2

Author Topic: Move: Doet de volgende generatie het licht uit ?  (Read 6189 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline chansig

Re: Move: Doet de volgende generatie het licht uit ?
« Reply #75 on: September 10, 2019, 15:01:05 »
Wat ik vind dat je doet komt niet bij je binnen. Ook wat dit betreft is het simpelweg een herhaling van zetten. Ik heb mine case al een paar keer gerest, dus doe dat nogmaals. Ook dit is een herhaling van zetten.

Daarom schreef ik vanochtend wat ik heb geschreven.

Advies wat te doen ? Topic dicht gooien. Alles is gezegd en geschreven.

Gr. Hans
Dutch & Dutch 8M, 2x Rythmik F12,  Paradigm PW Link met ARC, akoestische aanpassingen en het onmisbare REW.

Offline Dura

« Reply #76 on: September 10, 2019, 15:01:46 »
Wat een eigenaardige reacties hier: iemand houdt zich niet aan de forumregels maar daar zou je doorheen moeten lezen want het is eigenlijk zo'n aardige vent en hij meent het niet zo. Dit is toch voornamelijk geschreven tekst en wat icoontjes en dan moet je dus letten op wat je intikt, of je er vriendelijk bij lacht of quootjes met je wijsvingers maakt ziet de lezer niet.
Ik vind de gequote citaten ook niet kunnen en ben het eens met de mods.
NAD C390DD met Bluos module  > Harbeth P3ESR, Nvidia Shield, Panasonic 42' plasma. Simpel, net zoals ikzelf.

Offline J.A.F._Doorhof

• All your base are belong to us / JonDoe297
  • Owner
  • Forever Addicted
  • *
  • Trade Count: (+12)
  • Total likes: 982
  • Tja, je hebt van die dagen
    • J.A.F._Doorhof
« Reply #77 on: September 10, 2019, 15:05:33 »
Topic dicht is toch geen oplossing?

Evs zijn enorm in opmars, ontwikkelingen gebeuren bijna dagelijks en het is iets waar we in toekomst allemaal mee te maken gaan krijgen in deze of andere vorm.
Omdat er een groep mensen de boel op de hak nemen moet je dan maar een topic dicht gooien?

Ik ben voorstander om vanaf nu gewoon een mod op het topic te zetten en alles wat niet ontopic is of wat aanstootgevend is gewoon te verwijderen.
Kijken of het dan wel normaal kan.

Tegen en voor nogmaals GEEN ENKEL PROBLEEM.
Maar een topic dicht gooien omdat een kleine groep er de draak mee steekt.... nee.

Wel heb ik mezelf voorgenomen me er uit terug te trekken, heb dit al eerder aangegeven maar het is gewoon niet leuk meer.
Ik werk me uit mijn naad en probeer in de vrije tijd die ik heb een leuk topic te starten en uiteindelijk krijg ik de dreigementen naar mijn hoofd en hangt me een ban boven mijn hoofd omdat ik mezelf verdedig...De lol is er goed af.
Maar dicht gaat het topic absoluut niet als het aan mij ligt. En gelukkig zijn er ondertussen ook andere EV rijders (en dat zullen er steeds meer worden) die nu wel wat posten, hoop dat ze het vol houden.
« Last Edit: September 10, 2019, 15:06:44 by J.A.F._Doorhof »
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

Offline TabCam

• Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 586
  • Keep Calm & Enjoy the Music
« Reply #78 on: September 10, 2019, 15:15:03 »
Mijn advies zou eerder zijn om het modereren/modden aan de anderen over te laten. Vind het jammer dat je daarom niet meer post!

En dan moeten de mods ook persoonlijke aanvallen en trollen op jou aanpakken op dezelfde manier als die van anderen. Geen onderscheid, dat leidt alleen tot vaagheid en boze reacties.
Set1: PureAudioProject Quintet Horn1, Usher 718, Arcam 550, Audiophonics Purifi-amplifier, LG 950V, RPi + PiCorePlayer, NVidia Shield TV
Set2: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Chord Hugo, Laptop W10 - FooBar2000

Offline TabCam

« Reply #79 on: September 10, 2019, 15:16:26 »
Dat zou dan betekenen dat je de 'baas' ook met enige regelmaat moet gaan terugfluiten als die voor de 100e keer een mening als een feit brengt of op een andere manier doordramt.

