Chromecast Qobuz

Started by PorscheHD, September 6, 2019, 18:38:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PorscheHD

Een hele simpele vraag waar ik niet helemaal een antwoord op kan vinden en hoop dat iemand wellicht ervaring mee heeft.

Ik heb een NAD AMP1 besteld als voorversterker, hier zit Chromecast BUILD IN in. Mijn idee was dus op op die manier naar Qobuz te luisteren. Hiervoor deed ik dat via Yamaha app op de Wxc en dit werkte prima maar ik had er heen hekel aan buiten de Qobuz App te moeten werken. 1 van de redenen waardoor ik bleef terug komen op Spotify.

De vraag:

Heb heb Qobuz van 25 euro per maand voor de high Res en alles. Nu zoals ik het begrijp denk ik zou het zo moeten zijn dat de muziek die 24/96 is bijvoorbeeld ook daadwerkelijk zo afgespeeld wordt op de NAD?

Dus casten via Qobuz app op de telefoon waar dan staat of het flac is high Res etc en de NAD speelt ook dat werkelijk dat zo af.

De reden dat ik dit vraag is omdat de app ook al cast ik naar mijn Google tv zegt dat het high Res is en ik verder niet kan zien op de nad wat er voor signaal binnen komt want geen app of display om dit af te lezen. En ik wil niet onnodig duur abbo betalen als het maximale niet kan van mijn huidige abbo.



Liefste ga ik YouTube music gebruiken zodat ik gelijk geen reclames meer in YouTube heb maar lees dat die kwaliteit niet zo best is dus dat is voorlopig dan geen optie.

Alvast bedankt.

Verstuurd vanaf mijn MAR-LX1A met Tapatalk