Disney+

Started by J.A.F._Doorhof, September 12, 2019, 17:26:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alexeiboris

Ik snap nog steeds niet hoe en waarom sommigen van jullie nu al betalen :D het is 2 maanden gratis... maar goed. Ik heb op de atv wel ondertitels, maar zijn deze nog aan te passen? Grootte, font, kleur, plek? Ik zie nu een groot halftransparant grijs vlak met tekst wat bijna de hele onderste helft van het scherm bedekt... erg slecht...

Melbury

Disney+ op PS4 geinstalleerd, werkte netjes in het begin. Nu na inloggen de melding: "verbinding niet mogelijk er is een probleem met de verbinding met de Disney+ service. Probeer het later opnieuw"
Dit speelt sinds gisteren begin van de avond. (Ps4 en Ps4 pro, probleem op beiden)

holco

Had ik hier net ook, afsluiten en opnieuw opstarten en het werkte weer.

Quote from: Melbury on September 15, 2019, 18:54:37
Disney+ op PS4 geinstalleerd, werkte netjes in het begin. Nu na inloggen de melding: "verbinding niet mogelijk er is een probleem met de verbinding met de Disney+ service. Probeer het later opnieuw"
Dit speelt sinds gisteren begin van de avond. (Ps4 en Ps4 pro, probleem op beiden)
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

blue-eyes

Quote from: alexeiboris on September 15, 2019, 18:43:26
Ik snap nog steeds niet hoe en waarom sommigen van jullie nu al betalen :D het is 2 maanden gratis... maar goed. Ik heb op de atv wel ondertitels, maar zijn deze nog aan te passen? Grootte, font, kleur, plek? Ik zie nu een groot halftransparant grijs vlak met tekst wat bijna de hele onderste helft van het scherm bedekt... erg slecht...

Ik heb voor een jaar afgesproken, betaling gaat per 12 november in, dus ook 2 maanden gratis ;)

Op jaarbasis is het 70 euro, per maand 84 euro. Of ze moeten dit marketing wise dit dubbelzinnig neer hebben gezet, dat veel mensen er in trappen en gegarandeerd 12 maanden afnemen D:
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

alexeiboris

Je gaat er meteen voor... ok :)

Melbury

QuoteHad ik hier net ook, afsluiten en opnieuw opstarten en het werkte weer.

Ook dat werkte niet hier, nu werkt het weer wel overigens.

Beeld is ok, maar zeer weinig geluid uit de surround speakers. (Salazar´s Revenge)
Ik ga binnenkort maar eens wat meer films bekijken/beluisteren van Disney+

holco

Hier ook vrijwel niks op de surround speakers, maar dat zal vast wel goed gaan komen.

Quote from: Melbury on September 15, 2019, 22:08:54
Ook dat werkte niet hier, nu werkt het weer wel overigens.

Beeld is ok, maar zeer weinig geluid uit de surround speakers. (Salazar´s Revenge)
Ik ga binnenkort maar eens wat meer films bekijken/beluisteren van Disney+
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Bas Akkerman

Wat gebruiksvriendelijkheid mag het nog wel beter. In direct vergelijk met Netflix mis ik de optie om vanuit een aflevering meteen door te gaan naar de volgende aflevering. En als je de app opstart, moet je nu echt zoeken waar je gebleven bent. Alleen de aflevering die je al gezien hebt, staat klaar.

Verder had ik het idee dat er een update gisteren was. Daarna waren de kleuren minder verzadigd. Maar dat verschilt soms ook van aflevering tot aflevering (Agents of Shield).
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Kerre

#83
Quote from: alexeiboris on September 15, 2019, 18:43:26
Ik snap nog steeds niet hoe en waarom sommigen van jullie nu al betalen :D het is 2 maanden gratis... maar goed. Ik heb op de atv wel ondertitels, maar zijn deze nog aan te passen? Grootte, font, kleur, plek? Ik zie nu een groot halftransparant grijs vlak met tekst wat bijna de hele onderste helft van het scherm bedekt... erg slecht...

Ondertitels kun je aanpassen naar eigen smaak in het instellingen menu. Zie het volgende YouTube filmpje. https://m.youtube.com/watch?v=DZXtMW_IUW8  Dit geldt overigens ook voor een iPhone of iPad.

Vervolgens wordt dit overgenomen door Netflix, Disney en andere streaming aanbieders. Soort van system wide volgens mij.
Beeld: Epson TW7300 - Xtrem screen 106" 0.9 ALR - TV Sony 49X8505 - Apple TV 4K HDR Cinemike - AQ Cinnamon HDMI
Geluid: NAD T758v3 - GhentAudio 4ch Hypex NC122mp [5.1.4] - 2x Sonus Faber Sonetto V - 2x Sonetto I - Sonetto Center II - 4x Dali Altecos C-1 Atmos - XTZ 12.17 Edge - Gaia III - AQ Chicago
Analoog: Pro-ject RPM 1 Carbon 2M Red - Cambridge CP1 - AQ Forrest
Power: Supra Lorad MD06 Black stekkerdoos & Supra Lorad Silver SPC kabel

alexeiboris


Kerre

Beeld: Epson TW7300 - Xtrem screen 106" 0.9 ALR - TV Sony 49X8505 - Apple TV 4K HDR Cinemike - AQ Cinnamon HDMI
Geluid: NAD T758v3 - GhentAudio 4ch Hypex NC122mp [5.1.4] - 2x Sonus Faber Sonetto V - 2x Sonetto I - Sonetto Center II - 4x Dali Altecos C-1 Atmos - XTZ 12.17 Edge - Gaia III - AQ Chicago
Analoog: Pro-ject RPM 1 Carbon 2M Red - Cambridge CP1 - AQ Forrest
Power: Supra Lorad MD06 Black stekkerdoos & Supra Lorad Silver SPC kabel

alexeiboris

Eigenlijk wel logisch om het via de ATV te laten lopen ja... maar ik meende dat je in Netflix toch ook nog apart instellingen kunt doen m.b.t. subtitles. Vanavond eens proberen en kijken hoe dat nu zit.

