Cinedream Home Cinema happening 2019

Started by home@the movies, October 3, 2019, 00:54:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

Ja hoor daar gaan we weer, de komende dagen gaan we heel wat nieuwtjes op jullie loslaten.
Niet alleen van de HCH happening maar ook heel wat andere zaken waar we deze zomer heel erg mee bezig zijn geweest.
het beloofd een mooi najaar te worden in Home Cinema land, we rekenen weer op jullie om er zoals ieder jaar gezellig en leerrijk weekend van te maken.

voer iedereen die van ver of dichtbij met beeld en geluid bezig is een must om een bezoekje te brengen.

Al volgend lijstje van projectoren kunnen we al zeker aankondigen.

JVC;

N5. 4K native
N7  4K native
NX9 4K native/8K E-Shift

Sony;

VW270  4K native
VW570. 4K native
VW760  4K native
VPL-VZ1000 UST Laser projector 4K native
LX-NZ3 4K DLP Laser projector

Epson;

TW9400 4K E-Shift
TW7400 4K E-Shift

Optoma;

UHZ65 4K
UHZ65 UST Laser projector 4K

LG;
HU85LA UST Laser projector 4K

Changhong;

UST 4K native laser projector 4K

BenQ;

W5700 4K

Barco;

Barco Bragi native 2:35 led projector 4K native

De UST projectoren zullen worden gepresenteerd in een ruimte waar zowel daglicht als verduistering kan worden toegepast.
Er zal een combinatie zijn van verschillende speciale UST schermen, zowel in vaste als oprolbare versies.


Nog een belangrijke aankondiging;

De totale beursoppervlakte zal bijna verdubbeld zijn tov de afgelopen jaren, los van de ruimte de we de afgelopen jaren altijd hebben gebruikt is ook de andere zijde van het gebouw nu volledig beschikbaar.

In deze kant van het gebouw zit onze effectieve Cinedream Wijnegem vestiging.
Op dit moment leggen we daar de hand aan een gloednieuwe high end demo ruimte met alle toeters en bellen.
Ook de reeds bestaande vaste demo ruimte zal mee in de Home Cinema happening worden opgenomen.

Ook belangrijk is dat dit deel van het gebouw ook toegankelijk is via een lift,  voor mensen met een beperking is een bezoekje aan dit deel dus ook geen enkel probleem.

De volgende dagen mogen jullie regelmatig nieuws verwachten van wat we allemaal in petto hebben, zowel op de Happening als andere nieuwigheden in het aanbod.


Deze week zullen we het lijstje van deelnemende merken nog aanvullen met een hoop luidsprekermerken, versterkers enz.
Jullie mogen de komende dagen wel wat aankondigingen verwachten.

Focal, Klipsch, Waterfall, Kef, en nog een aantal andere zijn al zeker aanwezig, alsook Denon, NAD, Arcam enz.
Het volledige lijstje met specificaties volgt nog.

Wat we ook al kunnen meegeven;

Zappiti zal met hun volledige gamma aanwezig zijn, de fabrikant zelf zal op de Home Cinema happening al jullie vragen kunnen beantwoorden.
Verder zullen er tal van Zappiti spelers her en der zorgen voor de nodige content in de verschillende ruimtes.

Ook Xtrem Screen zal dit jaar zelf aanwezig zijn om een aantal nieuwigheden voor te stellen.
Zelf waren we een 2 tal weken geleden bij hen op bezoek en stelden ze hun nieuw wit doek met gain 1.7 !!!! voor.
Echt onvoorstelbaar wat dit doet met het beeld, en dit zonder de gekende grote neveneffecten van gain schermen.
Zeer de moeite ward om dit te bekijken, we hebben een 3 meter breed micropref akoestisch doek in deze 1.7 versie in demo hangen op het event.

Cineseats;

We stellen jullie ook graag voor het eerst onze eigen lijn van bioscoopzetels en stoelen voor, deze zitoplossingen worden door ons zelf in distributie gezet voor de Benelux.