Ik zie die correctie niet gebeuren.
Zou wel het beste zijn, gelijke monniken, gelijke kappen!
Set1: PureAudioProject Quintet Horn1, Usher 718, Arcam 550, Audiophonics Purifi-amplifier, LG 950V, RPi + PiCorePlayer, NVidia Shield TV
Set2: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Chord Hugo, Laptop W10 - FooBar2000

Online genesis

• HT forum donateur
  • Trade Count: (+4)
  • Total likes: 724
  • I love the HTforum
« Reply #80 on: September 10, 2019, 15:44:27 »
Ah ik miste dit topic al, ik zie dat ik 4 pagina's achterloop

Ik gebruik de 'rtm' eigenlijk nooit, geloof 1 keer gedaan in de 15 jaar dat ik op het forum zit en dat was om anderen te behoeden

Persoonlijk vind ik 'rtm' een beetje een zwaktebod en gebrek aan 'ballen' om dan maar zelf niet in het strijdperk te durven treden

Alsook een beetje 'achterbaks want als je weet dat je iemand kan 'triggeren' loopt die makkelijk in de val van dit soort types

Wat Ralphie betreft, tja soms komt hetgeen hij stelt soms wat 'rottig' zijn strot uit, tevens acht ik hem intelligent genoeg om te weten dat hij het soms wel handiger kan/moet aanpakken.

Maar in zijn emotie schiet hij nogal eens door als een 20-tiger met te veel hormonen, terwijl ik hem toch verdenk een 40-tiger te zijn

'Sometimes his balls are bigger then his Brain!'  ;D

Genesis
« Last Edit: September 10, 2019, 16:25:36 by genesis »
Carpe Diem

Offline gerard1

« Reply #81 on: September 10, 2019, 16:50:19 »
Volgens mij heeft 'ie aangegeven dat boten met vluchtelingen/migranten tot zinken mogen worden gebracht...
Ik ben benieuwd of er daarvoor nog RTM' s zijn gedaan (niet door mij iig.)

Mmm dat zij die niet:

Groot hek, die linkse “hulp” boten naar de bodem torpederen. Marine met scherp op zee, opgelost!
En zwaar straffen voor iedereen in de migratie industrie.

Daarna even uitlokken, terwijl je het zelf ook wel snapt:
Gaat het je om de boten? Of de mensen op die boten?
Kleine nuance.

beiden zijn niet welkom

En hoppa,  RTM

Maar nergens wordt gezegd, dat de mensen ook tot zinken moeten worden gebracht?
Het gaat om de boten, die daar als enige doel hebben om mensen te smokkelen.

Zo gaat het verhaal wel een eigen leven leiden.

Offline Davey

« Reply #82 on: September 10, 2019, 17:00:59 »
Alsook een beetje 'achterbaks want als je weet dat je iemand kan 'triggeren' loopt die makkelijk in de val van dit soort types

Precies dat is wat er inderdaad gebeurd is en dat maakt het wat minder te pruimen omdat die nog lekker aan het "doorhuppelen" zijn buiten de poort waar de strafbank niet staat.

Offline Kjelt

• HT forum donateur
  • Forever Addicted
  • Total likes: 1403
  • I also love the HTforum
« Reply #83 on: September 10, 2019, 17:05:53 »
Dat is niet het hele verhaal Davey en dat weet je ook maar je wilt het niet weten.
Er is geen kwestie geweest van 1 R2M en dan hoppa, het is een geschiedenis van waarschuwingen, blijven doorgaan, randje grens gedrag, enz. enz.
Genoeg is gewoon genoeg, iedereen mag best zijn mening ventileren maar wel netjes en wel met respect naar elkaar.

Offline TabCam

« Reply #84 on: September 10, 2019, 17:13:36 »
Mmm dat zij die niet:

Daarna even uitlokken, terwijl je het zelf ook wel snapt:
Kleine nuance.

En hoppa,  RTM

Maar nergens wordt gezegd, dat de mensen ook tot zinken moeten worden gebracht?
Het gaat om de boten, die daar als enige doel hebben om mensen te smokkelen.

Zo gaat het verhaal wel een eigen leven leiden.
Je zegt kleine nuance, maar het is geen genuanceerde post. Als je de boot torpedeert en met scherp schiet is er erg veel kans op slachtoffers en roept op tot geweld. Je kan ook zeggen dat de boten aangehouden moeten worden. Waarom geweld?

En de RTM is niet de reden voor de ban.

Offline Davey

« Reply #85 on: September 10, 2019, 17:16:40 »
Dat is niet het hele verhaal Davey en dat weet je ook maar je wilt het niet weten.
Er is geen kwestie geweest van 1 R2M en dan hoppa, het is een geschiedenis van waarschuwingen, blijven doorgaan, randje grens gedrag, enz. enz.
Genoeg is gewoon genoeg, iedereen mag best zijn mening ventileren maar wel netjes en wel met respect naar elkaar.

