Projecta Homescreen Deluxe 2m 16x9

Started by simsatit, September 13, 2019, 15:27:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

simsatit

Projecta Homescreen deluxe (zwart fluwelen frame)
Heel mooie fijne structuur waardoor 4K ook mooi wordt weergegeven.
2m ZICHTMAAT, frame is bijna 2.2m breedt 16x9
Doek is krasvrij, schoon en niet verkleurd, laat zich helemaal mooi spannen, dus geen oneffendheden voor een perfect beeld.
Scherm is zo een 6 jaar oud.
Komt uit een niet rokers verduisterd HT, dus nooit zonlicht op gestaan (dan kan het vinyl verkleuren).

De fluwelen rand heb ik magneten opgeplakt gehad, die zijn verwijderd maar er zitten 2 plekjes op de staande frame randen waar deze gezeten hebben (was voor masking).
De plekjes zijn zwart gemaakt en zie je niet tijdens film kijken maar het zit er wel.

Helemaal compleet
gain 1.0

Prachtig spanscherm met een huidige nieuwprijs van 600€

mijn prijs 125€!!!

Weg is pech😉

Af te halen te Haarlem!
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

PaulJ

Hoi Simsatit,

Mooi aanbod, prima prijs. Jammer dat hij geen 2.40 breed is, die zoek ik namelijk,  succes!

PaulJ

simsatit

>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

simsatit

>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

ReRichard

Top scherm. Heb zelf de 2.4m variant. Erg tevreden mee! 125,- is echt een spotprijs. De markt voor gespannen schermen is beperkt maar hier moet toch wel een liefhebber voor te vinden zijn?
Front: Monitor Audio Gold 200 5G - Rears: Monitor Audio Gold 100 5G - Center: Monitor Audio Gold C350 - Sub: Arendal 1.5 - Atmos: Q acoustic Qi65s  - Anthem MRX1120 - Panasonic UHD - Nvidia Shield - JVC DLA-N5 - Projecta homescreen deluxe

N1v3K

Quote from: PaulJ on September 18, 2019, 20:49:00
Hoi Simsatit,

Mooi aanbod, prima prijs. Jammer dat hij geen 2.40 breed is, die zoek ik namelijk,  succes!

PaulJ

Kijk eens goed hier in de Marktsectie ;)

PaulJ

Hoi N1v3K,

Ja klopt, zoiets zoek ik ....


simsatit

>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.