North Sea Jazz 2004, Meet & Greet

Started by Harry HT, May 15, 2004, 17:04:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

MarcoV

Quote from: patrick_vdb on May 17, 2004, 22:13:17

Als er voldoende animo is dan kunnen we een meet-n-greet topic starten?


Doe maar. Waarschijnlijk gaan we wel, dus misschien laat ik me wel verrassen met andermans muziekkeuze  ;)

Marco

Spacebass

#26
@Pat kaartjes besteld (mijn broer gaat ook mee) op de zondag..

ALICIA KEYS
MICHAEL BRECKER
LADYSMITH BLACK MAMBAZO
HUGH MASEKELA
Hopelijk nog net ruimte laatste half uur van Buena Vista gig

En ja het is maar een planning...alleen Alicia Key's en Hugh zijn een must voor mij...

Kerstmanno

Quote from: Spacebass on May 17, 2004, 23:36:24
ALICIA KEY'S
Alicia Key's wat? ....het is Keys... klein detail ;D

Spacebass

#28
Macht der gewoonte  :-[ ;D

heb het ff aangepast  ;)

Harry HT

Hoi,
Quote from: Spacebass on May 17, 2004, 23:36:24
Hopelijk nog net ruimte laatste half uur van Buena Vista gig
Vorig jaar waren die ook erg leuk.

Waarschijnlijk ga ik op zaterdag, alleen dat weet ik pas na komend weekend definitief.
Het liefst zou ik ook op vrijdag even naar Santana gaan en zondag naar Alicia en James.

Maar het liefst ga ik zaterdag, want ik wil de optredens van:
- Tuck & Patty  :)
- Silje Nergaard  :-* :-*
- Macy Gray  8) (hopelijk is ze nog een beetje nuchter  :))
niet missen.

Ik zal in post # 1 een opsomming maken voor de meet en greet.
Waar spreken we af? Het gedeelte waar je wat kan eten en drinken half buiten/half binnen ?
Hoelaat spreken we de daar af?

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Spacebass

Macy Gray en Stanley zou het een reden kunnen zijn om ook de zaterdag te gaan  :'(
Maar helaas  :(

B.J.

Macy gray vind ik heel erg leuk. Ik zal eens kijken of ik ga.

Harry HT

Hoi Bac,
Quote from: bac on May 18, 2004, 14:59:37
Macy gray vind ik heel erg leuk. Ik zal eens kijken of ik ga.
Je moet er gewoon heen gaan, het is weer anders dan de Baja  :)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Kerstmanno

Hey bac, ik heb ook wel interesse. Wellicht wil frenkb ook wel mee.

patrick_vdb

Hi,

En de kaarten zijn inmiddels ook al binnen ;D

Mvrg

Patrick

B.J.

Quote from: Menno on May 18, 2004, 19:05:12
Hey bac, ik heb ook wel interesse. Wellicht wil frenkb ook wel mee.

Lijkt me leuk om macy gray te zien. Wat minder leuk is zijn de All-In-kaarten (€ 310,-). Das best veel geld  :o

Frank regel eens vrijkaartjes voor ons  ;D

FrankB

Quote from: bac on June  4, 2004, 00:31:34
Frank regel eens vrijkaartjes voor ons  ;D

Hahaha zo makkelijk gaat dat niet meer helaas  :-\
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Xander

Ik ga morgen (zaterdag) naar NSJF...

Ik ga sowieso voor Larry Carlton (heel erg goeie gitarist), Stanley Clark, Macy Gray en Al Jarreau (goede oude bekende op NSJF)

Xander
Full HD, Dolby surround HD & Blu-ray:
Panasonic plasma TH-42PZ80
Marantz SR5003 - Marantz DV4003 - Playstation 3
Mordaunt Short 902i avant Atacama Nexus 5 stands REL Quake

patrick_vdb

Hi,

Weet iemand toevallig of het er gemakkelijk parkeren is in de buurt van het congrescentrum?

mvrg

Patrick

FrankB

Quote from: patrick_vdb on July  9, 2004, 11:31:39
Weet iemand toevallig of het er gemakkelijk parkeren is in de buurt van het congrescentrum?

