Yippie

Author Topic: Ubiquiti Amplifi hd  (Read 261 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Marco66

• Vooral liefhebber!
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+38)
  • Total likes: 210
  • I love Vintage!
Ubiquiti Amplifi hd
« on: September 5, 2019, 16:04:43 »
Na elke keer trage wifi via de ziggo connectbox besloten om andere oplossing te gaan verzinnen.
Na uitvoerig inlezen uitgekomen bij de Ubiquiti AmplifiHD en extra mesh accespoint.

Via de app binnen notime werkend en ook het accespoint draait al.
Via instellingen mijn oude ip range ingesteld en alle aangesloten apparaten werken gelijk incl de Hue.
Dekking is echt top en waar ik voorheen via 5 ghz gemiddeld 50 mb haalde zit in nu rond de 230.
Kost wel wat maar werkt wel uitstekend en ook de vormgeving is erg fraai waarbij je op het touch schermpje ook heel veel info kunt opvragen.

Woonkamer: Aurender X725, Aurender N100h
Speakers: Scan Speak Reference Plus

Ht: Sony STR-DN1080,  Usher CP-6371, CP-6311, X-718, X-616, Rel R-205, JVC DLA-X7900, Lumene Movie Palace 92 inch

Offline clockwork

• Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+17)
  • Total likes: 6
  • "Initiative comes to thems that wait"
    • Showcase
Re: Ubiquiti Amplifi hd
« Reply #1 on: September 5, 2019, 16:30:40 »
Deze heb ik hier ook een paar jaar draaien. Bevalt prima. Zeker de gasten modus. Zo hoef ik niet aan al de vriendinnen van mijn 13 jarige dochter passwords uit te delen.. ;D

Versterking: Emotiva XMC-1 (Dirac), XPA-1 XPA-5
Bronnen: Sonore microRendu (Uptone LPS-1), Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: Klipsch R-115SW
Projector: JVC RS-49 (ISF)

Offline myself

« Reply #2 on: September 6, 2019, 14:26:36 »
Ik heb deze ook 2 weken op proef gehad en hij werkt goed. 1 vd grootste nadelen vond ik dat de range extenders een stopcontact innemen, en dat dan net op n plek waar ik er maar 1 had (gang beneden en overloop boven)

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Akurate DSM/3 + Akurate 4200 (bi-amp), Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony W850B (65"), Arcam AVR300 + DV79, Dreambox 8000 (HTM-1, SCM-1, Rel strata II gaan weg)
LS.kabel:Crystal Cable Reference, Nordost Blue Heaven II (center), Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Linn black interlinks, Stroom: AQ Blizzard/Crystal Cable Reference, Vibex, Kemp powerstrip

Online katwax

« Reply #3 on: September 6, 2019, 14:34:39 »
Ik heb deze ook 2 weken op proef gehad en hij werkt goed. 1 vd grootste nadelen vond ik dat de range extenders een stopcontact innemen, en dat dan net op n plek waar ik er maar 1 had (gang beneden en overloop boven)

Wat had je dan verwacht om de extenders te voorzien van stroom?
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Offline myself

« Reply #4 on: September 6, 2019, 14:39:14 »
Wat had je dan verwacht om de extenders te voorzien van stroom?
Poe was n optie geweest.
Maar, het ging er vooral om dat ‘1 stopcontact verder’ ik al geen contact meer kon krijgen met het basisstation.
En de extenders zijn te breed om n stopcontact-verdubbelaar te kunnen gebruiken

Stereo: Linn Akurate DSM/3 + Akurate 4200 (bi-amp), Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony W850B (65"), Arcam AVR300 + DV79, Dreambox 8000 (HTM-1, SCM-1, Rel strata II gaan weg)
LS.kabel:Crystal Cable Reference, Nordost Blue Heaven II (center), Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Linn black interlinks, Stroom: AQ Blizzard/Crystal Cable Reference, Vibex, Kemp powerstrip

Online katwax

« Reply #5 on: September 6, 2019, 22:15:14 »
Poe was n optie geweest.
Maar, het ging er vooral om dat ‘1 stopcontact verder’ ik al geen contact meer kon krijgen met het basisstation.
En de extenders zijn te breed om n stopcontact-verdubbelaar te kunnen gebruiken

Ok nu begrijp ik je,  ik zou ze eerst configureren en dan pas hangen, meestal werkt dat handiger. POE is een goede oplossing, maar dan kan je je afvragen waarom je dan niet gewoon AP's zet.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543