Cinepro;

Ons betaalbaar merk van vaste daylight spanschermen, zowel voor standaard als UST projectoren.
Deze schermen worden door onze klanten zeer goed beoordeeld, de geweldig mooie afwerking van de zero frame, de kwaliteit van de doeken voor een betaalbare prijs maken van deze schermen een topproduct.
Ook deze schermen zullen verspreid over de beursvloer aanwezig zijn.

Ieder jaar hebben we ook de "Home Cinema on a budget", een complete set voor een instapprijs.

Epson projector, Denon receiver, Focal luidsprekers en een vast spanscherm voor net geen 3000 Euro!!!!!!


Zoals eerder aangekondigd zal de oppervlakte van de Home Cinema Happening dit jaar bijna verdubbeld zijn tov de andere jaren.
Er is dus heel wat te bekijken en te beluisteren, voor iedereen die serieus met Home Cinema in al zijn vormen bezig is, dit is meer dan ooit the place to be.

reza

Leuk hoor, als ik kan, kom ik zeker kijken.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

rugal2

Altijd weer leuk om al die mooie apparatuur op een plek te kunnen vergelijken.
Fantastisch dat jullie het altijd weer voor elkaar krijgen om op een zeer korte korte termijn zo'n show neer weten te zetten.
Als ik kan ben ik er zeker weer bij  :clapping:

N1v3K

Hoogstwaarschijnlijk wel weer aanwezig ja  ;D

reza

#4
Quote from: rugal2 on October  3, 2019, 13:35:38
Altijd weer leuk om al die mooie apparatuur op een plek te kunnen vergelijken.
Fantastisch dat jullie het altijd weer voor elkaar krijgen om op een zeer korte korte termijn zo'n show neer weten te zetten.
Als ik kan ben ik er zeker weer bij  :clapping:

Ze hebben een jaar de tijd hoor...
:D :thumbs-up:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

katwax

Altijd leuk om even langs te lopen, indien er tijd is springen we wel eens binnen :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

rugal2

#6
Quote from: reza on October  3, 2019, 14:48:24
Ze hebben een jaar de tijd hoor...
:D :thumbs-up:

;D 2 jaar geleden ben ik 2 avonden voordat de show toen begon daar eens geweest en waren ze nog druk aan het
opbouwen en alles aan het afstellen en er moest toen nog echt heel veel gebeuren.
Bizar hoe dat binnen 1,5 dag nadat ik daar was geweest alles was afgerond en hoe alles er perfect in het weekend van de show bij stond.  :worship:

jasjenl

In hetzelfde weekend als de iEar show dus, mooi om te combineren op een dagje wellicht.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

ppeter

Wij zullen weer aanwezig zijn, om te smullen van al die nieuwe spullen! 😋👍
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

home@the movies

We hebben een enorme mooie blikvanger te pakken,

Sony komt hun gloednieuwe KD-98ZG9 8K 98 INCH OLED op de Home Cinema happening voorstellen :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2:

Voor wie interesse heeft, een slordige 80000 Euro en je mag hem meenemen  :D :D :D :D

RonG

Ik kom dit jaar ook,

Echter die 80000 laat ik thuis :tounge2:

jasjenl

Quote from: home@the movies on October 18, 2019, 14:42:55
We hebben een enorme mooie blikvanger te pakken,

Sony komt hun gloednieuwe KD-98ZG9 8K 98 INCH OLED op de Home Cinema happening voorstellen :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2:

Voor wie interesse heeft, een slordige 80000 Euro en je mag hem meenemen  :D :D :D :D
:o ok dan, ben wel heel benieuwd hier naar!
Meenemen zal niet lukken, ik zie dat ie niet in m'n auto gaat passen :P Weegt ook 'maar' zo'n 100 kilo... :omg:
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

home@the movies

Quote from: jasjenl on October 18, 2019, 16:45:15
:o ok dan, ben wel heel benieuwd hier naar!
Meenemen zal niet lukken, ik zie dat ie niet in m'n auto gaat passen :P Weegt ook 'maar' zo'n 100 kilo... :omg:

Het "kleine broertje" kost maar 17000, en wees gerust we leveren hem wel aan huis voor je  ;D ;D ;D ;D ;D

Teejoo

#13
Quote from: home@the movies on October 18, 2019, 17:16:07
Het "kleine broertje" kost maar 17000, en wees gerust we leveren hem wel aan huis voor je  ;D ;D ;D ;D ;D
Hoe klein is het kleine broertje dan?