Tja, lastig. Het is een woonwijk er omheen. Zou ergens anders parkeren en het laatste stuk met OV doen. Stoppen genoeg trams & bussen in de buurt.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

patrick_vdb

Hi Frenkb,

Ja, die indruk kreeg ik dus ook al dat het wat moeilijk parkeren is, snap dat eerlijk gezegt nooit zo?

Maar goed, op de site van NSJ staat dat men gebruik kan maken van de parkeerplaats van Madurodam, ga het daar wel proberen en anders gewoon de woonwijk in of zo?

mvrg

Patrick

Xander

Patrick, ik ga al jaren met de auto naar NSJF en het lukt altijd om vlak in de buurt te parkeren ( hooguit 5 min. lopen). Je moet wel op tijd zijn voor aanvang van het festival. Er zijn een aantal woningen in de wijk waar jochies voor staan. En kun je voor tien euro de hele avond op hun terrein staan. Nou, wij zijn met 5 man, dus 2 euro per persoon is niet veel.
Ook is aan de achterzijde een stuk waar veel ambassade-woningen staan en daar is altijd wel plek. ( Ik niet zo erg bekend in Den Haag)

Xander
Full HD, Dolby surround HD & Blu-ray:
Panasonic plasma TH-42PZ80
Marantz SR5003 - Marantz DV4003 - Playstation 3
Mordaunt Short 902i avant Atacama Nexus 5 stands REL Quake

Kerstmanno

Quote from: Marantz-freak on July  9, 2004, 13:24:26
Patrick, ik ga al jaren met de auto naar NSJF en het lukt altijd om vlak in de buurt te parkeren ( hooguit 5 min. lopen). Je moet wel op tijd zijn voor aanvang van het festival. Er zijn een aantal woningen in de wijk waar jochies voor staan. En kun je voor tien euro de hele avond op hun terrein staan. Nou, wij zijn met 5 man, dus 2 euro per persoon is niet veel.
Ook is aan de achterzijde een stuk waar veel ambassade-woningen staan en daar is altijd wel plek. ( Ik niet zo erg bekend in Den Haag)

Xander

10 euro voor een plek die gratis is?

FrankB

Quote from: patrick_vdb on July  9, 2004, 11:45:32
Hi Frenkb,

Ja, die indruk kreeg ik dus ook al dat het wat moeilijk parkeren is, snap dat eerlijk gezegt nooit zo?

Maar goed, op de site van NSJ staat dat men gebruik kan maken van de parkeerplaats van Madurodam, ga het daar wel proberen en anders gewoon de woonwijk in of zo?

Klopt, als je op tijd bent kun je wel redelijk in de buurt parkeren. En de nieuwe parkeerplaats van madurodam is behoorlijk groot maar met de hoeveelheid auto's die komen bij het jazz festival (25.000 bezoekers hebben heel wat auto's ;)) is dat lang niet toereikend.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

patrick_vdb

Hi,

Tsja, wat is op tijd he? ;D

mvrg

Patrick

garmtz

Gisteren heerlijk genoten! Helaas was ik te laat voor Ricky Lee Jones, maar verder heb ik heb WEL gehoord/gezien: Nguyên Lê, Tasha's World (beide kort), Ersnt Rijseger+Franco D'Andrea (erg mooi), Spearhead, John Scofield trio, Angie Stone en Nicola Conte. Op naar de zaterdag!! :)

Xander

Ben zaterdag geweest, het was super!

Eerst Larry Carlton, geweldige performance, hij speelde echt goed. Daarna Stanley Clarke die zijn bass liet knallen. Een geweldig duet van hem met een Kamaroense jongen... beiden slammen op een bass... WOW!!!

