Meer een softwareteam dat daadwerkelijk kennis heeft van software ontwikkelen.
Het feit dat ze niet pretenderen dat het in 1x goed is zegt mij dat het ontwikkelaars zijn met kennis van zaken. Niet elke bug hoeft inevitable te zijn. Maar dat er bugs zullen zijn is eigenlijk 99.999% zeker.
een toestel releasen dat deze en die features ondersteunt maar er dan niets van bakt? - lijkt me niet echt een voorbeeld te zijn van kennis van zaken - eerder van "we adverteren met fancy moderne, features alvast, maar je moet dan wel even wachten op een fix want de feature werkt eigenlijk niet. "
Da's nog iets anders dan te zeggen 'watch it, future release zal dit of dat ondersteunen blabla'
Doe dan de release als je er 100% van uitgaat dat een feature werkt - als ik het zo hoor en lees zijn die dingen gewoon niet (lang) genoeg "ge(stress)test. Zeker als het dan over "zeer complexe" software gaat - dan lanceer je dat niet op die manier hé, toch?
Maar je ziet het tegenwoordig overal he, middelmaat is goed genoeg en we lossen het wel op zodra het probleem zich voordoet.
Het gaat niet over ontwikkelen, direct zonder bugs en ik bebrijp perfect dat je pas flaws triggert in bepaalde situaties... maar komaan, als je dit leest allemaal en dan toeschrijft aan
inevitable bugs... da's om te lachen, sorry.
Het gebruik van het woord "bug" in deze Arcam context lijkt me eerder een eufemisme

Mag nog zo goed klinken als je wil, als je me adviseert om Arcam aan te schaffen omdat drac TOPNOTCH en een groot voordeel is tov al de rest, maar drac nog niet werkt op dat toestel... allez kom, serieus?

Nu dat geraakt zeker opgelost, daar niet van... punt was: "duidelijk nog niet klaar voor verkoop", wel verkoop dan niet - houd het binnen uw lab - heb je als fabrikant ook al dat gedoe niet van "het werkt niet, zit vol bugs" etc -