Zijn uitspraak waar het over gaat keur ik ook niet goed maar de waarschuwingen die niet gedaan worden aan de zuigers richting hem vind ik net zo storend. Eentje krijgt er rood terwijl de ander nog geen eens geel krijgt. Dat gevoel een beetje.

Offline gerard1

« Reply #86 on: September 10, 2019, 17:17:54 »
Het ging mij erom dat er dingen geschreven worden die Raphie helemaal niet gezegd heeft.
Dat wou ik even corrigeren, je kan dan beter het originele citaat nemen, in plaats van te beginnen met volgens mij, het is namelijk nogal een verschil de boot, of de boot met mensen erin.

Offline gerard1

« Reply #87 on: September 10, 2019, 17:20:15 »
Je zegt kleine nuance, maar het is geen genuanceerde post. Als je de boot torpedeert en met scherp schiet is er erg veel kans op slachtoffers en roept op tot geweld. Je kan ook zeggen dat de boten aangehouden moeten worden. Waarom geweld?

Dat zij ik niet ;) het volgende gedeelte was een citaat van iemand anders:

Kleine nuance.

Offline gerard1

« Reply #88 on: September 10, 2019, 17:26:11 »

Je maakt er weer iets anders van ;D
Geweld tegen een boot?

Die boot in beslag nemen en laten zinken. (de boten worden nu ook aangehouden maar daarna mogen ze weer verder)

Nu ga jij opeens dingen verzinnen ongelofelijk, daar ging die hele post toch niet over.
Je maakt er weer een heel verhaal van.

Het ging mij erom dat er dingen geschreven worden die Raphie helemaal niet gezegd heeft.
Dat wou ik even corrigeren, je kan dan beter het originele citaat nemen, in plaats van te beginnen met volgens mij, het is namelijk nogal een verschil de boot, of de boot met mensen erin.
« Last Edit: September 10, 2019, 17:30:53 by gerard1 »

Offline squadra

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
  • Total likes: 59
« Reply #89 on: September 10, 2019, 17:30:00 »
En die boten die dobberen daar natuurlijk, stuurloos, zonder opvarenden...
It takes no knowledge to read internet reviews, whip out a credit card, and swap in an expensive component with a good story. Follow it up with uncontrolled listening with a pre-existing bias and no actual knowledge to clutter up things, and you have a wonderful story to tell people on the Internet.
NL: Raspberry Pi 3B+ + Allo DigiOne -> Dynaudio AIR15 + BASE12
TH: Raspberry Pi 3B+ + Allo DigiOne -> FiiO Taishan -> JBL LSR308

Offline TabCam

« Reply #90 on: September 10, 2019, 17:31:10 »
Het is nogal off topic omdat het niet over de inhoud van de post gaat maar de RTM en de daaruit voortvloeiende ban dus ik ga er verder niet op in @gerard1.

Offline gerard1

« Reply #91 on: September 10, 2019, 17:32:15 »
Het is nogal off topic omdat het niet over de inhoud van de post gaat maar de RTM en de daaruit voortvloeiende ban dus ik ga er verder niet op in @gerard1.

Jij ging off topic, niet ik.

« Last Edit: September 10, 2019, 17:38:25 by gerard1 »

Offline gerard1

« Reply #92 on: September 10, 2019, 17:37:04 »
En die boten die dobberen daar natuurlijk, stuurloos, zonder opvarenden...

In beslag nemen, migranten terug, boot laten zinken, daarna grens bewaken maar niet met een klapperpistool.

Meer is er niet gezegd, volgens mij wordt er gewoon gezocht/uitgelokt.
Wat jij zegt, zij hij gewoon niet, jij maakt het ervan.

Je snapt best wat Raphie bedoelde.

Die NGO boten zijn leeg als ze de haven verlaten ;) maar dat is een discussie voor het andere topic ;) ;D
« Last Edit: September 10, 2019, 17:43:39 by gerard1 »

Offline J.A.F._Doorhof

• Owner
  • Forever Addicted
  • *
    • J.A.F._Doorhof
« Reply #93 on: September 10, 2019, 17:41:06 »
volgens mij wordt er gewoon gezocht/uitgelokt.
Wat jij zegt, zij hij gewoon niet, jij maakt het ervan.

Precies waar ik ook mee liep
Dank je wel. Maar dan naar mij toe ;)
« Last Edit: September 10, 2019, 17:48:38 by J.A.F._Doorhof »
Custom installer

Offline squadra

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
« Reply #94 on: September 10, 2019, 17:43:25 »
In beslag nemen, migranten terug, boot laten zinken, daarna grens bewaken maar niet met een klapperpistool.