Vervolgens Macy Gray  O0 O0 O0 ... damn, wat een afro, maar een geweldige stem, ik vond haar heel goed!
Na wat gegeten te hebben op naar Zap Mama... lekker funky en swingen! En als laatste good old Patty Labelle. Ze is al weer 60 jaar oud, maar ze kreeg de tent wel op haar kop.

Ik heb een super avond gehad!

Ik heb afgelopen zondag trouwens op Radio 2 geluisterd naar het concert van Alicia Keys en soulman James Brown. Die waren super en ik had het concert bijna thuis, want de volume stond behoorlijk open...

-X-
Full HD, Dolby surround HD & Blu-ray:
Panasonic plasma TH-42PZ80
Marantz SR5003 - Marantz DV4003 - Playstation 3
Mordaunt Short 902i avant Atacama Nexus 5 stands REL Quake

garmtz

Quote from: Marantz-freak on July 12, 2004, 07:52:58
Ben zaterdag geweest, het was super!

Eerst Larry Carlton, geweldige performance, hij speelde echt goed. Daarna Stanley Clarke die zijn bass liet knallen. Een geweldig duet van hem met een Kamaroense jongen... beiden slammen op een bass... WOW!!!

Vervolgens Macy Gray  O0 O0 O0 ... damn, wat een afro, maar een geweldige stem, ik vond haar heel goed!
Na wat gegeten te hebben op naar Zap Mama... lekker funky en swingen! En als laatste good old Patty Labelle. Ze is al weer 60 jaar oud, maar ze kreeg de tent wel op haar kop.

Ik heb een super avond gehad!

Ik heb afgelopen zondag trouwens op Radio 2 geluisterd naar het concert van Alicia Keys en soulman James Brown. Die waren super en ik had het concert bijna thuis, want de volume stond behoorlijk open...

-X-

Aha, alleen in de Statenhal gebleven...  ;)   Ik heb toch andere keuzes gemaakt zaterdag, met David S. Ware (Super!), Tuck & Patty (voor het eerst gezien, maar veel van gehoord, adembenemend mooi gitaarspel van Tuck en tranentrekkend mooie zang van Patty), Macy Gray (wat een COOL mens zeg!  O0 <--- dit is ongeveer haar kapsel in het echt...  ;D), Jolie Holland (één van de meest breekbare folk-artiesten die ik ooit hoorde, heel subtiel en volo gevoel, ga de CD kopen!) en Amy Winehouse (die VRESELIJK tegenviel... :().

Zondag gezien: Brecker solo (duurde te lang en is een eigengeiler, wel evengoed mooi), Bill Frissell en Petra Haden (VRESELIJK, hoewel een vriend van mij het wel goed vond. Petra Haden heeft een lange weg te gaan voordat ze interessant wordt voor mij), Bugge Wesseltoft samen met Dhafer Youssef (mijn hoogtepunt van het festival, de toekomst van de jazz!!!), Dani Siciliano (stem voor o.a. acts als Herbert, een verrassend optreden die bijna niemand zag, zaal was uitgestorven) en Louis Vega (VET!).

Was zondagavond wel ERG moe. Dat slenteren van zaal naar zaal gaat niet in je kouwe kleren zitten...  :-\

Xander

Drie dagen achtereen is lang, erg lang!
Petje af dat je het hebt volgehouden...

Ben je zondag niet bij James Brown wezen kijken?

-X-
Full HD, Dolby surround HD & Blu-ray:
Panasonic plasma TH-42PZ80
Marantz SR5003 - Marantz DV4003 - Playstation 3
Mordaunt Short 902i avant Atacama Nexus 5 stands REL Quake

garmtz

Quote from: Marantz-freak on July 12, 2004, 13:12:23
Drie dagen achtereen is lang, erg lang!
Petje af dat je het hebt volgehouden...

Ben je zondag niet bij James Brown wezen kijken?

-X-

Heb James Brown op het scherm een minuutje ofzo gezien. Toen wist ik genoeg... Niks nieuws... Niet dat dat te verwachten viel... ;D