Ubiquiti Amplifi hd

Started by Marco66, September 5, 2019, 16:04:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Marco66

Na elke keer trage wifi via de ziggo connectbox besloten om andere oplossing te gaan verzinnen.
Na uitvoerig inlezen uitgekomen bij de Ubiquiti AmplifiHD en extra mesh accespoint.

Via de app binnen notime werkend en ook het accespoint draait al.
Via instellingen mijn oude ip range ingesteld en alle aangesloten apparaten werken gelijk incl de Hue.
Dekking is echt top en waar ik voorheen via 5 ghz gemiddeld 50 mb haalde zit in nu rond de 230.
Kost wel wat maar werkt wel uitstekend en ook de vormgeving is erg fraai waarbij je op het touch schermpje ook heel veel info kunt opvragen.

Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

clockwork

Deze heb ik hier ook een paar jaar draaien. Bevalt prima. Zeker de gasten modus. Zo hoef ik niet aan al de vriendinnen van mijn 13 jarige dochter passwords uit te delen.. ;D

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

myself

Ik heb deze ook 2 weken op proef gehad en hij werkt goed. 1 vd grootste nadelen vond ik dat de range extenders een stopcontact innemen, en dat dan net op n plek waar ik er maar 1 had (gang beneden en overloop boven)


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

katwax

Quote from: myself on September  6, 2019, 14:26:36
Ik heb deze ook 2 weken op proef gehad en hij werkt goed. 1 vd grootste nadelen vond ik dat de range extenders een stopcontact innemen, en dat dan net op n plek waar ik er maar 1 had (gang beneden en overloop boven)


Wat had je dan verwacht om de extenders te voorzien van stroom?
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

myself

Quote from: katwax on September  6, 2019, 14:34:39
Wat had je dan verwacht om de extenders te voorzien van stroom?
Poe was n optie geweest.
Maar, het ging er vooral om dat '1 stopcontact verder' ik al geen contact meer kon krijgen met het basisstation.
En de extenders zijn te breed om n stopcontact-verdubbelaar te kunnen gebruiken


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

katwax

Quote from: myself on September  6, 2019, 14:39:14
Poe was n optie geweest.
Maar, het ging er vooral om dat '1 stopcontact verder' ik al geen contact meer kon krijgen met het basisstation.
En de extenders zijn te breed om n stopcontact-verdubbelaar te kunnen gebruiken


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Ok nu begrijp ik je,  ik zou ze eerst configureren en dan pas hangen, meestal werkt dat handiger. POE is een goede oplossing, maar dan kan je je afvragen waarom je dan niet gewoon AP's zet.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543