Disney+

Started by J.A.F._Doorhof, September 12, 2019, 17:26:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

addy

Quote from: Kerkhoffd on December 25, 2019, 16:29:22
Disney en Ziggo schijnen ook gesprekken te zijn gestart om Disney+ via de Ziggo Next settop box te gaan ontsluiten.

En daar wacht ik dus op !

CineSmurf

Laatste tijd heb ik met mijn (appletv 4k) geen Atmos meer met Disney+, terwijl de film het wel zou moeten hebben. Meer mensen hier last van?
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

rho

Heeft er iemand een idee wanneer het in België beschikbaar wordt?

diceman

Quote from: rho on April  2, 2020, 16:46:27
Heeft er iemand een idee wanneer het in België beschikbaar wordt?

Zomer van 2020.
https://www.disneyplusinbelgie.be/wanneer-komt-disney-naar-belgie/
Google is your friend  :google:


reza

Quote from: rho on April  2, 2020, 16:46:27
Heeft er iemand een idee wanneer het in België beschikbaar wordt?

Verwacht er maar niet teveel van hoor.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

rho

Quote from: reza on April  2, 2020, 21:15:00
Verwacht er maar niet teveel van hoor.
Het is me vooral om de Star Wars series te doen. En die vindt je nergens anders.

HJ

Quote from: reza on April  2, 2020, 21:15:00
Verwacht er maar niet teveel van hoor.
Waar baseer je dat op?
Ik kijk met mijn kinderen meer Disney+ dan NF tegenwoordig.
De Marvel series vinden wij geweldig.
De Lion king bv vind ik top. Mooie van Disney+ vind ik dat het over grote deel pegi12 is ipv pegi16.


rho

Quote from: hans. on April  3, 2020, 09:28:55
Waar baseer je dat op?
Ik kijk met mijn kinderen meer Disney+ dan NF tegenwoordig.
De Marvel series vinden wij geweldig.
De Lion king bv vind ik top. Mooie van Disney+ vind ik dat het over grote deel pegi12 is ipv pegi16.
Voor mij is dat persoonlijk misschien ook wel het nadeel van Disney+.
Ik ga betalen voor een hoop content waar ik nooit naar zal kijken. Teveel zaken specifiek voor kinderen.
Maar Star Wars en Marvel gaat hier in huis heel erg populair zijn.

Ik heb wel vernomen dat Disney misschien wel eens in de problemen zou kunnen komen door de Corona crisis. Ze hebben zeer veel geïnvesteerd de afgelopen tijd en bijna alle grote bronnen van inkomsten liggen nu stil (bioscoop, parken). Daarnaast zijn ze gestart met een zeer aantrekkelijk aanbod op Disney+, dat de komende maanden zo goed als geen opvolging krijgt. Dat geeft heel weinig marge voor groei.
Er zijn zelfs al geruchten over een overname door b.v. Apple.

CineSmurf

Wij kijken hier ook heel veel Disney+. De hele Marvel serie aan het kijken bijvoorbeeld.

Ik zie Disney heel eenvoudig. Ik had bijna alle disney classics op VHS, toen DVD, toen een heel aantal op blu ray. Die films kostte me meer dan de 70 euro per jaar waar ik nu permanent een Disney-archief in prima kwaliteit heb. Beter dan alles nu weer op UHD te kopen...
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Bas Akkerman

Quote from: hans. on April  3, 2020, 09:28:55
Waar baseer je dat op?
Ik kijk met mijn kinderen meer Disney+ dan NF tegenwoordig.
De Marvel series vinden wij geweldig.
De Lion king bv vind ik top. Mooie van Disney+ vind ik dat het over grote deel pegi12 is ipv pegi16.
Er moeten voor mij ook veel meer Marvel-series of een vervolg op Mandalorian bij komen, anders wordt het te veel een dienst met aanbod voor kinderen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

CineSmurf

Dat laatste is het sowieso. Alle 16+ marvel films zijn niet beschikbaar.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

reza

Quote from: hans. on April  3, 2020, 09:28:55
Waar baseer je dat op?
Ik kijk met mijn kinderen meer Disney+ dan NF tegenwoordig.
De Marvel series vinden wij geweldig.
De Lion king bv vind ik top. Mooie van Disney+ vind ik dat het over grote deel pegi12 is ipv pegi16.



Nou op het aangeboden content...
Er staat toch niet echt iets nieuws op?
Het is verre van een Netflix wat zo ontzettend veel verschillend en nieuw content aanbied elke week/maand.
Ik lees net dat Disney+ helemaal in de knoop komt doordat de films nu niet op tijd in de bioscoop komen ook de series die daarop gebaseerd zijn later uitkomen. Dit betekend dus dat Disney al zijn nieuwe series niet uit kan brengen. Er komt dus vrijwel niks nieuws bij de aankomende tijd..

