Author Topic: Disney+  (Read 29243 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online angelo41

Re: Disney+
« Reply #450 on: September 21, 2020, 22:38:19 »
Ik hoop dat ik eind deze week even de tijd kan vinden om een en ander te gaan bekijken.
hier kijk ik via een shield pro 2019.
die app had ik vlug even getest ivm je vraag, maar zal die er weer afgooien  zelf.

Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk

Offline hans.

« Reply #451 on: September 23, 2020, 14:46:57 »
Werkt goed hier op mijn Samsung TV.
Maar geen Dolby Atmos denk ik?

Offline darkrunner

« Reply #452 on: September 23, 2020, 15:22:29 »
Op onse Tcl werkt het ook prima maar nog niks kunnen zien op van Disney + (Netflix en wil eigenlijk wachten tot onze nieuwe tv er is), de kinderen wel die vinden het top, dus ja is zijn 15/jaar meer dan waard

Offline Fox

• HT forum legend group
  • Trade Count: (+9)
  • Total likes: 24
  • I like the HTforum.nl
« Reply #453 on: September 24, 2020, 13:44:25 »
Dan heb je mazzel...

Want Samsung heeft een algemeen probleem (net staat er vol mee), en dat is dat de Samsung App GEEN Dolby Atmos doorgeeft!

Werkt goed hier op mijn Samsung TV.

Offline Jumping Jack

• HT forum donateur
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+16)
  • Total likes: 483
« Reply #454 on: September 24, 2020, 15:43:27 »
Geen idee, doe niets met surround, enkel stereo.
Wilson Benesch / AVM / Dual / Sennheiser / Shure
Jumping Jack's set
Discogs

Online ajbeefde

• HT forum donateur
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 317
    • Showcase:
« Reply #455 on: October 16, 2020, 09:23:19 »
Disney plaatst grote waarschuwing voor Peter Pan en Dumbo

"De waarschuwing dat er in de klassieke animatiefilms van Disney verouderde culturele opvattingen getoond worden, is sinds woensdag een stuk prominenter te zien op streamingplatform Disney+. De mededeling wordt tien seconden lang beeldvullend gedeeld voor films als Fantasia (1940), Dumbo (1941) en Peter Pan (1953) van start gaan."

https://www.telegraaf.nl/entertainment/48478432/disney-plaatst-grote-waarschuwing-voor-peter-pan-en-dumbo

Offline Fox

• HT forum legend group
  • Trade Count: (+9)
  • Total likes: 24
  • I like the HTforum.nl
« Reply #456 on: October 16, 2020, 09:38:02 »
Dat is ondanks de suffe geschiedsherschijving beter dan de film aanpassen of verbergen in het archief zoals ze eerst deden.
Overigens gaan ze met nieuw content gewoon door met geschiedsherschijving en het aanpassen folklore.

Disney plaatst grote waarschuwing voor Peter Pan en Dumbo

"De waarschuwing dat er in de klassieke animatiefilms van Disney verouderde culturele opvattingen getoond worden, is sinds woensdag een stuk prominenter te zien op streamingplatform Disney+. De mededeling wordt tien seconden lang beeldvullend gedeeld voor films als Fantasia (1940), Dumbo (1941) en Peter Pan (1953) van start gaan."

https://www.telegraaf.nl/entertainment/48478432/disney-plaatst-grote-waarschuwing-voor-peter-pan-en-dumbo

Offline TornadoGo

« Reply #457 on: October 16, 2020, 10:52:05 »
Had al een tijdje Disney+ voor de kinderen, zelf had ik nog vrijwel niets gekeken omdat ik in afwachting was een van een nieuwe TV.

Nu die TV er eindelijk is heb ik deze week The Mandolorian gekeken. Het heeft me 4/5 afleveringen gekost om erin te komen, snap ik ook wel want eerst moeten de karakters goed neer worden gezet. Vanaf aflevering 6 vond ik het beter worden en toen was het ineens alweer voorbij.. Ik vind 8 afleveringen van krap 40 minuten wel wat mager voor een 'seizoen'. Binnenkort start seizoen 2 en daar kijk ik naar uit in ieder geval.

Uit nieuwsgierigheid ook nog wat korte stukjes uit oude Star Wars titels gekeken en dat ziet er qua beeld heel prima uit.
Emotiva XMC-1 | 5 kanaals Hypex UcD180HG HxR (DIY) | Silverado Surroundset (DIY) | CSS SDX12 & Hypex PSC2.700 sub (DIY)

Offline Idske

« Reply #458 on: October 16, 2020, 11:29:01 »
Geruchten gaan dat Ahsoka Tano in het 2e seizoen van Mandalorian komt.

Mocht je die niet kennen dan moet je zeker "Star wars the clone wars" en "Star wars Rebels" animatie reeks kijken.
Deze geven echt enorm veel achtergrond informatie en zijn eigenlijk een must voor elke liefhebber. Hier wordt bijvoorbeeld ook de hele achtergrond van het mandalorian rijk in uitgelegd.
Komt ook nog van de hand van de George Lucas.

Staat ook op Disney+ uiteraard.
Dedicated HT: 7.1.4 | Denon X4300H + Denon PMA 1510 ae | 2 x Dali Zensor 7 | 8 x Dali Zensor 1 | Dali Zensor Vokal | XTZ 12.17 Edge | Epson TW6700 | Synology NAS

Huiskamer: 3.0.0 | Denon 2113 | 2 x Dali Zensor 5 | Dali Zensor Vokal | Panasonic 65ST50