Zou je kunnen laten zien waar hij dat zegt?

Want, wat jij zegt, zei hij gewoon niet, jij maakt het ervan.
« Last Edit: September 10, 2019, 17:44:46 by squadra »
It takes no knowledge to read internet reviews, whip out a credit card, and swap in an expensive component with a good story. Follow it up with uncontrolled listening with a pre-existing bias and no actual knowledge to clutter up things, and you have a wonderful story to tell people on the Internet.

Offline gerard1

« Reply #95 on: September 10, 2019, 17:48:52 »

Volgens mij heeft 'ie aangegeven dat boten met vluchtelingen/migranten tot zinken mogen worden gebracht...
Ik ben benieuwd of er daarvoor nog RTM' s zijn gedaan (niet door mij iig.)

Het ging niet om jou, maar om dat woordje met   Dat zij hij namelijk niet.
« Last Edit: September 10, 2019, 17:52:50 by gerard1 »

Online genesis

• HT forum donateur
  • Trade Count: (+4)
  • Total likes: 724
  • I love the HTforum
« Reply #96 on: September 10, 2019, 17:52:07 »

De quote van Gerard mbt wat Ralphie zou hebben gezegd is ook al eens uitgesproken door een  Nederlandse Europarlementariër in een actualiten programma zo'n 25 a 30 jaar geleden, die zei woorden van dezelfde strekking...

Genesis

Btw die kreeg er geen ban voor :D
« Last Edit: September 10, 2019, 18:15:56 by genesis »
Carpe Diem

Offline J.A.F._Doorhof

• Owner
  • Forever Addicted
  • *
    • J.A.F._Doorhof
« Reply #97 on: September 10, 2019, 17:52:40 »
Jongens....
Custom installer

Offline squadra

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
« Reply #98 on: September 10, 2019, 17:53:41 »
Mag ik hieruit afleiden dat je niet kan laten zien waar Raphie aangeeft...

Offline Hanky Panky

• Meesterlijk lid én
  • HT forum donateur
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Total likes: 1798
  • Kiss this
« Reply #99 on: September 10, 2019, 17:58:04 »
@HP.
Er is een levensgroot verschil in mijn optiek tussen :
Je mening blijven herhalen op een "naar mijn inziens" redelijke manier met onderbouwing en ervaring, en ja dat kan mensen inderdaad irriteren.

En de boel op de spits drijven door zonder enige vorm van onderbouwing in een EV topic maar negatief/lacherig te gaan doen over EVs.
Dat wekt inderdaad frustatie op, en net als ieder ander mens ben ik ook maar een mens. En dat is ook de hoofdreden dat ik dingen bleef herhalen en proberen op een andere manier uit te leggen of te onderbouwen met berichten of artikelen.

Soms moet je weten wanneer je je mond moet dicht houden (helemaal waar), en dat heb ik een paar keer geprobeerd maar je moet ook niet blijven doorzagen (in het algemeen dus niet naar 1 persoon).
Jij hebt een afkoel periode van een week gehad, maar wees eerlijk na hoeveel waarschuwingen, ik geloof 2-3 op rij?
Je mag het ermee eens zijn of niet, maar je kan niet zeggen dat het ineens uit de lucht kwam vallen.
En ik heb je ook direct aangegeven "zand erover", maar als ik probeer de angel uit een discussie te halen, wat ik verschillende keren heb geprobeerd en een lid blijft gewoon stug doorgaan dan is het gewoon een keer klaar, niets persoonlijks, niets machtmisbruik een gewoon gevolg. Ik heb verder totaal geen problemen met je, ondanks dat we in dat topic een andere mening hebben.

Je hebt mij niet nodig om de boel te laten ontsporen bleek wel in de week dat ik niet kon posten omdat jij precies deed waar ik je nu over aanspreek. NASA heeft een missie om een global killer meteoriet uit zijn koers te halen.

Rings a bell Frank?

Het halve forum kwam letterlijk met hard bewijs van de NASA website dat je ongelijk had maar jij blijft maar ontkennen en je eigen verhaal verdedigen. En zonder verder op het nasa verhaal verder te gaan vertoon je dat gedrag bij herhaling. 2030 verbod op de verbrandingsmotoren, dat soort dingen. Niet te stoppen.... Maar daar wordt niets van gezegd en het gaat maar door en door en door....

Vind je het dan nog gek dat mensen proberen door te dringen met grof geschut?

Wat! Wat! Wat is probleem!!??

Sony 65XE9005 // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV // ASW Cantius 404 Front // B&W M1 Center & rears // SVS PB-1000 in custom exclusive Maple matt