TopGun2010

Zie nog wel een paar bugs, moet vaak de ondertiteling op de atv4k nog een keer extra op nl drukken. Als ik de app op mijn lg oled gebruik gaat de tv automatisch in screensave stand aan het eind van een programma.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Fox

Gezien ik nog helemaal niets steam via apps (ik kijk alles fysiek of via de DL van een NAS) en mij Tv al 3 jaar niet meer SMART is.

Wat is de beste manier om Netflix en Disney+ op mij Tv te krijgen.

Het liefst niet via de wifi, maar met een kastje/apparaat met een vaste netwerk aansluiting waar ik die apps op kan zetten?

Graag hulp.

holco

Chromecast of een NVidia Shield


Quote from: Fox on September 16, 2019, 16:28:17
Gezien ik nog helemaal niets steam via apps (ik kijk alles fysiek of via de DL van een NAS) en mij Tv al 3 jaar niet meer SMART is.

Wat is de beste manier om Netflix en Disney+ op mij Tv te krijgen.

Het liefst niet via de wifi, maar met een kastje/apparaat met een vaste netwerk aansluiting waar ik die apps op kan zetten?

Graag hulp.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

papaleo

Quote from: Fox on September 16, 2019, 16:28:17
Gezien ik nog helemaal niets steam via apps (ik kijk alles fysiek of via de DL van een NAS) en mij Tv al 3 jaar niet meer SMART is.

Wat is de beste manier om Netflix en Disney+ op mij Tv te krijgen.

Het liefst niet via de wifi, maar met een kastje/apparaat met een vaste netwerk aansluiting waar ik die apps op kan zetten?

Graag hulp.

Hier boven word de nVidia Shield genoemd hier had ik D+ Het eerste op geïnstalleerd/geprobeerd  maar het beeld en het geluid vond ik brak...(ik weet niet of dit nu beter is,niet meer geprobeerd) daarna op de ATV4 gezet en daar waren beeld en geluid meer dan prima,beeld heb ik nu met HDR en het geluid is Dolby Atmos.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Fox

#91
Ik heb geen 4K tv, maar wel een Atmos installatie.

Iemand bekend met deze?
https://www.gratisstreamen.nl/product/streambox-mediaplayer/

NVidia Shield is wel prijzig en ik ben totaal geen camer..

papaleo

#92
Quote from: Fox on September 16, 2019, 16:55:46
Ik heb geen 4K tv, maar wel een Atmos installatie.

Iemand bekend met deze?
https://www.gratisstreamen.nl/product/streambox-mediaplayer/

NVidia Shield is wel prijzig en ik ben totaal geen camer..

'ATV4' welke ik noem is geen '4K tv' maar de 'Apple TV 4k'  ;)

En deze 'Streambox® Mediaplayer" ken ik niet...
https://www.gratisstreamen.nl/product/streambox-mediaplayer/
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

reza

Als je een PS4 of een xbox360 hebt kan je het ook via die kanalen kijken.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

marcel1970

Quote from: Fox on September 16, 2019, 16:55:46
Ik heb geen 4K tv, maar wel een Atmos installatie.

Iemand bekend met deze?
https://www.gratisstreamen.nl/product/streambox-mediaplayer/

NVidia Shield is wel prijzig en ik ben totaal geen camer..

Zo'n kastje kun je ook voor veel minder uit China krijgen en dan zelf de (illegale)links erin zetten. Niet vergelijkbaar met een ATV of Shield
--LG OLED65C7V--NAD M10v2--B&W 707S2--Dune Real Vision--AppleTV4K--

holco

Dus de Atv 4K geeft zo te lezen het beste resultaat (beste ondersteuning) tot nu toe?
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

BJF

Ik heb geprobeerd Disney Plus te installeren via de ingebouwde browser van mijn Sony tv, maar ik vind geen klikbare linkjes? Iemand?
NAD M10 V2
Elac FS247

Richi

Quote from: holco on September 16, 2019, 17:15:17
Dus de Atv 4K geeft zo te lezen het beste resultaat (beste ondersteuning) tot nu toe?
Werkt bij ons prima ja. Erg fijn en probleemloos apparaat.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Fox

jammer dat niemand hier ervaring  met https://www.gratisstreamen.nl/product/streambox-mediaplayer/ heeft

Wat mij van dit concept aanspreekt is het volgende:

- een kastje met een prima processor waar je apps op kan zetten (dus ook andere media player apps)
- kan hem op mijn av/processor via de HDMI 2.0 aansluiten net als een BD-speler
- heeft ook een vaste 1gb internet aansluiting, waar door ik de volle snelheid kan gebruiken en geen last heb van slechte wifi.
(lees op andere forums veel over wifi uitval en vastlopen e.d.)
- HDMI direct op de av en hoeft dus niet via de tv en dus ook geen ARC uitdagingen en Atmos onderstening/doorgifte problemen
- geen telefoon of tablet nodig
- Geen beperkingen met 4K HDR en DV in de toekomst
- iets duurder dan chromecast zonder Atmos en veel goed koper dan apple Tv

Mis ik iets?

CineSmurf

Klinkt een beetje als open uitnodiging voor buma stemra en DFW, om naar illegale downloads te komen zoeken. Maar het ziet er inderdaad meer uit als een mediaspeler.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.