Krijg geen mail(topic notificaties enz.) van het forum

Started by Jack_D, September 14, 2019, 13:54:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

papaleo

Ik onderv(o)ind problemen met het posten van foto's,ook met Tapatalk lukt het niet meer.
Dus had ik een email naar tapatalk klantendienst gestuurd en dit kreeg ik terug...;

Beste Leo,

Dat HTforum heeft een verouderde Tapatalk plugin. Mijn collega heeft een week geleden een mailtje naar de forumbeheerder verzonden om die ervan op de hoogte te brengen.
Misschien kan je ook wel de forumbeheerder eens aanspreken?
Ik denk dat een nieuwe plugin jou en andere problemen wel zal gaan oplossen.

Met vriendelijke groet,
Chris
Tapatalk Klantendienst
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

beunky

Quote from: twani on November  6, 2019, 19:08:30
Ik verwacht eigenlijk dat het forum achter de schermen (wellicht nu nog voor gedeeltes) al een tijdje in handen is van lieden waarvan je t liever niet hebt dat ze bij je gegevens kunnen.....

Ik zie té veel zaken gebeuren die daar op duiden....

Dit vind ik nogal een zware aantijging. Ik verwacht wel bewijs óf excuses hiervoor...
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Dirk

ik hoor onze regering(en) zich niet eens excuseren als ze worden gehackt, maar Twani zou dat nu wel moeten doen omdat hij zegt wat 'ie zegt?

't moet niet gekker worden :blink:

ik lees trouwens nergens een aantijging, wel een eenvoudige vaststelling, die ik wel deel btw
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

beunky

Quote from: Dynky on November  6, 2019, 21:45:29
ik hoor onze regering(en) zich niet eens excuseren als ze worden gehackt, maar Twani zou dat nu wel moeten doen omdat hij zegt wat 'ie zegt?

't moet niet gekker worden :blink:

ik lees trouwens nergens een aantijging, wel een eenvoudige vaststelling, die ik wel deel btw

Voor jou geldt hetzelfde. Graag bewijs voor die stellingname.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

twani

Huh, bewijs?  Zou niet weten waarvoor dat nodig is.

Ik verwijt niemand iets dus zou niet eens weten aan wie ik excuses zou moeten maken.....

Ik denk eigenlijk dat je de term "lieden" verward met de mensen die de digitale veiligheid van het forum bewaken....

Ik bedoel toch echt heel andere lieden, kwaadwillende lieden zo je wilt....


beunky

Je suggereert dat het forum in handen is van mensen waarvan je niet wil dat ze je gegevens hebben en je stelt dat je daar genoeg voorbeelden van hebt gezien. Daarbij past alleen bewijs of excuses. Het is nogal wat om dat te zeggen.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

twani

Quote from: beunky on November  6, 2019, 22:12:17
Je suggereert dat het forum in handen is van mensen waarvan je niet wil dat ze je gegevens hebben en je stelt dat je daar genoeg voorbeelden van hebt gezien. Daarbij past alleen bewijs of excuses. Het is nogal wat om dat te zeggen.

Ik denk dat je volkomen verkeerd leest....

En een vrij onschuldige opmerking opblaast tot enorme proporties......

Kan er verder ook niks aan doen dat de software van het forum soms een schimmige eigen wil lijkt te kennen.....

Dirk

bewijs heb ik niet, wel een buikgevoel dat eea niet 100% waterdicht is en daardoor er mogelijk wat zaken niet lopen zoals ze horen te lopen.

Frank gaf zelf al meer dan eens eens aan weinig kaas te hebben gegeten van de technische kant van 't forum, da's geen schande maar gewoon een vaststelling...en àls er dan oneerlijke lieden zich een weg weten te banen tot de backbone vh forum (wat imo niet ondenkbaar is), dan is de vaststelling die Twani neerpent toch niet zo ver gezocht, of wel dan?

laten we de vraag van jou om "bewijs" even omdraaien; bewijs ons maar eens dat alles waterdicht is en jullie niet kunnen gehackt zijn/worden...dat kan je simpelweg niet, evenmin dan ik kan bewijzen dat er misschien wel wat aan de hand is waar jullie zelf geeneens weet van hebben (!), maar wat mogelijk wel verklaart waarom eea bij momenten niet werkt of loopt zoals het zou moeten lopen de laatste weken/maanden.

edit (2x); typos
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

beunky

Quote from: twani on November  6, 2019, 22:14:04
Ik denk dat je volkomen verkeerd leest....

Probeer het dan eens duidelijk uit te leggen...
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

twani

Quote from: beunky on November  6, 2019, 22:15:42
Probeer het dan eens duidelijk uit te leggen...

Ik refereer graag aan bovenstaande post van DKNY.

Dat zegt t eigenlijk wel zo'n beetje...

Ik ga me verder niet verantwoorden voor andermans problemen als je t niet heel erg vindt...

beunky

Quote from: Dynky on November  6, 2019, 22:14:30
bewijs heb ik niet, wel een buikgevoel dat eea niet 100% waterdicht is en daardoor er mogelijk wat zaken niet lopen zoals ze horen te lopen.

Benoem ze dan eens...

QuoteFrank gaf zelf al meer dan eens eens aan weinig kaas te hebben gegeten van de technische kant van 't forum, da's geen schande maar gewoon een vaststelling...en àls er dan oneerlijke lieden zich een weg weten te banen tot de backbone vh forum (wat imo niet ondenkbaar is), dan is de vaststelling die Twani neerpent toch niet zo ver gezocht, of wel dan?

Als... heb je concreet bewijs? Heb je voorbeelden die er op duiden dat wat je zegt klopt?

