North Sea Jazz 2004, Meet & Greet

Started by Harry HT, May 15, 2004, 17:04:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

patrick_vdb

Hi,

Vanwege het "slechte" weer hadden we het redelijk "zomers" gehouden wat betreft de optredens...Tumbabo met Oswin Behilia en Izaline Calister, heerlijk 'swingend' en af en toe ook behoorlijk stevig gitaarwerk met dito drums en percussie. Ben Allison & Medicine Wheel was geweldig, Ben speelt met ontzettend veel passie en verve zijn bas, en die drummer Michael Sarin was wicked O0 Eigengeiler Michael Brecker meets Farmer's Market, er ontstonden behoorlijk spannende "duels" tussen Michael en Stian Castensens maar op de langere duur kon het me eigenlijk niet zo blijven bekoren.....afsluiter voor ons was Hugh op het dakterras, Hugh moest effe op gang komen terwijl het Jazz Jamaica All Stars Band al vanaf start direct vetrok met een waanzinnig samenspel 8)

Al met al een heerlijk dagje NSJ

mvrg

Patrick

Teejoo

#51
Weer 3 dagen geweest, en weer leuke dingen gehoord en gezien. De hoogtepunten waren voor mij:

Vrijdag:

Richard Bona (altijd geweldig)
Michael Franti (altijd feest)
Amp Fiddler  O0
Liquid Spirits
Helaas Roy Ayers niet kunnen zien :(

Zaterdag:

Kenny Barron
Silje Nergaard (heel mooi)

Zondag:

Bugge Wesseltoft (of course!)
Louie Vega & his elements of life
Deze laatste was als afsluiting geweldig. Louie (Masters at work) samen met de 2 jongens van Blaze (drummer en zanger) is een geweldige combinatie. Raul Midon, gitarist, blind maar met een super stem was ook geweldig.
Er werden eigenlijk 50% Masters at work (latin flavoured) en 50% Blaze nummers gespeeld. Die drummer drumde zoals hij draaid; met vette beats  ;D

Kreeg wel een beetje de sch...t van die Paulus(Harry)Potterzaal: veeel te warm en te druk.

Teejoo

Nog wat foto's:


Teejoo

#53
En tenslotte:


Spacebass

Sorry Stanley  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'( ik ben geen waardige fan  :-[

Kerstmanno


FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

garmtz

Bugge was gaaf hè Teejoo...  8)  Nieuwe CD 'Film ing' al?

Teejoo

Quote from: garmtz on July 16, 2004, 15:20:28
Bugge was gaaf hè Teejoo...  8)  Nieuwe CD 'Film ing' al?
Yep, had hem meteen besteld! Dit zijn geen CD's meer, maar meer een boek om naar te luisteren. Er gebeurt gewoon zo veel.  8)

garmtz

Quote from: Teejoo on July 16, 2004, 21:19:53
Yep, had hem meteen besteld! Dit zijn geen CD's meer, maar meer een boek om naar te luisteren. Er gebeurt gewoon zo veel.  8)

Absoluut! En ook gaaf dat zo'n concert geen 1-op-1 weergave is van zijn CD's. Lekker verrassend, daar hou ik van! Volgende concerten voor mij: T.Raumschmiere (begin aug.) en Sonic Youth (eind aug.)...  8)