Eigen foto's

Started by CineSmurf, September 9, 2019, 17:05:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CineSmurf

Hoe zit dit nu met eigen foto's?

Ik dacht altijd dat je in de "gratis af te halen" sectie geen eigen foto's hoefde te plaatsten. Lijkt me vanuit duurzaamheidsperpectief ook goed om daar niet te veel drempels op te werpen. Ik vind het altijd wel leuk als ik iemand op het forum ergens blij mee kan maken.

Recent weer iets neergezet (Humax decoder). Na een dag wordt die al naar de "afgehandelde transacties" gezet. Vraag van mij om 'm terug te zetten wordt genegeerd.
Vanmiddag werd de decoder opgehaald en ik wilde de nieuwe eigenaar er nog even succes mee wensen, maar nu kan ik zelfs niet meer reageren op dit topic.

Nog maar eens gevraagd. Ik krijg nu een (vrij agressief qua toon) bericht van Kjelt dat ik toch kan weten dat deze meteen verwijderd zou worden en dat ik niet moet verwachten dat ze zouden reageren, omdat er geen foto bij zit.

Mijn oproep zou zijn om foto's toch echt niet verplicht te maken in deze rubriek. Elke belemmering om dingen een nieuw gebruik te geven ipv de kliko zouden we toch voor moeten zijn?
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Rowdy

#1
Bij 'gratis af te halen' is geen eigen foto nodig. Dit staat geschreven bij het hoofdstuk 'gratis af te halen'.

CineSmurf

Dat dacht ik ook, maar toch werd mijn topic verwijderd. Ik heb de mod al en paar keer hierop gewezen ,maar krijg als antwoord dat dit gewoon de regels zijn.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

blue-eyes

#3
Strikt genomen verkoop je niets. Kjelt is nogal feitelijk en refereren aan de regels. Prima, maar als we daar even naar kijken....

Foto is verplicht bij verkoop, je geeft het gratis weg :D :D


QuoteZorg voor een goede omschrijving, en eigen gemaakte foto's van het te verkopen object, laat duidelijk zien hoe de staat van het product en eventuele accessoires is.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Bas Akkerman

Cinesmurf. Zou jij me een PM kunnen sturen? Dan duik ik hier verder in.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Kjelt

Einde van de werkdag en dacht dat het om een verkoop topic ging  :D
Er is voor gratis afhalen topic  en prijs bepaling GEEN foto nodig.
Ik kan niet zo snel zien wie hem heeft dichtgegooid of verplaatst want de driemaands opruiming is zojuist geweest dus 63 paginas aan logging die ik niet kan exporteren.
Doet er verder ook niet toe, foutje van een admin misschien ik wel, had niet mogen gebeuren.

Mvg Kjelt