Nogmaals: verwacht er dus niet teveel van. Mijn dochter van 6 heeft toevallig "onder druk" van papa Frozen 2 gekeken van de week. Daarvoor had ze al maanden niet meer naar het kanaal gekeken.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

HJ

#387
Quote from: reza on April  3, 2020, 11:23:37
Nou op het aangeboden content...
Er staat toch niet echt iets nieuws op?
Het is verre van een Netflix wat zo ontzettend veel verschillend en nieuw content aanbied elke week/maand.
Ik lees net dat Disney+ helemaal in de knoop komt doordat de films nu niet op tijd in de bioscoop komen ook de series die daarop gebaseerd zijn later uitkomen. Dit betekend dus dat Disney al zijn nieuwe series niet uit kan brengen. Er komt dus vrijwel niks nieuws bij de aankomende tijd..

Nogmaals: verwacht er dus niet teveel van. Mijn dochter van 6 heeft toevallig "onder druk" van papa Frozen 2 gekeken van de week. Daarvoor had ze al maanden niet meer naar het kanaal gekeken.
Ik ben het met je eens maar ik heb nooit marvel gekeken. Maar nu met mijn kinderen kijken we bijna alles, ik vind het geweldig. Natuurlijk is het ergens "op".
Maar ondanks dat er op NF veel meer staat ben ik een soort "NF moe". Ik vind het een beetje één pond nat en dan vind ik Disney+ wel leuk.

Natuurlijk gaat Disney het moeilijker krijgen door wat er nu om ons heen gebeurd, maar wie heeft er geen last  van denk ik dan.

Ik persoonlijk vind Disney+ best een aanwinst bij ons thuis.

Maar, een puntje... Ik zie regelmatig forum leden die vroeger bv films op VHS hadden, daarna op dvd en nu bluray, die kijken dan toch ook niet naar iets nieuws of zie ik dat niet goed?
Het is toch deel van de hobby? Ik kijk ook voor de tigste keer Darth Vader hoor [emoji56]

Je kan natuurlijk voor een paar maandjes lid worden..

Fox

Zelfs een hele onschuldige film als Splash is op D+ PC gecensureerd voor de tere zieltjes  :ohmy:
https://www.movie-censorship.com/report.php?ID=765444

De zeemeermin is overigens nog wel blank en hetro  :D

Akosoft

Disney is echt de weg kwijt....

darkrunner

Lol maar wel zelf proces aanspannen tegen landen die hun films censureren net bedrijf dat Disney +

Ga deze toch aan me voorbij laten gaan denk ik.

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

reza

Ik ga opzeggen, valt zwaar tegen. Deze maand is de laatste.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

ajbeefde

Quote from: reza on June 22, 2020, 12:25:20
Ik ga opzeggen, valt zwaar tegen. Deze maand is de laatste.

Had ik in de proefperiode al gedaan..... een hoop ophef maar weinig nieuws....
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

CineSmurf

Voorlopig hier wel een hoop plezier met Marvel en wat oude disney films.

Het enige is de kwaliteit. Die was eerst heel goed en is toen in het kader van "beperken bandbreedte vanwege thuiswerken" enorm teruggedraaid. Sindsien geen Atmos meer (ook al staat het bij de titel) en een beeldkwaliteit die soms nog slechter is dan een youtube stream. Ik vraag me af wanneer ze de kwaliteit weer goed gaan zetten. Betrapte me er pas op maar een gedownloade kopie te draaien, ipv het origineel van Disney+, dat kan toch ook niet de bedoeling zijn...
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

papaleo

Quote from: reza on June 22, 2020, 12:25:20
Ik ga opzeggen, valt zwaar tegen. Deze maand is de laatste.

Ja gelijk heb je...,ik had het ook gauw gezien daar.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Bas Akkerman

#396
Ik heb een jaarabonnement gedaan. Zoveel geld was het nou ook weer niet. Maar na alles van Marvel en Agents of Shield gezien the hebben, houdt het daarna ook op. Alles wat er nu op komt, is niet aan mij besteed. The Mandorin koop ik dan wel op blu-ray of zo.
Enig twijfelpunt zou dan de extra films van Star Wars (Obi Wan Kenobi) en de series van Marvel zijn. Komen die tijdens of vlak na mijn jaarabonnement? Dan houd ik het misschien nog.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

maximus79

7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

rho

Heb net een mail ontvangen dat het vanaf 15 september ook in België beschikbaar is. Maar de app is nog niet te zien in de play store op mijn Sony TV.

CineSmurf

JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.