eigenlijk niet veel verschil t.o.v. de Purify.

Aangezien de Purify toch wat goedkoper is, denk ik dat qua kwaliteit-prijs verhouding Purify het beter doet dan de Lyngdorf. Ik denk dat een zwakke schakel in de keten de VV was, met name vanwege de digitale volumeregeling. Ik vond vooral het gebrek aan dynamiek opvallend. Maar ook hier hoorde Tabcam niet wat ik hoorde en eerlijk gezegd hecht ik niet veel waarde aan mijn indrukken. Ik had 2 uur in de auto gezeten en het was 30 graden en ik zat in een mij onbekende ruimte... :) Maar het was boeiend en bij deze: bedankt Tabcam voor de gezellige middag en de gelegenheid om de PAP's en de Purify te beluisteren. Ik ben benieuwd wat een Purify voorversterker ons gaat brengen. Is die in de maak?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software