Hoe klinkt t met de nieuwe curve?
matig, maar zo klinkt iedere Dirac curve bij mij en draai eigenlijk altijd zonder, dus vandaar mijn vraag hoe anderen het ervaren en ik er nog wel even mee wil spelen

Om een voorbeeld te schetsen, Dirac krijgt bij mij de subs niet goed onder controle naar mijn idee, als ik mijn eigen (handmatige) setting draaien en wat Dirac eruit gooit dan staan de subs met Dirac +4dB tov andere speakers en is het laag gewoon 'te veel'.
Na Dirac heb ik de subs weer met -2dB verlaagd en is het een stukje beter, iets voller wel en Dirac zorgt ook wel voor een mooie bubble van de andere speakers.
Van het weekend Godzilla en Kong Skull Island gekeken (met Dirac) en dit beukt wel behoorlijk en met een dergelijke film mag dat ook wel, maar als ik dan vervolgens muziek luister is het met Dirac echt gewoon zwaar k*t en zonder Dirac vele malen beter, dus ben echt nog niet overtuigd van Dirac in mijn ruimte.
Ook de optionele DLBM uitbreiding ben ik wel benieuwd naar, maar om die nu aan te schaffen voor €500.... ik weet het niet, iemand anders hier die een goed vergelijk heeft gedaan met en zonder DLBM?