Krijg geen mail(topic notificaties enz.) van het forum

Started by Jack_D, September 14, 2019, 13:54:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jack_D

Ik heb twee eigen websites en eigen mail daarbij, deze zijn gehost bij "MijnDomein" ik kreeg in het begin onregelmatig mail hierop binnen van het forum. En op een gegeven moment niets meer. Heb toen mijn email gewijzigd naar 1 van KPN en sindsdien komt alle mail van het forum netjes binnen?.

Wel grappig eigenlijk, want die kpn mail laat ik weer automatisch afvangen en doorsturen naar mijn "MijnDomein" mail en dan komt het wel binnen, puur omdat KPN er nu tussen zit :D


R0N

Ik zie dit topic nu pas.
Ik ontvang al lang geen e-mail meer van het forum hetgeen leidt tot frustraties van mensen die mij mailen of reageren.

Aangekaart bij Annewiek en die beval me aan een gmail adres te gebruiken. Voorruit dan maar.
Maar tot op heden geen e-mails ontvangen.

In mijn geval zou het kunnen komen door een strak spamfilter. Maar nu ik al jullie berichten lees, vrees ik dat het toch een de verzender ligt.

Nader onderzoek gewenst lijkt me.

ron
Een nieuwe wetenschappelijke waarheid overwint niet door de tegenstanders te overtuigen en hen het licht te laten zien, maar omdat de tegenstanders ten slotte sterven en er een nieuwe generatie opgroeit die ermee vertrouwd is. (Max Planck, in zijn wetenschappelijke autobiografie.)

J.A.F._Doorhof

Ik zou niet weten hoe het te onderzoeken als bij ons gewoon alles aankomt ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dirk

Quote from: Dynky on November  5, 2019, 22:40:10
ik kan het antwoord wel raden, maar...kan je van jouw kant (= forum-server) checken of er effectief mails naar me gestuurd worden?

enkel vandaag bvb;
heb ik een nieuw topic geopend, waarna ik 0 notificaties kreeg bij de reacties.
idem voor de 3 PM's die ik vandaag heb ontvangen, 0 notificaties.

dat moet toch ergens te zien/tracken zijn of tgv bovenstaande er effectief een mail naar me is gestuurd...of ben ik nu wat te optimistisch?

't is allemaal geen drama, maar gewoon zonde als ik merk dat het op andere fora gewoon nog als voorheen werkt en enkel hier het om één of andere duistere reden van de ene dag op de andere lijkt te zijn gestopt. :dontgetit:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

J.A.F._Doorhof

We versturen via het forum via onze mailserver en ik krijg zelf mails en andere bezoekers ook .

Ik kan niet zien naar wie wat verstuurd word.
Het enige dat kan is dat die smtp op een spamlijst staat.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dirk

hier is (buiten het door mezelf ingesteld spamfilter in Thunderbird) nergens sprake van een spamfilter.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

J.A.F._Doorhof

Dan zou het moeten werken tenzij je provider het tegen houdt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dirk

mailprovider is One.com en daar heb ik geen spamfilter actief.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

chansig

Tot een kleine drie/vier weken terug geen enkel probleem. Maar sinds die tijd komen alle pm's in de spam terecht. Geen idee waarom want ik heb niets aangepast. Andere meldingen heb ik niet aan staan. Verder geen issue aangezien ik het dan wel op het forum lees. Maar wel raar.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Rowdy

Bij mij kwamen vandaag de PM's ook via spam terecht. Daarvoor nooit last van gehad. Heb een Gmail account.

Dirk

hier komt 100% zeker niets van HTforum in de spamfilter terecht.
alle andere fora-communicatie (krijg PM's en notificaties van nog 4 andere fora) werkt zonder uitzondering probleemloos, dus 'k ben er vrij zeker van dat eea niet aan mijn kant fout loopt.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

SV..S

Quote from: Dynky on November 24, 2019, 18:12:30
hier komt 100% zeker niets van HTforum in de spamfilter terecht.


Geen idee hoe het  bij jou zit, maar ik geloof je direct.

Aan de andere kant, daar was ik ook 100% van overtuigd. En toen ik inlogde op mijn account was de spamfiltermap ook leeg. Toen ik echter ging googlen bleek het dat mijn provider toch een spamfilter had geactiveerd, ik kan me daar geen melding van herinneren. Nogmaals ingelogd op mijn account en via een ander menu toch ik een spamfilter terechtgekomen. Deze stond dus blijkbaar al maanden aan. Nu krijg ik meerdere keren per dag op diverse mailadressen een Spammeldingsmail van de provider.




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

vik

Ik ben op onderzoek uitgegaan en via mijndomein en hotmail (back-up account) komen er geen mailtjes binnen van beleidhtforum@gmail.com. Ook niet in de spam filters.


Quote from: vik on November 21, 2019, 08:09:33
Ook vanuit deze kant krijg ik geen enkele notificatie meer als er gereageerd wordt op mijn topics of berichten.  Er staat ook niets in mijn ongewenste mail.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Same here. Berichten van andere fora komen netjes binnen.

Quote from: Dynky on November 24, 2019, 18:12:30
hier komt 100% zeker niets van HTforum in de spamfilter terecht.
alle andere fora-communicatie (krijg PM's en notificaties van nog 4 andere fora) werkt zonder uitzondering probleemloos, dus 'k ben er vrij zeker van dat eea niet aan mijn kant fout loopt.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

J.A.F._Doorhof

Bizar
Ik heb net ook weer gewoon een paar notificaties binnen. Als het bij mij ook niet werkt of bij niemand kan ik gericht zoeken. Maar nu heb ik echt geen enkel idee.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Wat je even kan doen is uitschrijven van het topic en opnieuw aanmelden ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dirk

waarom weet ik niet, maar sinds zo'n 10 minuten heb ik al 3 notificaties ontvangen, na maandenlang he-le-maal niets te hebben gezien.
geen idee of/wat er aan "jullie" kant misschien is gewijzigd, maar ik vind het in ieder geval  :thumbs-up:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Dirk

en net zo "out of the blue" als het ontvangen gisteren begon, stopte het ook weer vanzelf na zowat een uurtje  :dontgetit:

fwiw; ik ontving gedurende dat uur ineens weer notificaties van zowel reacties in topics waarop ik ingeschreven ben, als van een PM die ik ontving, perfect zoals het hoort.
ik ben ervoor (of erna) nergens wat gaan wijzigen, nergens in- of uitgelogd, helemaal niets gedaan.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Cobraatje

Krijg sinds een week opeens geen mailtjes meer.
Niet als er in mijn verkooptopic wordt gereageerd, ook van een PM krijg ik geen email meer.
Was altijd wel zo en ik heb niets verandert aan mijn instellingen.

J.A.F._Doorhof

Check even of het niet in je spam terecht komt
Bij mij komt alles nog gewoon binnen op beide accounts (heb een proefaccount voor mails sinds die speelt).
En op het forum is niets veranderd.

Dit is echt vervelend omdat bij het overgrote deel gewoon alles binnenkomt maar bij een handjevol mensen blijft het wisselvallig, heb echt geen idee meer.
We hebben er al een keer wat uren tegen aan gegooid en daarna werd het eerder minder dan beter. We gebruiken nu een systeem dat feitelijk gewoon zou moeten werken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Cobraatje

Had ik al gecheckt, krijg niets van het forum meer binnen.
Nooit eerder een probleem mee gehad tot een paar dagen geleden.