Disney+

Started by J.A.F._Doorhof, September 12, 2019, 17:26:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

papaleo

#250
Hahaaa,Nee niet 'in' de ATV maar op een film/main screen.

Maar ik zie nu dat ik 1 bericht van je gemist heb daar gaf je al aan dat het bij jouw werkte  ;)


Quote from: Raymen on October 24, 2019, 23:16:28
En opgelost
Nu gewoon dolby vision en atmos via de apple tv
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Raymen

Ja klopt
Had in het menu van de atv een keer audio verzet en toen weer terug op atmos
En toen deed hij het weer
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

PascalP

Heb net nog even getest met de Shield en bij 'oudere' films schakelt de TV niet naar HDR, maar bij films die HDR aangeven schakelt hij netjes over.
Ga er dus vanuit dat het goed werkt nu.

Nu alleen nog een setting in de instellingen voor het beeld/audio, want hier heb je nu dus 0 controle over.
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Richi

Ik heb het proefabonnement opgezegd. Er staan wel een aantal leuke films op, maar het aanbod is erg beperkt als je Netflix gewend bent. Wat ons betreft geen 7 euro per maand extra waard. De app op de ATV werkt wel erg goed.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

HJ

Quote from: Richi on October 26, 2019, 21:35:10
Ik heb het proefabonnement opgezegd. Er staan wel een aantal leuke films op, maar het aanbod is erg beperkt als je Netflix gewend bent. Wat ons betreft geen 7 euro per maand extra waard. De app op de ATV werkt wel erg goed.
Nf was in het begin niet veel beter imo.
Het aanbod zal beter worden, anders gaan ze het niet redden.
Of het de €7 waard is zal voor ieder anders zijn maar voorlopig kijkt het voor ons lekker weg, sowiso tot eind vh jaar geven wij het een kans. :-)

Marco66

Quote from: hans. on October 26, 2019, 21:52:14
Nf was in het begin niet veel beter imo.
Het aanbod zal beter worden, anders gaan ze het niet redden.
Of het de €7 waard is zal voor ieder anders zijn maar voorlopig kijkt het voor ons lekker weg, sowiso tot eind vh jaar geven wij het een kans. :-)

Id, kijk het ook even paar maand aan.
Moet wel significant meer aanbod worden om er bij te willen houden ieg.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

reza

Hier precies hetzelfde. Alle content wat we nog niet hadden gezien, is inmiddels wel al bekeken :unhappy:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

HJ

Disney+ app staat op de samsung tv's.


reza

Alleen de nieuwste...
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

HJ

Quote from: reza on November  3, 2019, 13:47:48
Alleen de nieuwste...
Samsung zelf zegt dat de app voor toestellen vanaf 2015 gaat komen...

xlr8

Dat klopt, althans zo had ik het ook begrepen.

Kerkhoffd

Quote from: Richi on October 26, 2019, 21:35:10
Ik heb het proefabonnement opgezegd. Er staan wel een aantal leuke films op, maar het aanbod is erg beperkt als je Netflix gewend bent. Wat ons betreft geen 7 euro per maand extra waard. De app op de ATV werkt wel erg goed.

Wij twijfelen ook. Gedoe met laptop aan tv en twee keer gehad dat de synchronisatie van beeld en geluid volledig in het honderd liep bij pauzeren van de film. Denk dat ik voor nu het abonnement opzeg en even afwacht of er bijvoorbeeld een kanaal wordt vrijgemaakt in de Ziggo next, net zoals dat bij Netflix het geval is.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

HJ

Quote from: Kerkhoffd on November  3, 2019, 17:35:47
Wij twijfelen ook. Gedoe met laptop aan tv en twee keer gehad dat de synchronisatie van beeld en geluid volledig in het honderd liep bij pauzeren van de film. Denk dat ik voor nu het abonnement opzeg en even afwacht of er bijvoorbeeld een kanaal wordt vrijgemaakt in de Ziggo next, net zoals dat bij Netflix het geval is.
Laptop? Je zou ook een telefoon kunnen gebruiken met bv chromecast.
Heb je een ps4 of xbox? Daar zit de app ook in.

Kerkhoffd

Quote from: hans. on November  3, 2019, 17:37:38
Laptop? Je zou ook een telefoon kunnen gebruiken met bv chromecast.
Heb je een ps4 of xbox? Daar zit de app ook in.

Die hebben we allemaal niet in huis. Voor deze proefperiode ook maar niets aangeschaft. Als het aanbod wat uitgebreider is, kunnen we altijd nog overwegen om iets extra's aan te schaffen om de stream gebruikersvriendelijker naar de tv te krijgen. Vooralsnog heeft het mijn voorkeur als alles direct via de kabel op tv komt zoals nu Netflix via Ziggo.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

reza

Quote from: hans. on November  3, 2019, 15:12:53
Samsung zelf zegt dat de app voor toestellen vanaf 2015 gaat komen...
Dat is redelijk nieuw toch?
De mijne is helaas niet geschikt, ook al is de tv "pas" 6 jaar oud..
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

HJ

Quote from: reza on November  3, 2019, 21:43:36
Dat is redelijk nieuw toch?
De mijne is helaas niet geschikt, ook al is de tv "pas" 6 jaar oud..
Oeps :-)  ja dat is hoe je het bekijkt.
Das nog geen 4k denk ik, wel smart?

5061

Vandaag Disney+ opgezegd. Toch vreemd dat Youtube wel via Ziggo Next speelt maar Disney+ niet.
Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master

reza

#267
Quote from: hans. on November  3, 2019, 21:53:54
Oeps :-)  ja dat is hoe je het bekijkt.
Das nog geen 4k denk ik, wel smart?


Zekers...
Maar niet Smart genoeg. :(
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

HJ


reza

Ik heb een PS4, kom niks te kort dus :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"


HJ

#271
Op de samsung MU8000 (3jr oud?)heb ik ook de Disney+ app.

HJ

Binnenkort Mandalorian op D+
Ben benieuwd!

mancaver

Quote from: hans. on November  6, 2019, 22:03:44
Binnenkort Mandalorian op D+
Ben benieuwd!
+1

Kosten per aflevering van seizoen 8 van GOT: $3-4
Kosten per aflevering 'The Mandalorian': $15-25

:pompom:

HJ

#274
Quote from: mancaver on November  7, 2019, 07:22:43
+1

Kosten per aflevering van seizoen 8 van GOT: $3-4
Kosten per aflevering 'The Mandalorian': $15-25

:pompom:
Ik dacht dat het een film was?


GOT is Hbo toch?