Yippie

Author Topic: Disney+  (Read 43559 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline TopGun2010

Re: Disney+
« Reply #475 on: July 1, 2021, 13:45:20 »
Zeker een slechte zaak, waarom dan nog een abo?
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Offline home@the movies

« Reply #476 on: July 17, 2021, 19:21:39 »
Welke zaken zijn dan zoal betalend? Ik begrijp absoluut dat je extra moet betalen om bvb Black Widow en andere films te zien op de dag van de bioscoop release. Als je wat geduld hebt dan staan al deze films een paar weken later gewoon gratis binnen je abonnement beschikbaar.
Als iedere streaming service alle nieuwe releases direct zonder enige vorm van extra vergoeding op hun dienst zou gooien dan is dat het absolute doodvonnis van de bioscoop.
Dat het ooit wel zover zal komen is een feit maar ik zou toch nog graag zien dat de bioscoop ook nog een leven heeft, ook al is dat compleet tegen mijn eigen zaak ;-)

Offline J.A.F._Doorhof

• All your base are belong to us / JonDoe297
  • Owner
  • Forever Addicted
  • *
  • Trade Count: (+12)
  • Total likes: 2478
  • Tja, je hebt van die dagen
    • J.A.F._Doorhof
« Reply #477 on: July 25, 2021, 07:03:27 »
Zie het ook niet als probleem
Met de toevoeging van starz is het in ieder geval voor ons een kwestie van abbo houden. Disney zelf vind ik voor onze doelgroep tegenvallen. Ja ze hebben de superheroes (ben gek op comics) maar de kwaliteit is wel enorm wisselend.

Mandolorian was voor ons een uitschieter.
Maar met starz erbij is het een mooie balans. We kijken wel nog steeds meer naar Netflix en prime.

Als je trouwens praat over een zooitje moet je Apple+ nemen. Het is al een taak om te vinden wat gratis is, en als je het hebt is het meeste troep.

Neem see.
Al decennia is iedereen blind maar ze dragen wel fashion accessoires en kleuren. We hebben het 1 aflevering vol gehouden en daarna nooit meer opgepakt. Na gratis periode ook meteen opzeggen ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

Offline FrankBe

« Reply #478 on: July 27, 2021, 19:41:41 »
We hebben hier zeker genoten van Loki maar balen nog steeds als een stekker omwille van de Atmos beperking als je geen 4K hardware hebt.

Zijn er trouwens forumleden die deze reeks in Atmos hebben kunnen ervaren?
Woonkamer: Pioneer SC-LX901 7.2.4, IceEgde 1200AS2, Focal LCR, 4x Visaton TIW400 + 2x B&C 21SW152 DIY sub met Crown XLS2502PA en Hypex PSC2.700 // Keuken: Yamaha WXC-50, Yamaha MX-2, 4x B&W CCM382 // Slaapkamer AV: Denon AVR-X2500H 5.1 - Visaton in-wall PA110H LCR & 2x RCF LF18N405 + Crown XLS2502PA - Cornered audio C3 // Slaapkamer Stereo: M2Tech Young DSD, Hypex NC400, JBL XE-3 // AVonturen van Frank