Quote
laten we de vraag van jou om "bewijs" even omdraaien; bewijs ons maar eens dat alles waterdicht is en jullie niet kunnen gehackt zijn/worden...dat kan je simpelweg niet, evenmin dan ik kan bewijzen dat er misschien wel wat aan de hand is waar jullie elf geeneens weet van hebben (!), maar wat mogelijk wel verklaart waarom eea bij momenten niet werkt of loopt zoals het zou moeten lopen de laatste weken/maanden.

Natuurlijk draaien we het niet om. Ik ben niet degene die boude uitspraken neerplempt, dat doen jij en Twani. Stellen is bewijzen... En niet een ander laten bewijzen.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

beunky

Quote from: twani on November  6, 2019, 22:17:35
Ik refereer graag aan bovenstaande post van DKNY.

Dat zegt t eigenlijk wel zo'n beetje...

Ik ga me verder niet verantwoorden voor andermans problemen als je t niet heel erg vindt...

Wat een bullshit. Maar ja, dat hadden we kunnen verwachten. Roeptoeterij.
Je suggereert dat we al maanden gehackt zijn zonder dat we het zelf weten en dat je persoonsgegevens in handen van verkeerde personen zijn. En als je om bewijs of onderbouwing wordt gevraagd moet ik het zelf uitzoeken. Lekker makkelijk dit.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

beunky

Quote from: twani on November  6, 2019, 22:09:18
Ik denk eigenlijk dat je de term "lieden" verward met de mensen die de digitale veiligheid van het forum bewaken....

Ik bedoel toch echt heel andere lieden, kwaadwillende lieden zo je wilt....

Nee, dat is zeker niet wat ik denk.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

twani

Quote from: beunky on November  6, 2019, 22:24:35
Wat een bullshit. Maar ja, dat hadden we kunnen verwachten. Roeptoeterij.
Je suggereert dat we al maanden gehackt zijn zonder dat we het zelf weten en dat je persoonsgegevens in handen van verkeerde personen zijn. En als je om bewijs of onderbouwing wordt gevraagd moet ik het zelf uitzoeken. Lekker makkelijk dit.

Er niets mis met rekening houden met het feit dat iets zo zou kúnnen zijn.

Alle opties openhouden lijkt me in dit geval verstandiger dan alle signalen categorisch te negeren.

Doe ermee wat je wilt.

Bovendien, t was allemaal goed bedoeld ondanks dat jij dat er niet van kunt maken....

beunky

Als ik dat er niet van kan maken zou je eens serieus bij jezelf ten rade moeten gaan waarom dat zo is.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

J.A.F._Doorhof

Klinkklare onzin
Op het moment dat er een vreemde redirect was geconstateerd is er direct hulp in geroepen.

De reden dat ik een derde partij om hulp vraag is dat ik dit allemaal uit eigen zak moet betalen, en dat kan flink in de papieren lopen. Ik hoop met iemand die meer van smf afweet dan ik het in ieder geval iets goedkoper te kunnen doen.

Nu heb ik de hosting partner moeten inschakelen en de conclusie is zoals we eerder al aangaven. Geen persoonlijke gegevens gehackt maar een hack die spam verstuurde.

Ik denk dat je je niet realiseert hoeveel aanvallen er op websites worden gedaan tegenwoordig. Op een gegeven moment ben je aan de buurt blijkbaar. Resultaat zijn hoge kosten, bakken met werk en frustraties en niemand schiet er iets mee op.

En dan ook nog dat soort aantijgingen....
Denk even na voor je wat zegt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dirk

Quote from: J.A.F._Doorhof on November  6, 2019, 15:50:22
Ze hebben wat dingen aangepast. Zou nu voor alles weer moeten werken

nope...hier geen verandering, krijg maw nog steeds geen mails, noch van PM's, noch van topics met actieve notificatie
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

SV..S

Het valt me nu op dat ik al 10 meldingen gekregen heb van dit topic. Dit was eerder niet zo, dan kreeg ik maar 1 x een melding om afhankelijk van hoe vaak er een reactie geplaatst was.




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Dirk

wslk staat je notificatie-instelling nu dan op de keuze "direct", terwijl ze eerder op "direct, maar alleen voor de eerste ongelezen reactie" stond.

fwiw; ik heb beide al geprobeerd, net zoals ik al andere zaken van mijn kant heb gewijzigd om eea uit te sluiten/testen, maar allemaal geen soelaas.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Dirk

Quote from: Dynky on November  5, 2019, 22:40:10
...
kan je van jouw kant (= forum-server) checken of er effectief mails naar me gestuurd worden?

enkel vandaag bvb;
heb ik een nieuw topic geopend, waarna ik 0 notificaties kreeg bij de reacties.
idem voor de 3 PM's die ik vandaag heb ontvangen, 0 notificaties.

dat moet toch ergens te zien/tracken zijn of tgv bovenstaande er effectief een mail naar me is gestuurd...of ben ik nu wat te optimistisch?

't is allemaal geen drama, maar gewoon zonde als ik merk dat het op andere fora gewoon nog als voorheen werkt en enkel hier het om één of andere duistere reden van de ene dag op de andere lijkt te zijn gestopt. :dontgetit:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

SV..S

Zijn er nu nog meer met dit probleem of is dit alleen bij jou? Bij mij werkt het weer goed nu, fout zat bij de provider.




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

BJF

Quote from: BJF on November  6, 2019, 17:27:56
:clapping:
Ik krijg nu weer mailtjes binnen, zal even in de gaten houden of het zo blijft.
Bij mij gaat het nu goed.
NAD M10 V2
Elac FS247

Dirk

de negeer-functie (b)lijkt iig wel goed te werken  ::)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

vik

Ook vanuit deze kant krijg ik geen enkele notificatie meer als er gereageerd wordt op mijn topics of berichten.  Er staat ook niets in mijn ongewenste mail.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike