Krijg geen mail(topic notificaties enz.) van het forum

Started by Jack_D, September 14, 2019, 13:54:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jack_D

Beste Hulpbronnen,


Een lang verhaal, sorry............. :D

Ik krijg geen mail van het forum binnen.
Heb mij ooit eens een paar jaar geleden geregistreerd hier op het forum, maar nooit wat met deze account gedaan. Van deze eerste registratie was ik de accountgegevens kwijt. Toen heb ik een nieuwe account aangemaakt, met blijkbaar het zelfde email adres als mijn al bestaande account. Deze werd door de Admin(logischerwijs) niet gehonoreerd, dus de admin een mailtje gestuurd(buiten om het forum) en het en en ander uitgelegd. Deze heeft toen de eerste (oude account) verwijderd en de tweede aanvraag(met een andere inlognaam dan de eerste oude account) geactiveerd. Ik kon toen gewoon inloggen op mijn nieuwe account, maar kreeg geen mail als er bijvoorbeeld een nieuwe post was op een topic welke ik volg. Heb in mijn forumprofiel aangegeven dat ik mail wil ontvangen.

Ik heb een poosje terug geprobeerd om het emailadres eens te veranderen maar dit werkt alleen als je ook een bevestiging op het verzonden verificatie e-mailtje geeft, maar dit kwam niet aan dus toen heel mijn account op slot, kon niet meer inloggen.

Toen weer een mail naar de admin gedaan(gewoon via email, dus buiten om het forum) en die heeft mijn account weer open gezet, en kon ik weer inloggen. Maar ontvang nog steeds geen email.... Ik durf nu niets meer te proberen of aan te passen, bang dat ik mijn account weer op slot zet.

Het email welke ik gebruik werkt gewoon bij een aantal andere forums, en als ik mijn vrienden een mailtje laat sturen naar dit betreffende e-mailadres komen ze gewon bij mij binnen. En ook blijven ze niet in de spam map zitten.

Dus weet niet wat er fout is en kan ook mijn email niet wijzigen naar een andere, al zou dat niet moeten want dit forum is het enigste waar ik geen mail van binnen krijg. Bij andere forums(of is het fora? :D ) komen de berichten via dit zelfde e-mail adres gewoon binnen.


Als je het hebt gehaald tot het einde van mijn bericht en je hebt tips of weet raad, dan hoor ik het graag. Ik weet op dit moment ff niet wat ik moet doen. Alles op het forum werkt goed, krijg alleen geen mail van het forum binnen.
;) :turn: :blush:


SV..S

ik krijg ook al een poosje geen mails meer bij topics waarop ik notificatie aan heb staan, wellicht ligt het niet aan jou.....




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jack_D


Je bent dus niet geheel door mijn bericht gekomen :D , ik had daar al gemeld dat de htforum berichten niet in mijn spamfolder komen.... Dus helaas is het niet zo simpel, helaas... :laugh:

Quote from: J.A.F._Doorhof on September 14, 2019, 19:25:01
Check even je spam
Hier komt alles gewoon aan

J.A.F._Doorhof

Ah ok ;)
Kan ook nog de spam filters van je provider zijn.
Ik zal eens kijken of we iets kunnen aanpassen qua smtp settings misschien
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SV..S





Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Jack_D

Komt nog steeds geen mail van het forum binnen, en lijkt ook nergens te blijven steken in de spam filters.
Dus ga ik mijn emailadres veranderen van mijn eigen domeinmail naar een van KPN.

Hoop niet dat ik weer mijn account op deze manier op slot zet, laatste email aanpas poging ging niet helemaal goed.

Here we go............!! :D :worship:

Jack_D

Verificatie mail binnen gekregen na wijzigen van email adres naar een kpnmail mailadress...... hoopvol... :thumbs-up:
Ben benieuwd of ik vanavond dan mail van topic updates binnen krijg.

Jack logging of and going to do some meaningless stuff that we all have to do in life..... like work and doing boodschappen :D

J.A.F._Doorhof

Vreemd.
Maar als het werkt ;)

Wij zijn onlangs maar naar exchange gegaan .had het idee dat 50% van de mails niet aan kwam .

Email word langzaam aan een ramp.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jack_D

Het werkt :headbanging: ...... ik krijg mijn notificatie mails weer binnen.... maar nu dan via een xxxxx@kpnmail.nl adres.
Toch Mijndomein eens mailen waarom de mailtjes van het htforum blijkbaar worden afgevangen in hun "pre-spam" filters of andere "beveilgingsfilterspuldingetjesAI". Htforum mails zouden toch gewoon moeten worden doorgezet, nixs engs of spamie aan.

Maar goed... heb er al weer teveel van mijn kostbare tijd in gestoken.... de htforum mails komen in ieder geval weer bij mij binnen. :clapping:

In het kader van "ff een iets van een filosofische opmerking maken": Leuk die moderne technologie van vandaag de dag. Maar in mijn ogen is het het allemaal net niet, voor mij dan toch..... tis maar wat je acceptabel vind.....
Euh... moet me nu inhouden anders gaan we mega off-topic.... misschien als ik inspiratie heb eens een apart topic van aan maken.

Met de titel "Is het het net wel, of net niet dat moderne spul van vandaag de dag"........ :D


J.A.F._Doorhof

Mail is een ramp aan het worden
Vroeger kwam 99% aan. Nu is het een heel eind minder.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dirk

ik krijg ook al enige tijd (tweetal maanden schat ik) geen notificaties meer van dit forum, zowel van reacties in eigen topics als van PM's, terwijl het voor beide wel aanstaat en ook altijd heeft aan gestaan.

komt niet in m'n spam terecht

bij andere (4) fora waar ik lid ben werken de notificaties naar hetzelfde mail-adres wel gewoon, dus ik weet even niet waar ik het van mijn kant zou moeten gaan zoeken.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dirk

ik kan het antwoord wel raden, maar...kan je van jouw kant (= forum-server) checken of er effectief mails naar me gestuurd worden?

enkel vandaag bvb;
heb ik een nieuw topic geopend, waarna ik 0 notificaties kreeg bij de reacties.
idem voor de 3 PM's die ik vandaag heb ontvangen, 0 notificaties.

dat moet toch ergens te zien/tracken zijn of tgv bovenstaande er effectief een mail naar me is gestuurd...of ben ik nu wat te optimistisch?

't is allemaal geen drama, maar gewoon zonde als ik merk dat het op andere fora gewoon nog als voorheen werkt en enkel hier het om één of andere duistere reden van de ene dag op de andere lijkt te zijn gestopt. :dontgetit:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

PascalP

sinds een week komt hier ook alles in de spam filter, ff markeren als 'geen ongewenste mail' en ze komen weer netjes binnen.
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

BJF

Quote from: Dynky on November  5, 2019, 22:24:13
ik krijg ook al enige tijd (tweetal maanden schat ik) geen notificaties meer van dit forum, zowel van reacties in eigen topics als van PM's, terwijl het voor beide wel aanstaat en ook altijd heeft aan gestaan.

komt niet in m'n spam terecht

bij andere (4) fora waar ik lid ben werken de notificaties naar hetzelfde mail-adres wel gewoon, dus ik weet even niet waar ik het van mijn kant zou moeten gaan zoeken.
Heb ik inderdaad ook.
NAD M10 V2
Elac FS247

SV..S

Quote from: SV..S on September 16, 2019, 08:19:58
Hier zit het ook niet ingeblikt ;)

nou blijkbaar dus toch wel....

Zeelandnet heeft zonder het aan de klanten mede te delen een spamfilter aangezet. >:(

eens kijken of er nu weer wat binnenkomt?




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

J.A.F._Doorhof

Ze hebben wat dingen aangepast. Zou nu voor alles weer moeten werken
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SV..S

ik kreeg nu een melding maar dat zal dan wel aan de aanpassing liggen die ik gedaan heb bij de provider ;)




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

BJF

Quote from: J.A.F._Doorhof on November  6, 2019, 15:50:22
Ze hebben wat dingen aangepast. Zou nu voor alles weer moeten werken
:clapping:
Ik krijg nu weer mailtjes binnen, zal even in de gaten houden of het zo blijft.
NAD M10 V2
Elac FS247

VlisChris

Quote from: SV..S on November  6, 2019, 12:26:15
nou blijkbaar dus toch wel....

Zeelandnet heeft zonder het aan de klanten mede te delen een spamfilter aangezet. >:(

eens kijken of er nu weer wat binnenkomt?

Even volkomen en volstrekt off-topic.
Kreeg jij hier vandaag ook e-mail over van ze? Ik kreeg de indruk dat het een phishingmail was :-\
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

SV..S

Dat dat ik ook Cris, dus via de normale manier ingelogd en ff gegoogled en toen kwam ik hier dus achter.




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

VlisChris

Thanks!
Mailtje maar even terugzetten zodat ik eraan denk het na te kijken :)

Fijne communicatie weer van Zeelandnet.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

twani

Ik verwacht eigenlijk dat het forum achter de schermen (wellicht nu nog voor gedeeltes) al een tijdje in handen is van lieden waarvan je t liever niet hebt dat ze bij je gegevens kunnen.....

Ik zie té veel zaken gebeuren die daar op duiden....