Edit: al gevonden: 85 inch! Dat begint erop te lijken!

home@the movies

Quote from: Teejoo on October 18, 2019, 17:55:05
Hoe klein is het kleine broertje dan?

Edit: al gevonden: 85 inch! Dat begint erop te lijken!

Inderdaad  ;)

home@the movies

#15
Al volgend lijstje van projectoren kunnen we al zeker aankondigen.

JVC;

N5   4K native
N7.  4K native
NX9 4K native
LX-NZ3 4K DLP laser projector

Sony;

VW270  4K native
VW570. 4K native
VW760. 4K native
VPL-VZ1000 UST Laser projector. 4K native

Epson;

TW9400. 4K E-Shift
TW7400. 4K E-Shift

Optoma;

UHZ65 4K
UHZ65 UST Laser projector 4K

LG;
HU85LA UST Laser projector 4K

Changhong;

UST 4K laser projector 4K

BenQ;

W5700. 4K

Barco;

Barco Bragi native 2:35 led projector 4K native

De UST projectoren zullen worden gepresenteerd in een ruimte waar zowel daglicht als verduistering kan worden toegepast.
Er zal een combinatie zijn van verschillende speciale UST schermen, zowel in vaste als oprolbare versies.


home@the movies

Nog een belangrijke aankondiging;

De totale beursoppervlakte zal bijna verdubbeld zijn tov de afgelopen jaren, los van de ruimte de we de afgelopen jaren altijd hebben gebruikt is ook de andere zijde van het gebouw nu volledig beschikbaar.

In deze kant van het gebouw zit onze effectieve Cinedream Wijnegem vestiging.
Op dit moment leggen we daar de hand aan een gloednieuwe high end demo ruimte met alle toeters en bellen.
Ook de reeds bestaande vaste demo ruimte zal mee in de Home Cinema happening worden opgenomen.

Ook belangrijk is dat dit deel van het gebouw ook toegankelijk is via een lift,  voor mensen met een beperking is een bezoekje aan dit deel dus ook geen enkel probleem.

De volgende dagen mogen jullie regelmatig nieuws verwachten van wat we allemaal in petto hebben, zowel op de Happening als andere nieuwigheden in het aanbod.

home@the movies

Home@The Movies/Cinedream  is nu ook officiel Sony consumer dealer, dwz dat we jullie nu ook de beste ondersteuning kunnen geven voor alle mogelijk beeldschermen en andere Sony producten.

reza

Hey Werner,

Komt de nieuwe instap laser van JVC ook op visite die dagen?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

home@the movies

Quote from: reza on October 18, 2019, 22:39:36
Hey Werner,

Komt de nieuwe instap laser van JVC ook op visite die dagen?

Inderdaad, die was ik nog even vergeten, zal het nog toevoegen aan het lijstje.

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

CineMagic

Mooi lijstje met projectoren weer Werner! Vorig jaar met veel plezier alles bewonderd en deze editie zal ik ook weer van de partij zijn.  O0
CINEMA: JVC DLA-NP5B ISF | 2.40:1 AT 120" Screen | DENON AVC-6500H | Apple TV 4K | Panasonic UB424 | JAMO D6/D500 THX-Ultra 7.2.4

home@the movies

Quote from: CineMagic on October 18, 2019, 23:54:59
Mooi lijstje met projectoren weer Werner! Vorig jaar met veel plezier alles bewonderd en deze editie zal ik ook weer van de partij zijn.  O0

Van harte welkom, het zal een zeer mooie editie worden dit jaar, al zeg ik het zelf ;-)

N1v3K


Kjelt

Quote from: home@the movies on October 18, 2019, 17:16:07
Het "kleine broertje" kost maar 17000, en wees gerust we leveren hem wel aan huis voor je  ;D ;D ;D ;D ;D
Dan kun je beter vier van die kleindjes aan elkaar schakelen  :D