Cinedream Home Cinema happening 2019

Started by home@the movies, October 3, 2019, 00:54:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

Quote from: Edliver on October 12, 2020, 19:51:20
Had Ik dit bericht vroeger gehad zou Ik zo niet gereageerd hebben,maar als Je op mails geen antwoord krijgt (aankoop toch bijna twee jaar geleden ) ,begin Je toch een andere ( verkeerde ) indruk te krijgen ,facebook doe Ik niet aan,een telefoon heb Ik uiteraard wel (had Ik wel kunnen gebruiken ) !
Een reactie ( 2x ) op dit forum zag Ik als enig communicatiemiddel,misschien onterecht .
Ik ken Jullie firma al jaren als een professionele,al van in Berchem, ken trouwens ook andere met een andere reputatie en "service"en dit was / is wel onverwacht.
Ik ga proberen één van deze dagen langs Wijnegem te komen en dan mag dit voor mijn part als vergeten en als een communicatiestoornis gezien worden.
Groeten
Eddy.

Geen probleem, zolang we met elkaar kunnen praten en misverstanden op een goede manier oplossen is er absoluut niets aan de hand.
En ik geef zeer graag toe dat ik meer dan één keer wel eens zaken over het hoofd zie en wat moeilijk bereikbaar ben, dus hoop ik (ook dus soms ten onrechte van mijn kant) dat de klant wel op een andere manier even contact opneemt als het antwoord via mail wat lang uitblijft.
Ik geef even een seintje dat je in Wijnegem langs komt om de lamp op te halen, case closed  ;)

skyfox

Goed om te lezen dat het opgelost is [emoji1303]

Ik ben benieuwd hoe de invulling van de HCH eruit gaat zien. Hier in NL krijgen we vanavond de nieuwe maatregelen te horen, horeca gaat weer dicht en amateursport wordt weer stilgelegd in ieder geval. Hopelijk kan iets als de HCH in een gezonde vorm alsnog doorgang vinden in België. Het zijn bijzondere tijden.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Edliver

Quote from: home@the movies on October 12, 2020, 20:45:13
Geen probleem, zolang we met elkaar kunnen praten en misverstanden op een goede manier oplossen is er absoluut niets aan de hand.
En ik geef zeer graag toe dat ik meer dan één keer wel eens zaken over het hoofd zie en wat moeilijk bereikbaar ben, dus hoop ik (ook dus soms ten onrechte van mijn kant) dat de klant wel op een andere manier even contact opneemt als het antwoord via mail wat lang uitblijft.
Ik geef even een seintje dat je in Wijnegem langs komt om de lamp op te halen, case closed  ;)

Bedankt en even goede vrienden en Ik blijf klant bij Jullie,voor mij de enigste en meest ervaren in dit vak ( voor Belgie ) zowel voor aankoop als voor uitleg en advies.
En indien er ooit nog iets mocht misgaan zal dit onderling via alle mogelijke kanalen worden besproken .
Heb zelf een zeer zware periode achter de rug en dat heeft hier ook een invloed op gehad.
Groeten
Eddy
LG 55B6V,JVC X7900,Marantz SR7013,Panasonic UB 820 ,Himedia Pro Q10,B&W 600 serie,Q Acoustic 2010.

skoebiedoe


home@the movies

Iedereen zal ondertussen wel begrepen hebben dat met de nieuwe lockdown in Belgie de HCH ot iets gelijkaardigs dit jaar een no go zal worden.  :-[

Uiteraard zullen we trachten een paar zaken in de spotlight te plaatsen en een paar mooie aanbiedingen te maken om het leed wat te verzachten   ;)

Wat mij trouwens brengt bij het feit dat de JVC Nreeks bijzonder moeilijk verkrijgbaar is, we hebben nog een 3 tal N5 op stock maar dan zou het wel eens een keer lang kunnen duren volgens JVC.
Er is blijkbaar een cruciaal onderdeel wat niet beschikbaar is waardoor er, alweer volgens JVC, geen productie is op dit moment.
Ik hoop dat dit niet klopt maar het is ons door verschillende mensen bij JVC bevestigd, we hebben in ieder geval een hoop toestellen in back order geplaatst dus indien ze leverbaar zijn zullen we er gelukkig als de eersten bij zijn.

gunny

Hoi,

Al enige plannen en / of datum voor een HCH in 2021?

Kijk er al naar uit... zo lang geleden...
Pioneer KRP500M - JVC RS400 - Xtrem screen DBS daylight 0.9 - Trinnov altitude 16 -  Apollon 3x DM 500 front - Ncore 7x surround + heights + VOG - HDFury vertex 2 (dolby vision hack) – Arendal 1723 S THX Tower front - Arendal 1723 S THX center - Arendal 1723 S THX surround - Arendal 1961 height 4x - Arendal 1961 center VOG -  Arendal sub 1723 S1 2x- Panasonic UB9000 - Apple TV 4K- Audioquest Rocket 88 - audioquest powerquest 3

ppeter

Kijk er ook naar uit, hopelijk lukt het dit jaar wel. 🤞🙏🤞
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

skyfox

Ben ook wel nieuwsgierig! Dan kan ik het weekend afblokken ook. Zin in!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

MLCinema

Ik zou dat weekend dan ook blokken[emoji13]. Alles bedekken behalve de oren en ogen.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

home@the movies

We zijn achter de schermen aan het werken en een paar scenario's aan het verzinnen.
We willen ook even afwachten of er een negative Corrona impact zal zijn nadat iedereen weer terug is uit vakantie. Veel hangt dan uiteraard ook af van wat de beslissingen gaan zijn van het overlegcomité van onze regering.
Er zullen in ieder geval wel wat maatregelen dienen te worden genomen, maar met de regels die er nu worden gehanteerd lijkt ons dat op het eerste zicht wel oplosbaar te zijn.
We hopen met zijn allen dat we er dit jaar in kunnen slagen, aan interesse van de merken ontbreekt het zeker niet, die zitten ook te wachten om nog een keer naar buiten te komen.


Teejoo

Jij regelt die JVC lasers toch Werner?  :D

home@the movies

#286
Quote from: Teejoo on August 18, 2021, 17:42:46
Jij regelt die JVC lasers toch Werner?  :D

Wat denk je zelf  ;) ;D ;D

papaleo

Quote from: home@the movies on August 18, 2021, 19:16:50
Wat denk je zelf  ;) ;D ;D
Count me dan gelijk maar in...
(voor een plaatsje voor de eerstvolgende HCH dan heh)  :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels