Cinedream Home Cinema happening 2019

Started by home@the movies, October 3, 2019, 00:54:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

reza

Donald, effe een andere vraag: kom jij uit de usa?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

donaldk

Hoeze Reza? Kom jij toevallig uit Perzie? Of uit Arabie?

papaleo

Quote from: reza on November 11, 2019, 17:59:16
Donald, effe een andere vraag: kom jij uit de usa?

Ja hoezo reza ,want ik ben bij zal het gegaan omdat je zal het altijd twijfel,tóch  :D ::)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Teejoo

Quote from: reza on November 11, 2019, 17:59:16
Donald, effe een andere vraag: kom jij uit de usa?
Ik heb nog steeds geen antwoord op wat hij nou eigenlijk doet aangezien hij altijd met über pro dingen aankomt. Of wat hij zelf thuis heeft staan.

En dan ga jij zoiets intiems vragen  :D

HarrieA

Welke dag is over het algemeen de rustigste dag?

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

reza

Quote from: donaldk on November 11, 2019, 18:03:07
Hoeze Reza? Kom jij toevallig uit Perzie? Of uit Arabie?
Ik maak geen grapje. Kom je uit de States?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

Quote from: donaldk on November 11, 2019, 18:03:07
Hoeze Reza? Kom jij toevallig uit Perzie? Of uit Arabie?

Mijn naam wel. Ik zelf uit Rotterdam.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

#83
Quote from: Teejoo on November 11, 2019, 19:40:13
Ik heb nog steeds geen antwoord op wat hij nou eigenlijk doet aangezien hij altijd met über pro dingen aankomt. Of wat hij zelf thuis heeft staan.

En dan ga jij zoiets intiems vragen  :D

Sorry :D

Het zou namelijk kunnen verklaren dat niemand hem begrijpt. Als hij zijn Engelse taal Google translate naar het Nederlands krijg je ook van die onsamenhangende zinnen.
Ik bedoel er echt niets vervelends mee. Maar het zou het echt kunnen verklaren.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

HarrieA


home@the movies

Quote from: HarrieA on November 11, 2019, 20:40:03
Ja joh, moet ik mee opruimen. [emoji23]

Ja en dat is nu al nodig  ;)


home@the movies

We zijn er aan begonnen, de chaos is nu nog compleet maar tegen eind deze week ontvangen we jullie in onze kraaknette gebouwen voor een unieke Home Cinema beleving.


ppeter

Op amper drie dagen Werner....respect! 🙄
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

home@the movies

Toch al een paar zaken die min of meer "op orde" zijn.

Ons nieuwe UST oprolbaar vloerscherm, zelden zo een strak doek gezien als dit.

Daarnaast hetzelfde doek maar dan in een elektrisch oprolbaar plafondversie.

En ook de Sony UST staat al min of meer op zijn plaats.

home@the movies

Quote from: ppeter on November 13, 2019, 20:59:27
Op amper drie dagen Werner....respect! 🙄

Dank u, we krijgen nu al min of meer Zombie neigingen, en dat gaat er niet beter op worden de komende dagen.
En als klap op de vuurpijl komen er morgen nog 2 zeecontainers met Bioscoopstoelen en zetels toe, een slordige 70 stuks  :crazy: :crazy:

home@the movies


home@the movies

#92
Morgen komen volgende toestellen reeds aan,

JVC NX9
JVCN5
JVC N7 met panamorph DCR lens opgesteld
JVC LXNZ3

Sony VW270
Sony VW570
Sony VW860

BenW2700
BenQW5700

Optoma UHD65
Optoma UHD65UST

Epson TW7000
Epson TW9400
Epson TW7400
Epson LS500 UST

Barco Bragi

And the list is growing  :crazy: :crazy: :crazy:

home@the movies

Vertel eens, wat hebben jullie nog meer nodig om overtuigd te word om zeker langs te komen?

Focal? Arcam? NAD? KEF? Paradigm? SVS? Klipsch? Zappiti, Xtrem screen? Dali? euh, wacht eens even, die zijn er ook allemaal  ;D ;D ;D

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

home@the movies

Quote from: Bas Akkerman on November 13, 2019, 21:27:02
Komt er ook nog de Sony 760?

Een twijfelgeval, we hadden onze 760 nog staan maar die is vorige week verkocht, ik ben niet meer 100% zeker of we nu al dan niet een 760 of 860 hebben laten afkomen, ik bevestig het morgen even als ze binnen zijn Bas.

RalphH

#96
Ben er sowieso, maar is de ls500 van epson er ook? Of iets laserigs in iedergeval (naast de ls100)?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

reza

Quote from: RalphH on November 13, 2019, 21:31:19
Ben er sowieso, maar is de ls500 van epson er ook? Of iets laserigs in iedergeval (naast de ls100)?

Jvc
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

RalphH

Van epson bedoelde ik eigenlijk, bij jvc zie ik altijd de eurootjes aantikken ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

home@the movies

Quote from: RalphH on November 13, 2019, 21:41:30
Van epson bedoelde ik eigenlijk, bij jvc zie ik altijd de eurootjes aantikken ;D

sorry, ik bedoelde ook effectief de LS500 UST, ik pas het even aan in het lijstje