Yippie

Author Topic: Het Pink Floyd topic  (Read 72433 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline le mans

Re: Het Pink Floyd topic
« Reply #375 on: September 26, 2019, 20:53:10 »
Nu pas ontdek ik hier een heel Topic van mn favo Band  :headbanging:

Met 15 jaar naar Zee gegaan, waarbij iedereen zn muziekcollectie in de vorm van cassettebandjes meenam.

Zo leerde ik vele Muziekstijlen kennen, waarbij oa Pink Floyd is gebleven.

Zo ben ik naar de Wall in de Kuip geweest. 96 ofzo?  En naar Roger Waters in Gelredome. April 2011.?

Nu de gehele collectie digitaal.

Onderstaande foto is een voorbeeld van ultieme muziek in een super kwaliteit.

Louder than Words. In DTS  HD MSTR.   Waanzinnig!!

« Last Edit: September 26, 2019, 21:07:04 by le mans »

Offline le mans

« Reply #376 on: September 26, 2019, 20:54:28 »
Foto ..
« Last Edit: September 26, 2019, 21:28:25 by le mans »

Offline Maximus_Aurelius

• HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+24)
  • Total likes: 96
  • Na Oiso Warum ned Glei So
« Reply #377 on: September 26, 2019, 21:30:56 »
Volgende week Roger Waters Us & Them concertfilm in de bioscopen, op 2 en 6 oktober.
Opgenomen tijdens de shows in Ziggodome in 2018. Wellicht zien een aantal zichzelf terug. 
Welke van de 4 shows er gebruikt is, is mij niet bekend, of wellicht zijn ze alle 4 opgenomen en van daaruit een registratie gemaakt.
Ikzelf was er op vrijdag, de 3e show. Ben benieuwd, dergelijke producties en zeker ook het geluid is zeker geschikt voor een bioscoopervaring.
https://youtu.be/VJsaR7yJHf4

Ik was ook op die vrijdag. Hopelijk komt deze show dan ook op disc.
Messdaten können Aussagen über das elektrische System und die handwerkliche Qualität eines Gerätes machen. Über den tatsächlichen Klang des Gerätes erfährt man durch reine Messungen indessen wenig. Diese Tatsache kann allein dadurch bewiesen werden, dass es möglich ist, zwei Geräte mit identischen Messdaten zu bauen, die völlig unterschiedlich klingen.

Nür Stereo: Lindemann 832/850,MB10 / YG Acoustic Carmel/ Siltech 770, Crystal Cable Power ref, Nordost Heimdall USB / Akustik: Boldz und RTFS

Offline LS2

« Reply #378 on: October 25, 2019, 10:48:29 »
Ik zag op Spotify een early 1994 recording versie van High Hopes. Wat vinden jullie daarvan? Ik ben er nog niet over uit want in vergelijking met de album versie is 'ie behoorlijk tam en ik kan die referentie maar moeilijk loslaten
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan..

Offline mrrepel

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
  • Trade Count: (+2)
  • Total likes: 8
  • There is someone in my head, but its not me
    • Cattery Schuijling
« Reply #379 on: November 24, 2019, 10:26:17 »
Kan het niet laten om even te reageren. Afhankelijk van "de mood" zijn er verschillende nummers die ik graag hoor:
Brain damage/eclipse
Shine in you crazy diamond
Animals - A kant compleet
One of my turns
Echoes

"Vroeger" was ik meer fan van het nieuwere werk, zeg maar The Wall en verder, maar de laatste tijd vind ik het eerdere werk ook mooi om naar te luisteren, afhankelijk van de stemming.

Offline LS2

« Reply #380 on: November 26, 2019, 17:43:27 »
Kan het niet laten om even te reageren. Afhankelijk van "de mood" zijn er verschillende nummers die ik graag hoor:
Brain damage/eclipse
Shine in you crazy diamond
Animals - A kant compleet
One of my turns
Echoes

"Vroeger" was ik meer fan van het nieuwere werk, zeg maar The Wall en verder, maar de laatste tijd vind ik het eerdere werk ook mooi om naar te luisteren, afhankelijk van de stemming.
Het album Animals lang geleden ooit op een road trip in Amerika ontdekt en gekocht door het nr Pigs op de lokale radiozender.
Het begin van Sheep!!  :inlove: :inlove:

Hier live in 1974 de voorloper van sheep: https://youtu.be/GQr4LDYhsXs
« Last Edit: November 26, 2019, 17:59:46 by LS2 »
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan..

Offline FDLARRY

• “Jazz was born in a whisky barrel …”
  • HT forum legend group
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 59
« Reply #381 on: November 29, 2019, 09:50:13 »
Nieuwe release, staat net op dus kan nog geen oordeel vellen, maar gezien de inhoud komt dat wel goed.

OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II